poor Leno schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:49:
[...]
haha
Dat mensen dat onthouden na 10 jaar
meer leuke innovaties
[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 28-02-2020 13:59 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
poor Leno schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:49:
[...]
haha
Dat mensen dat onthouden na 10 jaar
[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 28-02-2020 13:59 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Ernemmer op 28-02-2020 14:05 ]
Waardoor (de aanloop naar) Melbourne weer een stuk saaier wordt.Ernemmer schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:04:
Eigenlijk zouden ze om de testdagen een beetje leuker te maken, op de laatste dag 5 WK punten weg moeten geven aan de nummers 1 t/m 5 op de lijst.
Of misschien zelfs
1) 5 punten
.
.
.
5) 1 punt
Toch flauw maar weer.. zitten echt leuke dingen bij die ook werken.. maar dan gaat er een team janken omdat ze t zelf niet goed krijgen en dat wordt het gebannedDamian schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:59:
[...]
[YouTube: Top 10 Cheeky F1 Innovations]
meer leuke innovaties
Nou ja, het staat anderen vrij om het ook te bouwen. Het is gewoon slim van Mercedes dat ze zoiets hebben verzonnen, eerlijk is eerlijk.poor Leno schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:09:
[...]
Toch flauw maar weer.. zitten echt leuke dingen bij die ook werken.. maar dan gaat er een team janken omdat ze t zelf niet goed krijgen en dat wordt het gebanned
In plaasts van dat ze de tech dan openbaarbaar maken.. nee gelijk banhammer.
Dat ga je straks bij dat DAS ook vast krijgen.. Nu is het goedgekeurd, niemand heeft geklaagd nog.
Iedereen wacht af.. En dan na Australie straks, en Hammond wint met 10 seconden, gaat iedereen op zn achterste poten staan
Ja is het ookkevlar01 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:11:
[...]
Nou ja, het staat anderen vrij om het ook te bouwen. Het is gewoon slim van Mercedes dat ze zoiets hebben verzonnen, eerlijk is eerlijk.
Denk dat ze dat doen om de launch settings te kunnen bepalen voor de proefstart van zn racesim zojuist.TrekDr0p schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:18:
is FER de enige die op deze manier de pitbox uitgaat?
Op trolly naar buiten schuin zetten en dan op de grond en gaan???
[ Voor 29% gewijzigd door kevlar01 op 28-02-2020 14:26 ]
Mercedes ook. Flinke wijzigingen waarschijnlijk.d0s schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:29:
RBR blijft weer lang binnen..
Ik zou het doen!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dus, 1 keer goed testen aan het begin, nu vlak op het einde nog even bevestigen (met alle laatste updates/settings verder op de auto) en dan straks gewoon er mee los. De vraag is alleen hoe veel het zal opleveren, niet of het gebruitk gaat worden.AzzKickah schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:58:
[...]
https://www.gptoday.net/n...rrassend-snel-met-renault
Hier wordt genoemd dat Hamilton het vandaag voor de 2e keer in de hele test heeft gebruikt.
(Laatste alinea, rest van het artikel boeit helemaal niemand)
een treffende spreuk
[ Voor 4% gewijzigd door rammes op 28-02-2020 14:36 ]
Ik zou het doen!
prima toch. Laat al die anxiety nog maar even bestaan.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:34:
Max weer op C2...
een treffende spreuk
Ik zou het doen!
Geen problemen. Gewoon veel dingen veranderen en testen.Wulfric92 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:55:
Is er iets bekend over de problemen die RB vandaag heeft? Staan weer lang en vaak in de pits.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wordt niks met RB dit jaar.. Ze zijn gewoon het nieuwe Williams..Icephase schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:58:
Geen heel snelle tijd overigens
-
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 28% gewijzigd door kevlar01 op 28-02-2020 15:10 ]
Achja, die RP is gewoon een eerbetoon aan Larry Tesler, de grootste ctrl+c, ctrl+v ooit .
Is er al beeld dat de DAS in/uitzetten midden in een bocht?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volgens mij is het bedoeld om het voor een bochtencombinatie te activeren en na de bochtencombinatie weer uit te zetten (het rechte stuk op)Jasphur schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:24:
[...]
Is er al beeld dat de DAS in/uitzetten midden in een bocht?
Ik zou het doen!
Misschien gaat daar ook wel het gevaar schuil.Jasphur schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:26:
Ja, zoiets dacht ik al.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
eh... 'systeem aan of uit'?kevlar01 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:37:
[...]
Misschien gaat daar ook wel het gevaar schuil.
