Mercedes wordt dus weer WDC en WCC, en grote problemen voor Ferraridemo31051987 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:20:
Uitslag vanuit F1 met aantal rondes:
[Afbeelding]
Wat wel opvalt is dat de drie Ferrari teams onderaan bungelen. Not sure what that is about….demo31051987 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:20:
Uitslag vanuit F1 met aantal rondes:
[Afbeelding]
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Mercedes is natuurlijk favoriet voor de titel. Exhter zat RB er goed bij einde vorig jaar en ferrari is altijd even afwachten, maar de kans dat ze het verprusten is aanwezigUmamiplayer schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:31:
[...]
Mercedes wordt dus weer WDC en WCC, en grote problemen voor Ferrari
Ik ben vooral heel benieuwd naar mclaren. De sfeer in t team lijkt goed, werden vorig jaar steeds sneller en hebben twee goede rijders.
Volgens mij staat Alpha turi op 10...Helixes schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:33:
[...]
Wat wel opvalt is dat de drie Ferrari teams onderaan bungelen. Not sure what that is about….
[ Voor 20% gewijzigd door garriej op 19-02-2020 13:34 ]
Geen zandzakken maar Espressoboon zakken....Helixes schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:33:
[...]
Wat wel opvalt is dat de drie Ferrari teams onderaan bungelen. Not sure what that is about….
Dat Russell ervaring op heeft gedaan valt niet te ontkennen maar die gast is echt geen pannenkoek en is een prima coureur. Denk dat je hier meer over Williams kan zeggen qua prestaties tegenover vorig jaar dan over Russell.
Zoals met veel dingen zal het een combinatie van een aantal factoren zijn.Trixi schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:41:
[...]
Dat Russell ervaring op heeft gedaan valt niet te ontkennen maar die gast is echt geen pannenkoek en is een prima coureur. Denk dat je hier meer over Williams kan zeggen qua prestaties tegenover vorig jaar dan over Russell.
Feit is wel dat williams natuurlijk niet verder weg kon zakken. De enige weg was naar boven.
@Reley: Het zijn niet alleen de tijden. Je kunt spelen met je tijden, maar eerlijk gezegd ben ik ook niet zo onder de indruk van het aantal rondjes. Dat is je data pool - en daar ben je voor naar Barcelona gekomen.
Ik kan niet inschatten wat het schema is van deze drie teams, maar er steekt er niet echt één in positieve zin uit, voor zover het de afgelegde afstand betreft. We zullen het zien in de middagsessie, laten we maar zeggen.
Ik kan niet inschatten wat het schema is van deze drie teams, maar er steekt er niet echt één in positieve zin uit, voor zover het de afgelegde afstand betreft. We zullen het zien in de middagsessie, laten we maar zeggen.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Nog 10 minuten mensen, iedereen er weer klaar voor?
Weddings are basically funerals with cake.
Kimi met de kids!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
#F1: Räikkönen asked how he approaches 2020 with 2021 regulation changes in mind. "I have no contract for next year. So I don't need to worry about." #AMuS
— Andreas Haupt (@andihaupt1) 19 februari 2020

Zal toch niet klaar zijn met Kimi?!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bwoah, als kimi de kans krijgt rijd ie lekker door denk ik. Dus ik hoop het niet, aan de andere kant is hij ook al "oud".
Ik hoop toch echt dat ze dat soundeffect bij een replay schrappen vóór de eerste grand prix.
Vergelijking met de eerste testochtend in 2019:

Nice. De snelste tijden van toen zijn (ongeveer) de langzaamste van nu.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja hij is oud..garriej schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:55:
[...]
Bwoah, als kimi de kans krijgt rijd ie lekker door denk ik. Dus ik hoop het niet, aan de andere kant is hij ook al "oud".
maar hij doet het goed!
43 punten binnen gehaald, en geeindigd op de 12e plek.
zn teamgenoot ´maar´ 14.
Zie liever Kimi nog een jaar lekker rondtouren, als iemand anders daar in komen.
Zolang GIO er nog zit, zal de ´ferrari´ plek ingevuld zijn. dus kan Kimi mooi blijven zitten
En Williams heeft een autoJasphur schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:00:
Nice. De snelste tijden van toen zijn (ongeveer) de langzaamste van nu.
Er worden flinke afstanden afgelegd zo op de eerste dag, betrouwbaarheid zit bij de meesten (op het eerste oog uiteraard) wel goed dus 
Ik heb begrepen dat hij al jaren geen manager meer heeft en van korte contracten houdt. Dus elk jaar het contract van vorig jaar kopiëren, jaartallen doorstrepen/aanpassen plus een indexatie op z'n salaris en een krabbel eronder
Dat weet je nooit bij hem.
