Aoc g2590px of 24g2u

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeptis
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-07 09:34
Beste Tweakers,

Ik wil graag vragen aan jullie welke de beste keus van deze 2 monitoren is met betrekking tot input lag, response time, ghosting, motion blurr en dergelijke. Wat in principe de verschillen zijn. Bij voorbaat dank.

Alle reacties

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Gezien er van beide reviews te vinden zijn, zelfs op eenzelfde site (waardoor je dus een goede vergelijking kan maken) zou ik daar eens naar gaan zoeken.....

Iets meer inzet wordt hier vaak wel verwacht.

• Xeptis
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-07 09:34
Klopt ik ben al 3 dagen reviews aan het lezen. Er zijn helaas geen reviews met vergelijkingen tussen deze 2 wel met andere merken onderling.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:20
Dan zet je toch zelf de testresultaten naast elkaar!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:50

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

Ik sluit je topic, wij hier op GoT verwachten meer inzet bij het starten van een topic. Lees: VB beleid
De is het startpunt van jouw zoektocht. Hierin staan de meest voorkomende vragen, links naar diverse sites waar veel info te vinden is, en wat interessante dingen die altijd leuk zijn om te weten :). Alles met betrekking tot tv-out kun je in de vinden. Die is vrij compleet en zal meeste vragen kunnen beantwoorden, of je zo op weg helpen dat je zelf verder kunt.
En
Nog niets gevonden? Dat kan. Het is dan pas tijd om een topic te gaan starten. Maar let op het volgende: het zal de topiclijst in VB sieren als iedereen een duidelijke topictitel kiest. Zogenaamde tags kunnen daarbij van pas komen. Zie onderstaande voorbeelden voor verduidelijking:

β€’ [Eizo T560i-t] Verticale strepen op monitor
β€’ [8800GTX] Artefacts door voeding?
β€’ [HD4830] Streamprocessors geactiveerd, toch lage prestaties?
Hij mag weer open als je er echt niet uitkomt, stuur mij dan even een DM

π™Έπš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Dit topic is gesloten.