Ik ben benieuwd hoe de auto reageert als ze DAS nog 'aan' hebben staan, en dan een snelle bocht in gaan (want vergeten uit te zetten)
Of als bijv. Bottas ergens in het middenveld zit, en het wil gebruiken tijdens een safety car herstart... Mij lijkt dit systeem alleen (veilig) te werken als je iemand volgt of alleen rond het circuit rijdt.
Ik zou het doen!
[ Voor 21% gewijzigd door MailMan op 28-02-2020 15:44 ]
Ze hebben nog een dikke 2+ uur dus wie weet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:41:
Max weer op C2. naar buiten. Ik denk dat RBR gewoon niks gaat laten zien. Volgens mij hebben ze geen enkele ronde gereden op C4, al helemaal niks op C5 en nauwelijks op C3.
De conclusie is dan dat ze in Australië of gigantisch voor paal gaan staan, of ze niks wenste te laten zien omdat ze wisten dat ze heel erg snel zouden zijn.
Of alles er tussen in met daarbij in acht nemend dat dat de verhoudingen niet heel anders zullen zijn dan vorig seizoen. Ik verwacht de top 3 teams eigenlijk gewoon binnen 0,5s in Australie..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:41:
Max weer op C2. naar buiten. Ik denk dat RBR gewoon niks gaat laten zien. Volgens mij hebben ze geen enkele ronde gereden op C4, al helemaal niks op C5 en nauwelijks op C3.
De conclusie is dan dat ze in Australië of gigantisch voor paal gaan staan, of ze niks wenste te laten zien omdat ze wisten dat ze heel erg snel zouden zijn.
PSN: xMaurice93
PSN: Sluuz
Net zoals Ferrari vorig jaar zo snel was tijdens de testdagen, en volgens iedereen 1 seconde per ronde sneller was dan wie ook?Maurice079 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:46:
Voor de gemoedstoestand van de mensen hier zou het erg fijn zijn als RedBull er nog even een snelle ronde uitgooit. Anders wordt het twee weken lang paniek in het topic
Ik vermaak me kostelijk. Op de baan valt niet heel veel interessants te zien constant hoor.Sluuz schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:46:
Ben wel een beetje klaar met dat telkens schakelen naar die kakelende kippen in dat hok. Laat gewoon de baan zien ipv 3 kerels met een lipmic.
Dat zou al een enorme verbetering zijn tov van vorig seizoenGrimmie187 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:46:
[...]
Ik verwacht de top 3 teams eigenlijk gewoon binnen 0,5s in Australie..
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
On the 7th day, god created winegums.. Lol wut?Damian schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:47:
[...]
Ik vermaak me kostelijk. Op de baan valt niet heel veel interessants te zien constant hoor.
De top 3 binnen 0,5s betekent dat Mercedes het verprutst heeft en ze in zware problemen zitten. Ga maar eens kijken wat voor uitslagen ze daar halen, vergeleken met andere races.Grimmie187 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:46:
[...]
Of alles er tussen in met daarbij in acht nemend dat dat de verhoudingen niet heel anders zullen zijn dan vorig seizoen. Ik verwacht de top 3 teams eigenlijk gewoon binnen 0,5s in Australie..
Ik vind het vooral knap dat ze iedere keer die 4 uur vol kunnen lullen.Sluuz schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:46:
Ben wel een beetje klaar met dat telkens schakelen naar die kakelende kippen in dat hok. Laat gewoon de baan zien ipv 3 kerels met een lipmic.
[ Voor 10% gewijzigd door PatrickPR op 28-02-2020 15:51 ]
Dat is zeker knap, ik hoef ze alleen niet te zienPatrickPR schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:49:
[...]
Ik vind het vooral knap dat ze iedere keer die 4 uur vol kunnen lullen.
Zojuist hadden ze een klein spelletje over de marktwaarde van HAM. Brundle en Chandhok bleken spot on hetzelfde te zetten als basis inkomen. Dus ja er zit ook wel wat geblaat tussen.
PSN: Sluuz
Waarom zou je je concurrentie wijzer maken dan ze al zijn? Als je nu ineens een 1:15:0 rijdt weet iedereen dat je snel bent, als je lekker op de cruise rijdt hebben ze geen idee.rodie83 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:53:
Je zou toch wel verwachten dat iedereen op het laatste moment echt even laat zien wat mogelijk is. Beetje angst inboezemen enzo, beetje weten waar iedereen echt staat. Actie reactie, dat soort spul. Maar nein nein nein, er gebeurd eigenlijk helemaal niks.
Voor ons dan, de teams zullen er maar druk mee zijn
Gewoon, beetje paniekzaaien bij de concurrent? Of niet, maar dat weet je niet als het niet doetSchumaster schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:54:
[...]
