Hallo allemaal! Ik had een vraag over iets wat gaat over randapparatuur. Wat zullen jullie het liefst betalen voor toetsenborden van goeie kwaliteit? (En dat niet 1 euro maar gewoon een reeel bedrag)
Vraag
Alle reacties
Ik betaal nooit meer dan €5,- voor een HP OEM.
Maar bestel dan ook 100 tegelijk.
Maar bestel dan ook 100 tegelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door magic_nl op 21-02-2020 07:29 ]
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Goede kwaliteit is erg subjectief. Je hebt een flink verschil tussen de echt goedkope meuk, goede mainstream toetsenborden en high end liefhebbersspul. Je vraagstelling wijst naar die middelste categorie.. en dan moet het voor 2 tientjes toch wel klaar zijn.
€80
Ik heb echt een hekel aan die cheape spullen die ik op de meeste kantoren zie. Ik snap dat niet.
Geen idee wat je aan de antwoord hebt overigs. Enige toelichting is wel op z’n plaats 😜
Ik heb echt een hekel aan die cheape spullen die ik op de meeste kantoren zie. Ik snap dat niet.
Geen idee wat je aan de antwoord hebt overigs. Enige toelichting is wel op z’n plaats 😜
[ Voor 33% gewijzigd door kamerplant op 20-02-2020 22:36 ]
🌞🍃
Dit soort vragen valt in de categorie "Hoe lang is een Chinees".
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Laatste toetsenbord dat ik kocht was €170 en dat was in 2004. Nooit spijt van gehad.
Team anti-scalp - wauw..
Volgens mij is dit gewoon een muizen-en-toetsborden-verzameltopic.
Laag mogelijk natuurlijk. Dus
Cherry MC4000
Cherry Stream 3.0
De rest is troep dat vroegtijdig overlijdt.
Laag mogelijk natuurlijk. Dus
Cherry MC4000
Cherry Stream 3.0
De rest is troep dat vroegtijdig overlijdt.
Trein?
Ik ben vrij tevreden van mijn Logitech K800, die kost +-100€.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Verwijderd
We hebben veel liever dat je een fatsoenlijke topicstart aan elkaar knoopt waar we wat mee kunnen. Dat is onbetaalbaar.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:45:
Hallo allemaal! Ik had een vraag over iets wat gaat over randapparatuur. Wat zullen jullie het liefst betalen voor toetsenborden van goeie kwaliteit? (En dat niet 1 euro maar gewoon een reeel bedrag)
2x de helft.
Ik doe al jaren met mijn Logitech bord van 30 euro. Werkt best, typt prima, en durf ik zonder angst af te wassen als ik er weer eens spa geel overheen mors.
Ik doe al jaren met mijn Logitech bord van 30 euro. Werkt best, typt prima, en durf ik zonder angst af te wassen als ik er weer eens spa geel overheen mors.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Is dit een eufemisme?Nat-Water schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 07:14:
als ik er weer eens spa geel overheen mors.

Howto: prijsbepaling (oude) hardware.
Dicht. Geen idee wat je met dit topic wil, @Verwijderd, maar zo werkt het hier niet.
Dicht. Geen idee wat je met dit topic wil, @Verwijderd, maar zo werkt het hier niet.
[ Voor 36% gewijzigd door br00ky op 21-02-2020 08:03 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.