Ik heb begrepen dat hij al jaren geen manager meer heeft en van korte contracten houdt. Dus elk jaar het contract van vorig jaar kopiëren, jaartallen doorstrepen/aanpassen plus een indexatie op z'n salaris en een krabbel eronder
Vorig jaar waren ze bij Williams inderdaad de weg goed kwijt. Dit jaar hebben ze GPS gebruikt, en zijn ze wel vanaf testdag 1 presentMrWilliams schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:24:
[...]
Dat geeft in ieder geval aan dat ze vorig jaar de weg echt goed kwijt waren.
Haha weer lekkere reactie van hem. Hopelijk blijft ie nog ff. Hij is cool
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Kimi is wel 1 van de weinige oud Wereld kampioenen die zich zo kan schikken in zijn rol. Hij rijdt echt nog rond, omdat hij racen leuk vindt.basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:01:
[...]
Ja hij is oud..
maar hij doet het goed!
43 punten binnen gehaald, en geeindigd op de 12e plek.
zn teamgenoot ´maar´ 14.
Zie liever Kimi nog een jaar lekker rondtouren, als iemand anders daar in komen.
Zolang GIO er nog zit, zal de ´ferrari´ plek ingevuld zijn. dus kan Kimi mooi blijven zitten
Aan de andere kant als er nieuw talent in opkomst is, moet hij dat niet meer tegen gaan houden.
Er komt wel wat talent aan, maar dat is allemaal onder contract.tweakduke schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:04:
[...]
Kimi is wel 1 van de weinige oud Wereld kampioenen die zich zo kan schikken in zijn rol. Hij rijdt echt nog rond, omdat hij racen leuk vindt.
Aan de andere kant als er nieuw talent in opkomst is, moet hij dat niet meer tegen gaan houden.
En ik zie Alfa niet met 2 FER-junioren rijden..
- tweakduke
Ferrari zal niet wisselen nee als Vettel ziek is, maar toch apart dat RBR niet wisselt met Albon.
Vijf teams wisselen vanmiddag van coureur voor de middagsessie van de eerste testdag.
Team Out In
Mercedes Valtteri Bottas Lewis Hamilton
Renault Esteban Ocon Daniel Ricciardo
Williams George Russell Nicholas Latifi
Racing Point Sergio Perez Lance Stroll
Alfa Romeo Robert Kubica Antonio Giovinazzi
Albon*tweakduke schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:08:
Ferrari zal niet wisselen nee als Vettel ziek is, maar toch apart dat RBR niet wisselt met Ocon.
[...]
If it aint fixed, it's broken.
Red Bull met OCON?!tweakduke schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:08:
Ferrari zal niet wisselen nee als Vettel ziek is, maar toch apart dat RBR niet wisselt met Ocon.
[...]

De titelstrijd is al weer gestreden op testdag 1?Umamiplayer schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:31:
[...]
Mercedes wordt dus weer WDC en WCC, en grote problemen voor Ferrari
Volgens mij heeft RBR dat een aantal jaar niet gedaan volgens mij? Ik zie liever onze aller Max rondrijden dan die pannekoek van een Albon die em gegarandeerd de muur in rijd!!!!
[ Voor 22% gewijzigd door Roybs op 19-02-2020 14:10 ]
En een band harder heLuckeh schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:04:
[Afbeelding]
Kijkend naar de tijden van Verstappen, met hoogstens 0.1s verschil per ronde, vermoed ik dat hij op een gerichte rondetijd aan het lappen is.
Bron: click
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Redbull met Ocon? Denk dat Max en Ocon toch echt niet matchen als team genotentweakduke schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:08:
[...]
Ocon en Verstappen in 1 team?tweakduke schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:08:
[...]
Maar dat is gewoon een keuze van het team. Zoals Horner ook aangaf, vinden de engineers het fijner om de hele dag met 1 coureur te werken, zodat dat iig een constante is.
-
Más hermanos que nunca: Racing Point con muchas piezas y conceptos de Mercedes, Alpha Tauri de Red Bull y Haas y Alfa Romeo de Ferrari.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 19 februari 2020
More brothers than ever: Racing Point with parts and concepts from Mercedes, Alpha Tauri from Red Bull and Haas and Alfa from Ferrari.
iedereen gebruikt spullen van de topteams
- tweakduke
Hoe kom ik daar dan bij

FTFYtweakduke schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:08:
Ferrari zal niet wisselen nee als Vettel ziek is, maar toch apart dat RBR niet wisselt met Ocon Albon.
[...]
Maar de reden waarom ze dat bij RBR niet doen, is omdat (aldus Chris Horner vanmorgen bij Sky) de monteurs en engineers liever met 1 coureur de hele dag doen dan halverwege wisselen.
Zouden de coureurs een beetje lekker gegeten hebben?
Hopelijk geen after-lunch-dip zoals ik die momenteel ervaar...
Hopelijk geen after-lunch-dip zoals ik die momenteel ervaar...
Lang leve de quotestweakduke schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:10:
[...]
Hoe kom ik daar dan bijIs al niet meer te zien
Raikkonen_WC schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:11:
[...]
Ja want quotes zijn super betrouwbaar!
Tedje ook nogal opgewonden, nog net geen orgasme
"Purple reign", leuk bedacht Crofty
Testing, one, two ...
Daarom heb je ook 3+ quotes die allen exact hetzelfde zijn. Minder kans op een gefrabiceerde edit
Zoals het ook in de ICT is, 1 is geen, 2 is beter
En max maakt een fout
One is an accident, Two is a coincidence, Three is a pattern.Raikkonen_WC schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:15:
[...]
Zoals het ook in de ICT is, 1 is geen, 2 is beter
Max gaat te wijd en pakt de grindbak mee en spint daardoor.
Ging daar Gro nu ook?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Eerste spin van Max. Tot die spin leek de wagen ontzettend stabiel.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Met de laatste beelden, vlak voor de spin van Max, moet ik zeggen dat de RBR erg stabiel oogt. Rustige stuurbewegingen en hij lijkt wel op rails te liggen (behalve als je dan te wijd gaat
)
Issie ook, moet je alleen niet de grindbak meepakkenJackal131 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:19:
Daar hadden ze het ook over, dat het allemaal zo stabiel leek, en de achterkant van de auto echt goed op de weg lag.Jackal131 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:19:
en toen dit
Vraagje, hebben de teams onbeperkt aantal banden? Of hoe zit dat?
Blijft zoon van zn vader natuurlijkDamian schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:20:
Issie ook, moet je alleen niet de grindbak meepakken
Raikkonen_WC schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:11:
[...]
Lang leve de quotesWE HAVE PROVEPROOF!!!!

Mooi om te zien dat Verstappen (tot nu) veel rondjes heeft gemaakt. Hoop dat het spannend wordt dit jaar.
[ Voor 21% gewijzigd door ElPaco op 19-02-2020 14:23 ]
Is er een manier om die zwarte balk waar normaal de coureurs staan weg te halen bij de F1 TV app?
Nee geloof dat phireli een x aantal sets beschikbaar heeft voor de testdagen maar dit aantal ligt vaak wel enorm hoog.Sir_Lion schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:20:
Vraagje, hebben de teams onbeperkt aantal banden? Of hoe zit dat?
Volgens mij wil de hij voor de originaliteitsprijs gaan. Dat kun je opzich los zien van smaak.warp schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:23:
[...]
Ricciardo gaat voor het lelijkste helmdesign?
Het blijkt een kobe bryant tribute helm te zijn en wordt alleen tijdens de test dagen gebruiktwarp schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:23:
[...]
Ricciardo gaat voor het lelijkste helmdesign?
Zo uit m'n hoofd tijdens de after lunch dip waren seizoenen waarin Ferrari optisch al een groot verschil had aan de neus niet de meest succesvolle. Nu lijkt ie een stuk breder dan de rest van de topteams.
When you talk to other teams they are not impressed by Racing Point running an "exact copy" of last years Mercedes. Unfortunately I'm not alllowed to tell you which teams are complaining.
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 19 februari 2020
Tsja, net iets te ver op het grind met de achterband. Dat deed Gasly vorig jaar ook, maar dan op een ander punt en zit je wel in de muur.
Niet handig tijdens een test, Maar waarschijnlijk gen schade, dus weer door.
Kan het niet goed zien, maar was dit niet precies hetzelfde punt?garriej schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:33:
[...]
Tsja, net iets te ver op het grind met de achterband. Dat deed Gasly vorig jaar ook, maar dan op een ander punt en zit je wel in de muur.
Niet handig tijdens een test, Maar waarschijnlijk gen schade, dus weer door.
Ach ja, een limiet zoeken kan nooit zonder uiteindelijk te spinnen. Hij is behoorlijk ver gekomen voordat het gebeurde, dat is al mooi!
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
we ´designed´ bought the car from scratchOme Ernst schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:34:
[...]
https://www.pitpass.com/6...Points-technical-director
<kuch>bullshit<kuch>
Juist geen bullshit. Ze hebben de auto inderdaad helemaal opnieuw ontworpen, maar dan wel met behulp van een overtrekpapiertjeOme Ernst schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:34:
[...]
https://www.pitpass.com/6...Points-technical-director
<kuch>bullshit<kuch>
Nee dit is de 3 na laaste bocht. Gasly had het 3 a 4 bochten eerder. Die bocht is ook een stuk sneller als deze waar max nu gaat.MikeyMan schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:34:
[...]
Kan het niet goed zien, maar was dit niet precies hetzelfde punt?
Nee.MikeyMan schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:34:
[...]
Kan het niet goed zien, maar was dit niet precies hetzelfde punt?
Zou Renault weer aan het klagen zijn terwijl ze misschien beter zelf ook wat carbonpapier moeten gebruiken?
*knip*
Blijft helaas een illegale stream
Blijft helaas een illegale stream
[ Voor 72% gewijzigd door tweakduke op 19-02-2020 15:01 ]
Verstappen in z'n 100ste rondje vandaag.
Of williams.BlackMonkey schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:38:
[...]
Zou Renault weer aan het klagen zijn terwijl ze misschien beter zelf ook wat carbonpapier moeten gebruiken?
die alles zelf willen ontwerpen..
Haas, Alfa, Alpha kopen bij FER en RBR.
Zou ook Mclaren kunnen zijn, maar dat denk ik niet.
Opzicht ook geen raar idee dat Racingpoint dit inkoopt bij Mercedes. Mercedes heeft geen echt zuster/junior team. Aston Martin word volgend jaar de teamnaam, en zij maken vaak gebruik van Mercedes motoren. Kan best wel een onderling zakelijk dingetje zijn met alvast de opbouw richting volgend jaar in combinatie met Aston Martin.... #hersenspinsel …..
Williams heeft altijd keihard geroepen dat zij geen zusterteam willen zijn! Tja, Mr Stroll wil alleen maar dat zijn zoon slaagt. En zoals met alles, als het niet door talent kan, dan maar met bakken met geld :-)
Williams heeft altijd keihard geroepen dat zij geen zusterteam willen zijn! Tja, Mr Stroll wil alleen maar dat zijn zoon slaagt. En zoals met alles, als het niet door talent kan, dan maar met bakken met geld :-)
Zou het rondje van de spin de 100ste geweest zijn met als opdracht, probeer even de snelste tijd?Jimmy J. schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:41:
Verstappen in z'n 100ste rondje vandaag.
O heerlijk speculeren, dat maakt de testen zo mooi.
Ik weet het, t zegt allemaal HELEMAAL NIKS
Dit waren zo te lezen en een prima lunch, en een prima after lunch dip... 😉Franco10 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:29:
Zo uit m'n hoofd tijdens de after lunch dip waren seizoenen waren Ferrari opties al een groot verschil had aan de neus niet de meest succesvolle. Nu lijkt ie een stuk breder dan de rest van de topteam.s
Ik zie wel degelijk verschillen in de sidepod, de achtervleugel, de front wingendplates, rear wingendplates, die dingen naast de luchtinlaat etc.
Eigenlijk het enige dat ik zie dat hetzelfde is, is de neus, een groot deel van de voorvleugel, dat was het wel eigenlijk. Oja, en er zitten 4 wielen op.
[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 19-02-2020 14:47 ]
Nice save van Latifi
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Lees de topic warning even voordat je een dergelijke link plaatst
[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 19-02-2020 15:05 . Reden: Quote aangepast ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee, want hij was 0,4s langzamer dan Bottas vlak voordat hij spinde.garriej schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:46:
[...]
Zou het rondje van de spin de 100ste geweest zijn met als opdracht, probeer even de snelste tijd?Dan hadden ze op twitter "en dat is de 100ste en de snelste tijd tot nu toe"
O heerlijk speculeren, dat maakt de testen zo mooi.
Ik weet het, t zegt allemaal HELEMAAL NIKS
Gedaan, leek mij geen illegale streamJasphur schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:48:
[...]
Lees de topic warning even voordat je een dergelijke link plaatst
Lijkt mij ook niet. YouTube is een perfect legale website; als de stream an-sich niet legaal is moet YT er maar wat aan doen.
Renault is dus een uur bezig (waarschijnlijk 2) om de auto om te bouwen van Ocon naar Ric.
Lekker bezig..
Van de 8 uur op een dag, er minimaal 1 verklooien omdat je wisselt van rijder
Lekker bezig..

niks van waar natuurlijk gewoon een probleem..basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:06:
Renault is dus een uur bezig (waarschijnlijk 2) om de auto om te bouwen van Ocon naar Ric.
Lekker bezig..![]()
Vraagje, wat zijn die gekke toeters bij Racing point bij de luchtinlaat?
Eigenlijk nog wel een goede reden om met 1 driver te werken op 1 dag.basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:06:
Lekker bezig..![]()
De planning zou vast wel <60 mins geweest zijn, maar er zit denk ik iets heel erg tegen.basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:06:
Lekker bezig..![]()
Mogen ze eigenlijk maar met 1 auto testen?
[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 19-02-2020 15:08 ]
Precies. I call bullshit.basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:06:
Lekker bezig..![]()
En dan hebben ze het op Sky ook nog alleen over vervangen stoeltje en pedalen verplaatsen. Volgens mij zijn dat beide geen "even de vloer er onderuit halen" dingen. En pedalen aanpassen is vast moeilijk/onhandig, maar daar één á twee uur voor nodig hebben? En het dan midden op de dag doen?
Of zoals Palmer trollerig opmerkt "volgens mij zijn ze de seat fitting nog aan het doen".
Fransen eten uitgebreid. Een wijntje erbij is vrij normaal. Even uitbuiken en weer door.basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:06:
Lekker bezig..![]()
Zeker.. dit is gewoon zondeSir_Lion schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:07:
[...]
Eigenlijk nog wel een goede reden om met 1 driver te werken op 1 dag.
Heb het niet gezien, maar gok op warmtebeeldcamera´s (zodat ze de bandentemp kunnen zien)Titu schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:07:
Waarschijnlijk wel, maar dan z´n lul verhaal ophangen..Michel242186 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:07:
[...]
niks van waar natuurlijk gewoon een probleem..
gelukkig hebben ze hun naam in F1 wel mee
Sensoren.Titu schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:07:
Mogen? Geen idee, vermoed van niet dat ze een "T-car" mogen hebben. Maar denk dat ook dat de teams überhaupt nog geen twee auto's klaar hebben.Ernemmer schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:07:
[...]
De planning zou vast wel <60 mins geweest zijn, maar er zit denk ik iets heel erg tegen.
Mogen ze eigenlijk maar met 1 auto testen?
valt mij op dat de Haas en Williams..nog een vrij brede voorkant van de cockpit hebben de rest heeft alles veel smaller gemaakt.
Vorig jaar reden ze toch gewoon met 2 auto's?RobertMe schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:10:
[...]
Sensoren.
[...]
Mogen? Geen idee, vermoed van niet dat ze een "T-car" mogen hebben. Maar denk dat ook dat de teams überhaupt nog geen twee auto's klaar hebben.
Normaal is dat niet zo'n probleem, maar het lengteverschil tussen Ricciardo en Ocon is ruim 20cm. Normaal gesproken is dat slechts een paar cm. Alleen de pedalen een flink stuk verder naar voren is al een flinke klus.Sir_Lion schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:07:
[...]
Eigenlijk nog wel een goede reden om met 1 driver te werken op 1 dag.
Christian zei dat ze maar 1 auto mogen hebben... maar dat ze meer personeel bij hebben dan op een regulier Barcelona weekendRobertMe schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:10:
[...]
Sensoren.
[...]
Mogen? Geen idee, vermoed van niet dat ze een "T-car" mogen hebben. Maar denk dat ook dat de teams überhaupt nog geen twee auto's klaar hebben.

Dat klopt, bij de testen mogen ze maar 1 auto gebruiken, dat is inmiddels al jaren zo.
1 auto betekent overigens 1 chassis, meerdere vloeren vleugels en dat soort meuk mag wel gewoon.
1 auto betekent overigens 1 chassis, meerdere vloeren vleugels en dat soort meuk mag wel gewoon.
Op Sky hebben ze het over 1,86 en 1,78 of iets dergelijks. 8cm verschil. Ocon is lang ja, maar Ricciardo is ook niet echt klein.ThomasG schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:11:
[...]
Normaal is dat niet zo'n probleem, maar het lengteverschil tussen Ricciardo en Ocon is ruim 20cm. Normaal gesproken is dat slechts een paar cm. Alleen de pedalen een flink stuk verder naar voren is al een flinke klus.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona