Toon posts:

Verwijder Facebookprofiel en Facebookpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had enkele jaren geleden toen ik jonger was een fake account gemaakt om een fanpagina te kunnen maken. Nu ben ik erachter gekomen dat deze pagina nog steeds online staat. Daarom wou ik deze pagina verwijderen maar ik heb geen toegang meer tot het fake account. Zodra ik probeer in te loggen krijg ik deze foutmelding:

'Helaas heb je geen toegang tot je account zolang we deze aanvullende documenten controleren. We waarderen je geduld en laten zo snel mogelijk weer van ons horen.'

Ik heb geen toegang meer tot het e-mailadres van dit account.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik zou heel erg graag deze pagina willen verwijderen!

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat hoort hier niet?

Wanneer je een nieuw topic maakt in dit forum verschijnt er:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dat heb je voor 't gemak maar even weggehaald, maar zoals je aan Outerspace in "Verwijder Facebookprofiel en Facebookpagina" ziet; we moeten nu gaan gissen en onze tijd mogelijk verdoen met zaken aandragen die je al lang geprobeerd hebt. Dat is nu precies waarom we van een topicstart verwachten dat er in staat wat je zélf al geprobeerd hebt ;)
Zie ook onze Quickstart.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.