Wederom het verzoek de beoordeling van Swart_Arthur te verwijderen.
Dat hij twee betaalopties heeft aangeboden klopt, maar ja als ze allebei leiden tot hetzelfde resultaat (naam matcht niet bij de IBAN volgens ING app en de KNAB app) lijkt het mij niet meer dan normaal om twijfels te hebben. Hij zegt dat het om een zakelijke rekening gaat, dan moet hij ook de bedrijfsnaam verstrekken en niet een naam "Rogier Haring...." een persoon die hij niet eens is.
Overigens hij heeft ook niet uitgelegd hoe banken werken, dit gedeelte is ook onjuist.
Vanwege het taalgebruik en de onjuistheden graag het verzoek om wederom deze haat review te verwijderen
Naast dat hij zich op een absurde manier uitlaat over ons contact zijn de dingen die hij beweerd in de review niet waar of niet gebeurd. Zo ben ik bijvoorbeeld niet wantrouwig, maar voorzichtig en is het helemaal niet gek als ik vraag waarom de naam niet bij de IBAN hoort die hij geeft. Daarnaast ben ik zeker niet vooringenomen, noch een betweter en ook geen tegenstander (zie mijn overige 120+ beoordelingen).Zelden zo onaangenaam verkocht via Tweakers. Enorm wantrouwige en vooringenomen persoon, eerder een tegenstander dan een koper.
Onmogelijk iets uit te leggen, hij wist alles beter. Twee betalingsopties geboden (waaronder iets dat ik eigenlijk niet accepteer), maar er werd niet betaald.
Na mijn negatieve review startte hij een GOT item om deze verwijderd te krijgen. Dat lukte niet omdat hij zich domweg tot twee keer toe niet aan de afspraak hield.
Waarop de betaling toch maar werd gedaan, zodat de negatieve review (omdat de transactie opnieuw liep) alsnog verdween.
Zelfs na betaling (in derde instantie...) en mijn onmiddellijke gratis verzending, plaatste hij een negatieve review bij mij waarin hij mijn integriteit in twijfel trekt.
Ik raad je deze verkoper nadrukkelijk af. In de tijd die je besteed aan het uitleggen hoe banken werken, heb je hetzelfde artikel al lang uit China toegestuurd gekregen. Bah.
Dat hij twee betaalopties heeft aangeboden klopt, maar ja als ze allebei leiden tot hetzelfde resultaat (naam matcht niet bij de IBAN volgens ING app en de KNAB app) lijkt het mij niet meer dan normaal om twijfels te hebben. Hij zegt dat het om een zakelijke rekening gaat, dan moet hij ook de bedrijfsnaam verstrekken en niet een naam "Rogier Haring...." een persoon die hij niet eens is.
Overigens hij heeft ook niet uitgelegd hoe banken werken, dit gedeelte is ook onjuist.
Vanwege het taalgebruik en de onjuistheden graag het verzoek om wederom deze haat review te verwijderen