Verwijderen beoordeling Swart_Arthur

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Mede-auteur:
  • Swart_Arthur
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 29-09-2023

Swart_Arthur

Wederom het verzoek de beoordeling van Swart_Arthur te verwijderen.
Zelden zo onaangenaam verkocht via Tweakers. Enorm wantrouwige en vooringenomen persoon, eerder een tegenstander dan een koper.
Onmogelijk iets uit te leggen, hij wist alles beter. Twee betalingsopties geboden (waaronder iets dat ik eigenlijk niet accepteer), maar er werd niet betaald.
Na mijn negatieve review startte hij een GOT item om deze verwijderd te krijgen. Dat lukte niet omdat hij zich domweg tot twee keer toe niet aan de afspraak hield.
Waarop de betaling toch maar werd gedaan, zodat de negatieve review (omdat de transactie opnieuw liep) alsnog verdween.
Zelfs na betaling (in derde instantie...) en mijn onmiddellijke gratis verzending, plaatste hij een negatieve review bij mij waarin hij mijn integriteit in twijfel trekt.
Ik raad je deze verkoper nadrukkelijk af. In de tijd die je besteed aan het uitleggen hoe banken werken, heb je hetzelfde artikel al lang uit China toegestuurd gekregen. Bah.
Naast dat hij zich op een absurde manier uitlaat over ons contact zijn de dingen die hij beweerd in de review niet waar of niet gebeurd. Zo ben ik bijvoorbeeld niet wantrouwig, maar voorzichtig en is het helemaal niet gek als ik vraag waarom de naam niet bij de IBAN hoort die hij geeft. Daarnaast ben ik zeker niet vooringenomen, noch een betweter en ook geen tegenstander (zie mijn overige 120+ beoordelingen).

Dat hij twee betaalopties heeft aangeboden klopt, maar ja als ze allebei leiden tot hetzelfde resultaat (naam matcht niet bij de IBAN volgens ING app en de KNAB app) lijkt het mij niet meer dan normaal om twijfels te hebben. Hij zegt dat het om een zakelijke rekening gaat, dan moet hij ook de bedrijfsnaam verstrekken en niet een naam "Rogier Haring...." een persoon die hij niet eens is.

Overigens hij heeft ook niet uitgelegd hoe banken werken, dit gedeelte is ook onjuist.

Vanwege het taalgebruik en de onjuistheden graag het verzoek om wederom deze haat review te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quadro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Ze zijn op de hoogte, ik heb ze gemaild en PM gestuurd. Thnx ik kon de link even niet zo snel meer vinden.

Edit:
1 ster voor aflevering bij mij sowieso weghalen. Ik heb hem helemaal niks geleverd, dus hij heeft ook niet het recht mij positief noch negatief daarvoor te beoordelen.

[ Voor 23% gewijzigd door poNgz0r op 18-02-2020 22:02 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@pongthamong @Swart_Arthur Ik heb jullie beiden hierover gesproken via de DM. Helaas lukt het niet om hier uit te komen. Jullie volharden beiden in je standpunt en beoordeling en willen deze niet wijzigen. Er is dus een pat stelling. Als geen van beiden wil bewegen is voor ons de kous daarmee af en laten we het hierbij.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.