Waarom zou je je concurrentie wijzer maken dan ze al zijn? Als je nu ineens een 1:15:0 rijdt weet iedereen dat je snel bent, als je lekker op de cruise rijdt hebben ze geen idee.
Ik denk dat wanneer je daadwerkelijk paniek wilt zaaien bij je concullega's, je ruim onder de 1.15 moet gaan rijden(en dan niet eens op de C5 als het even kan).rodie83 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:56:
[...]
Gewoon, beetje paniekzaaien bij de concurrent? Of niet, maar dat weet je niet als het niet doet
Ik zou het doen!
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik zou eerst poepen en daarna pas douchenRudolf schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:25:
Eens met @Icephase ook al wordt zijn bericht weggehaald. Beetje facebookniveau: ik zit nu te eten en zometeen ga ik douchen en daarna poepen.
Piece together what could never be.
[ Voor 9% gewijzigd door Devian op 28-02-2020 16:05 ]
https://wren.co/join/Devian
Dat kan je wel zeggen, die gozers zitten echt alleen maar slap te lullen. Snap ik ook wel als je 6x 8uur vol moet praten dat je op een gegeven moment niks zinnigs meer te zeggen hebt. Maar ze praten nu gewoon helemaal niet meer over wat er op de baan gebeurd
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ted had even pauze en daar wachten ze meestal opCFC-Mathijs schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:05:
[...]
Dat kan je wel zeggen, die gozers zitten echt alleen maar slap te lullen. Snap ik ook wel als je 6x 8uur vol moet praten dat je op een gegeven moment niks zinnigs meer te zeggen hebt. Maar ze praten nu gewoon helemaal niet meer over wat er op de baan gebeurd
Ik zou het doen!
Zojuist wel een interessant verhaal. 1 van de commentatoren was bij een persconferentie danwel een interview geweest van Mattia Binotto en had gevraagd wat Binotto zag als de kritieke issues van de Ferrari waarop Binotto blijkbaar had geantwoord: engine, downforce and setup. De commentator interpreteerde dit als dat er binnen Ferrari toch nog wel wat issues opgelost moeten worden voor Melbourne.CFC-Mathijs schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:05:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Persoonlijk denk ik dat het niet zo slecht met Ferrari gaat als dat ze naar buiten doen brengenPatrickPR schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:10:
[...]
Zojuist wel een interessant verhaal. 1 van de commentatoren was bij een persconferentie danwel een interview geweest van Mattia Binotto en had gevraagd wat Binotto zag als de kritieke issues van de Ferrari waarop Binotto blijkbaar had geantwoord: engine, downforce and setup. De commentator interpreteerde dit als dat er binnen Ferrari toch nog wel wat issues opgelost moeten worden voor Melbourne.
Samsung Flip 7
Maar het maakt niet uit wat je concurrentie denkt. Je rijdt die 1:15 voor jezelf als je daar iets van kan leren. Het is niet alsof de concurrentie opeens extra hard gaat werken in de fabriek als ze wat achterlopen, of juist minder als de concurrentie slapper is. Dat gaat gewoon altijd al maximaal.Schumaster schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:54:
[...]
Waarom zou je je concurrentie wijzer maken dan ze al zijn? Als je nu ineens een 1:15:0 rijdt weet iedereen dat je snel bent, als je lekker op de cruise rijdt hebben ze geen idee.
I served in a company of heroes.
[ Voor 27% gewijzigd door MailMan op 28-02-2020 16:16 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
dat was ook mijn gedachte.MailMan schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:16:
Huh, ik weet toch vrij zeker dat het de C2 band was van Max?
Iemand informeert Sky dat het een C4 was.
Ik zou het doen!
C2 idd.MailMan schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:16:
Laat ze dat maar denken.MailMan schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:16:
[ Voor 62% gewijzigd door kevlar01 op 28-02-2020 16:26 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Testing, one, two ...
Als de Honda maar niet mee doetbackupdevice schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:19:
Boem zegt Max
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Boem is een verboden woord.backupdevice schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:19:
Boem zegt Max
Ik zou het doen!
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Nope. C5.Siebeh schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:22:
LEC ook die snelste tijd op de C2 gereden?
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ik zou het doen!
Ben je Mart Smeets ofzo?rammes schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:28:
Mag ik zeggen dat Max nog een paar rondjes gaat doen op een gele band
Ja, want daar is dit topic dus precies wel voor bedoeld.rammes schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:28:
Mag ik zeggen dat Max nog een paar rondjes gaat doen op een gele band
Nee voorzichtig voor de fragiele tweakers die een hekel hebben aan te veel berichten.
Ik zou het doen!
[ Voor 54% gewijzigd door Bullet NL op 28-02-2020 16:31 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Snel nu! Max!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq