Nou, wanneer komt Max weer naar buiten, zo komt hij nooit aan die 3 race afstanden.
Nou, heb je opgelet? De heren van Sky hebben zojuist je vraag beantwoordTitu schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:07:
Vraagje, wat zijn die gekke toeters bij Racing point bij de luchtinlaat?
Alsof je het over de duivel hebtMalt007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:15:
Nou, wanneer komt Max weer naar buiten, zo komt hij nooit aan die 3 race afstanden.
Inderdaad, op een of andere manier kwam ik erbij dat Ocon 194 was. Maar dat is dus niet zoRobertMe schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:13:
[...]
Op Sky hebben ze het over 1,86 en 1,78 of iets dergelijks. 8cm verschil. Ocon is lang ja, maar Ricciardo is ook niet echt klein.

Nvm
[ Voor 60% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 19-02-2020 15:16 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Haha ja hoorde het net, infrarood camera'sHaribo112 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:16:
[...]
Nou, heb je opgelet? De heren van Sky hebben zojuist je vraag beantwoord
Die "klassieke" livery van Haas is toch echt wel veel beter dan die Rich editie
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ben benieuwd of Max nog op geel gaat rijden ...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Nou RIC zit hoor..
nog 2.5 uur te gaan
nog 2.5 uur te gaan
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Eindelijk voor Ric ik vind het wel sneu voor hem
Had hem ook graag meer zien rijden vandaag
Had hem ook graag meer zien rijden vandaag
PSN: McMillan0984
Renault motor, zou een kleine update zijn van de spec C motor van 2019
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ted is heel verhaal aan het afsteken dat de nieuwe Renault motor.... gewoon de oude spec C is, met hier en daar een aanpassing.
Zou toch fijn zijn als RB dit keer gewoon elke keer veel rondjes kan draaien zonder grote problemen. Gewoon een keer de volle data pakken ipv 'hun eigen programma' rijden. En dan vanaf Australie er gewoon bij zijn ipv bijtrekken gedurende het seizoen.
Snap dat het nog vroeg is, maar het heeft er de laatste jaren altijd minder uitgezien op testdag 1.
Nu nog ff afwachten hoe Max kijkt tijdens het eerste interview.
Hmm, misschien een lastig te berijden auto op de limiet.pilskes schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:23:
Spin Nr2 voor Max
Max kan de huidige kracht van de Honda niet controleren of in bedwang houden.
Te veel PK's op de huidige Honda
Te veel PK's op de huidige Honda
Dat zei ik ook al vanmorgen. Heerlijk vertrouwd!Jasphur schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:17:
Die "klassieke" livery van Haas is toch echt wel veel beter dan die Rich editie
Nee. De eerste spin kwam vanwege een band in het grind, niet vanwege onbalans.Malt007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:23:
[...]
Hmm, misschien een lastig te berijden auto op de limiet.
Fout gemist omdat ik hier aan het typen was... Wat was gebeurd?
Max te hoog op de kerb vlak voor de laatste chicane en daardoor een spin.Raikkonen_WC schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:26:
Fout gemist omdat ik hier aan het typen was... Wat was gebeurd?
max is twee keer gespind. Het seizoen is voorbij. Sluit alle topics maar
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zeker weten. Enorm krap afstelwindow ook. Komt door de rake. Wordt verergerd door hardere banden. Komt ook doordat de wind nu vanuit ZO komt met kracht tussen de 2 en 4. En de maan is flink actief. Niet de juiste essentiële oliën en natuurstenen gebruikt bij het inzegenen van de motor.Malt007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:23:
[...]
Het is echt kristallenbolwerkvanafeenkilometerafstandzonderverrekijkerdooreenblinde. Niets maar dan ook helemaal niets over te zeggen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Vorig jaar had iedereen een verkeerd beeld van het veld na de testdagen, incluis die nerdy YouTube kanalen die 10.01 seconden kunnen praten over een voorvleugel. Op elk detail wil ik dus niet letten met deze dagen, een foutje hier of daar van Max is alleen maar goed, wellicht betekent het dat die auto al zo goed is dat ie 'm op dag een al op de limiet durft te rijden.
Een paar obvious zaken zoals het aantal ronden, een flink bredere neus of een ctrl c - ctrl v auto van Merc vallen natuurlijk wel op.
Een paar obvious zaken zoals het aantal ronden, een flink bredere neus of een ctrl c - ctrl v auto van Merc vallen natuurlijk wel op.
Natuurlijk kunnen wij er niks over zeggen, maar hij spint wel al 2x, zie ik Mercedes nog niet doen.FirePuma142 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:27:
[...]
Zeker weten. Enorm krap afstelwindow ook. Komt door de rake. Wordt verergerd door hardere banden. Komt ook doordat de wind nu vanuit ZO komt met kracht tussen de 2 en 4. En de maan is flink actief. Niet de juiste essentiële oliën en natuurstenen gebruikt bij het inzegenen van de motor.
Het is echt kristallenbolwerkvanafeenkilometerafstandzonderverrekijkerdooreenblinde. Niets maar dan ook helemaal niets over te zeggen.
Verbind er dan ook geen conclusies aanMalt007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:28:
[...]
Natuurlijk kunnen wij er niks over zeggen, maar hij spint wel al 2x, zie ik Mercedes nog niet doen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Malt007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:28:
[...]
Natuurlijk kunnen wij er niks over zeggen, maar hij spint wel al 2x, zie ik Mercedes nog niet doen.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zei toch 'misschien'.FirePuma142 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:29:
[...]
Verbind er dan ook geen conclusies aan
Je vergeet even te melden dat mannelijke weegschalen met deze maanstand minder secuur zijn en emotioneel gezien sterk afhankelijk van vrouwelijke vuur sterrenbeelden?!?!FirePuma142 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:27:
[...]
Zeker weten. Enorm krap afstelwindow ook. Komt door de rake. Wordt verergerd door hardere banden. Komt ook doordat de wind nu vanuit ZO komt met kracht tussen de 2 en 4. En de maan is flink actief. Niet de juiste essentiële oliën en natuurstenen gebruikt bij het inzegenen van de motor.
"kristallenbolwerkvanafeenkilometerafstandzonderverrekijkerdooreenblinde"FirePuma142 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:27:
[...]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Lando nu bij de commentatoren?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Heb niet heel de tijd de oefendag inbed gaten gehouden.
Maar zie Max toch een aantal keer spinnen in de voorlaatste bochten combi.
Hoe kom het? Is de auto daar tricky? Of wat kan de oorzaak zijn.. een keer pakte die wat grind.. maar net leek het een soort slapper te zijn
Maar zie Max toch een aantal keer spinnen in de voorlaatste bochten combi.
Hoe kom het? Is de auto daar tricky? Of wat kan de oorzaak zijn.. een keer pakte die wat grind.. maar net leek het een soort slapper te zijn
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Als het goed is.. is de limiet van de auto nog heeel ver.Malt007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:23:
[...]
I served in a company of heroes.
Hij spint 2x maar op dag 1 en dat zegt helemaal niks. Dat kunnen we enkel constateren en geen aannames aan verbinden.
Want anders is Williams Ferrari voorbij in de rangorde
Want anders is Williams Ferrari voorbij in de rangorde
Nee, GeorgeChiron schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:33:
Vanochtend GIO ookChiron schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:33:
ALB heeft fotoshoot.
Denk dat ze op deze manier de testdagen ook wat ´leuker´ willen maken voor de kijkers
Nee Russel zit bij Crofty en PalmerChiron schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:33:
In zo'n half interview tijdens het commentarieren hoor je ook wel interessante dingen voorbij komen idd. That said, zou tof zijn als Lando wel aanschuift.basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:34:
[...]
Vanochtend GIO ook
ALB heeft fotoshoot.
Denk dat ze op deze manier de testdagen ook wat ´leuker´ willen maken voor de kijkers
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Eerste bordradio van vandaag??
FOM hoort dus wel alles
FOM hoort dus wel alles
En wat voor teamradio ook...basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:37:
Eerste bordradio van vandaag??
FOM hoort dus wel alles
1. Ricciardo vind de auto "goed"
2. Hij heeft een aantal "markers" geplaatst
3. Team geeft aan dat ze het te druk hebben met de data (en de markers dus niet eens gezien / bekeken hebben)
4. Ricciardo gaf nog iets aan over schakelen (in relatie tot de markers?)
Lijkt mij toch dat je als team bij een testsessie zo snel mogelijk wilt weten wat er gebeurd is. Dadelijk komt Ricciardo over een uur uit de auto, vraagt het team hem "wat was er bij deze marker?"' => "Can't remember".
Dan schakel je net naar de Live stream.. en dan staan HAM en BOT weer bovenaan hoor
Nu al:

Wordt vast weer een leuk jaar

Nu al:

Tijden zijn gezet op zachtere banden.poor Leno schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:42:
Dan schakel je net naar de Live stream.. en dan staan HAM en BOT weer bovenaan hoor![]()
Nu al:
[Afbeelding]
Vertaling/Ontcijfering van de notes van Leclerc:
2020
Test 01- Barcelona
1rst day in the car
[Indecipherable] points. Check this points at the end of the day.
race /tyre management (thanks u/jaKz9)
[Indecipherable] front wings change to see the effect. (thanks u/Pat_Sharp)
last sector overheating compare to last year. (thanks jaKz9)
the energy level during the day. (thanks u/sissipaska)
Session 1:
Installation lap, nothing to say. Track conditions are not that bad (thanks u/pizzad0ng)
Session 2: C2 NEW
Warm up: Okay, no big problems to warm up the tires (thanks u/Montjo17 and pizzad0ng)
Balance is a bit US in the in the mid corner of the long low speed corners like in T10/11 and 15 (thanks u/mowcow and u/DC-3)
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ligt het aan mij of zijn de verwisselde kleuren van Alpha Tauri en Williams t.o.v. vorig seizoen best verwarrend even?
Max is aan het kijken hoe het rijd in de vuile lucht

Tijden zeggen nu echt helemaal niks!! En zelfs nog minder dan dat.poor Leno schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:46:
[...]
Dan nog
Maar wie zitten nog meer op die banden? Kan het niet zien..
Tijden vorig jaar:
https://www.racexpress.nl...k-1-op-een-rijtje/n/96543
Pff, de facebook opmerkingen komen nu ook hier terecht dus 
Max is gewoon racepace rondes aan het knallen, die is geen glory runs aan het doen nog. Wellicht even geprobeerd toenstraks, maar we zagen hoe dat afliep

Max is gewoon racepace rondes aan het knallen, die is geen glory runs aan het doen nog. Wellicht even geprobeerd toenstraks, maar we zagen hoe dat afliep
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
In ieder geval al net zoveel ronden gereden als vorig jaar op dag 1 en dat met nog 2 uur te gaan.
mmmkay.. nouja we zullen t wel zien..Wulfric92 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:49:
[...]
Tijden zeggen nu echt helemaal niks!! En zelfs nog minder dan dat.
Tijden vorig jaar:
https://www.racexpress.nl...k-1-op-een-rijtje/n/96543
Ferrari nog niet veel gezien vanmiddag. 1 installatierondje nu eindelijk.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik ben echt fan van de alpha tauri.. poooaah die kleur stelling! Zo gaaf
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Not sure if serious?poor Leno schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:42:
Dan schakel je net naar de Live stream.. en dan staan HAM en BOT weer bovenaan hoor![]()
Nu al:
[Afbeelding]
Lees de topicwarning even
Williams blijkbaar nu al een seconde sneller dan hun poletijd van vorig jaar... Dat belooft voor hun in elk geval veel goeds
En dan te bedenken dat ze nog aan t sandbaggen zijn
Verwijderd
Kun je gelijk Lewis/Bottas even vragen wat zij aan het doen zijn dan? Ben ook wel benieuwd.Damian schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:50:
Max is gewoon racepace rondes aan het knallen, die is geen glory runs aan het doen nog.
Zucht, leg mij nou eens uit hoe je dit verzonnen hebt of waar je dit vandaan haalt?Malt007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:03:
Hoop voor Ferrari dat dat hun tactiek is.Malt007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:03:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Is door het team al aangegeven, race simulations. Ik ga even zoeken naar de bron...Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:04:
[...]
Kun je gelijk Lewis/Bottas even vragen wat zij aan het doen zijn dan? Ben ook wel benieuwd.
Zucht, leg mij nou eens uit hoe je die smiley mist.Damian schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:04:
[...]
Zucht, leg mij nou eens uit hoe je dit verzonnen hebt of waar je dit vandaan haalt?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:48
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Rustig mensen, het zijn de trainingen. Als de tijden echt wat zouden zeggen, dan staat Ferrari achter Williams en dat geloof ik niet zo 
Dus kijken naar de mooie plaatjes en beetje speculeren op het aankomend seizoen. Laat het zure achterwege aub.
Dus kijken naar de mooie plaatjes en beetje speculeren op het aankomend seizoen. Laat het zure achterwege aub.
Nog een dag of 24 en dan weten we hoe het er ECHT voor staat
Nu vooral kijken en genieten
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
tweakduke schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:10:
Rustig mensen, het zijn de trainingen. Als de tijden echt wat zouden zeggen, dan staat
Ferrari achter Williams en dat geloof ik
niet zo

Maar Australië is een stratencircuit en niet heel representatief. En daarna Bahrein een nachtrace. Vietnam is nieuw + semi stratencircuit. China gaat niet door. Zandvoort is nieuw. ...NLRev0lution schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:12:
Nog een dag of 24 en dan weten we hoe het er ECHT voor staatNu vooral kijken en genieten
Nee nee, want dan krijg je ‘Australië is een apart circuit je ziet pas echt hoe de kaarten geschud zijn rond mei’ en nu china weg valt misschien nog wel later.NLRev0lution schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:12:
Nog een dag of 24 en dan weten we hoe het er ECHT voor staatNu vooral kijken en genieten
Nee pas na de zomerstop dan zijn er ook weer major upgrades geweestgarriej schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:17:
[...]
Nee nee, want dan krijg je ‘Australië is een apart circuit je ziet pas echt hoe de kaarten geschud zijn rond mei’ en nu china weg valt misschien nog wel later.
Verwijderd
NLRev0lution schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:12:
Ik denk dat we meer duidelijkheid hebben na 29novemberClavat schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:18:
[...]
Nee pas na de zomerstop dan zijn er ook weer major upgrades geweest
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2020 16:20 ]
Helder, volgend jaar weten we meer dus
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Goed om te zien dat Williams zijn/haar rondjes draait. Daar ben ik blij mee, dat was vorig jaar wel anders. Verder vind ik het jammer dat Alfa niet voor die grijs/witte kleurstelling heeft gekozen.
Oh is er al gezegd dat dit maar tijden van testdagen zijn / in Australië zullen we het zien?
Oh is er al gezegd dat dit maar tijden van testdagen zijn / in Australië zullen we het zien?
Heeft iemand al een interview met Clair? Die zal best in haar nopjes zijn denk ik?
https://www.gpupdate.net/...spireerd-op-mercedes-w10/
RP heeft CTRL+C en CTRL+V gedaan en daarna Paint opgestart?
Die Williams livery.. het doet me toch denken aan een tube colgate
Ik moet ook nog even wennen aan Renault. Denk steeds dat er een Haas rijdt.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Je kunt het haar zelf vragen. Morgen een AMA op reddit: https://www.reddit.com/r/...eputy_team_principle_for/Jasphur schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:26:
Heeft iemand al een interview met Clair? Die zal best in haar nopjes zijn denk ik?
Ja ben er ook geen fan van net als van de livery van Force I... ehh Racing Point en Haas. Al is colgate goed voor je tandjes mss de Willams voor de bandjesNat-Water schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:27:
Die Williams livery.. het doet me toch denken aan een tube colgate![]()

Van de andere kant vind ik het wel cool dat er veel kleurverschil op de grid is.
Misschien dat ze wel op die plek gaan rijden met dat geprutsNat-Water schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:27:
Kunnen we ze niet BWT noemen? Of alvast AMNat-Water schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:27:
"Hoewel zo'n eerste testdag nog niets zegt, lijkt het concept te werken: Sergio Perez was vanochtend al regelmatig bovenaan de tijdenlijst te vinden en staat op het moment van schrijven derde, achter beide Mercedessen."DaMarcus schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:27:
https://www.gpupdate.net/...spireerd-op-mercedes-w10/
Dit hele stuk hadden ze wel weg kunnen laten.
BWT Racing Point F1 team. wel bij blijven heFugitive2008 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:31:
[...]
Ja ben er ook geen fan van net als van de livery van Force I... ehh Racing Point en Haas. Al is colgate goed voor je tandjes mss de Willams voor de bandjes...(
ik laat mezelf wel uit).
Van de andere kant vind ik het wel cool dat er veel kleurverschil op de grid is.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja typte eerst Jordan maar wist zeker dat t wat anders zou moeten zijn.Illegal_Alien schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:35:
[...]
BWT Racing Point F1 team. wel bij blijven he.
En toch zegt het niets. Niemand laat het achterste van de tong zien bijvoorbeeld, Wat dat betreft rijdt iedereen echt voor zich, wat dat betreft zijn deze uitslagen charts compleet zinloos en oninteressant.Jasphur schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:00:
Nice. De snelste tijden van toen zijn (ongeveer) de langzaamste van nu.
Voor zover ik begrepen heb, moet het in 2021 het Aston Martin fabrieksteam worden.
Spijtig genoeg dan weer wel ten koste van het Valkyrie project (in de WEC).
[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 19-02-2020 16:45 ]
VER zal straks voor het eind toch nog wel even een leuke tijd neerzetten hoop ikCH4OS schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:38:
[...]
En toch zegt het niets. Niemand laat het achterste van de tong zien bijvoorbeeld, Wat dat betreft rijdt iedereen echt voor zich, wat dat betreft zijn deze uitslagen charts compleet zinloos en oninteressant.
Maar waarschijnlijk willen ze gewoon dat je het "BWT Racing ." noemt. Oftewel gewoon <titelsponsor> racing en nog een punt/cirkel erachter.Illegal_Alien schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:35:
[...]
BWT Racing Point F1 team. wel bij blijven he.
Zag er leeg uit bij Ferrari. Hebben ze weer een cheat gevonden en weten ze dat die dit jaar niet gevonden wordt?
Ik word daar niet warm of koud van. Zeker niet als je kijkt naar vorig jaar. Ferrari die oppermachtig leek tijdens de tests, maar toen Australie er was, lagen de rollen opeens anders om over het eindresultaat van 2019 niet te spreken. Dus ik zou echt niet al te veel letten op de resultaten van de tests en er zeker geen verwachtingen aan hangen.Ernemmer schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:39:
VER zal straks voor het eind toch nog wel even een leuke tijd neerzetten hoop ik
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 19-02-2020 16:41 ]
Moet ie wel op tijd zijn. Volgens Crofty komt er in de laatste 5 minuten een rode vlag.Ernemmer schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:39:
[...]
VER zal straks voor het eind toch nog wel even een leuke tijd neerzetten hoop ik
Altijd wel een team dat wilt testen of een lege tank ook echt leeg is.
@CH4OS Hoezo ten koste van Valkyrie? Die loopt vziw gewoon door?
Ik hang er ook geen verwachtingen aan, maar zou het toch leuk vinden als VER bovenaan staat dadelijkCH4OS schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:41:
[...]
Ik word daar niet warm of koud van. Zeker niet als je kijkt naar vorig jaar. Ferrari die oppermachtig leek tijdens de tests, maar toen Australie er was, lagen de rollen opeens anders. Dus ik zou echt niet al te veel letten op de resultaten van de tests en er zeker geen verwachtingen aan hangen.
Ah, ik bedoelde het Valkyrie project in de WEC (samenwerking tussen AM en Red Bull), dat nu 'postponed' is. Ik heb dat voor de zekerheid verduidelijkt.MikeyMan schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:41:
@CH4OS Hoezo ten koste van Valkyrie? Die loopt vziw gewoon door?
Meer dan 'leuk' is dat niet, hahaha.Ernemmer schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:41:
Ik hang er ook geen verwachtingen aan, maar zou het toch leuk vinden als VER bovenaan staat dadelijk
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 19-02-2020 16:44 ]
VZIW heeft RBR nooit gloryruns gedaan tijdens de wintertesten...Ernemmer schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:41:
[...]
Ik hang er ook geen verwachtingen aan, maar zou het toch leuk vinden als VER bovenaan staat dadelijk
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk niet dat je dat deze week hoeft te verwachten. Kilometers maken is het devies. Veel data vergaren. Dat racen met Carlos is ook mooi natuurlijk om te kijken hoe de wagen reageert op vuile lucht etc.Ernemmer schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:41:
[...]
"When you grow up your heart dies"
jaJasphur schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:26:
nvm
[ Voor 97% gewijzigd door Fugitive2008 op 19-02-2020 16:48 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona