[F1 2020] Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:
  • 147.573 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
1:16.444 op C3. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ik mag wel zeggen dat Max snel is.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:35

Wom

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ER33DVtX0AAEqkq?format=jpg&name=medium

Toch even wennen dat in dergelijke staatjes er een roze kleur te zien is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

Tjebakka schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:31:
Ik mag wel zeggen dat Max snel is.
Maar dat wisten we al, nu de auto nog ;-)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Bottas op C5.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Wom schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:32:
[Afbeelding]

Is maar testen he, en pink is the new silver :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat Red Bull duidelijk bezig is om de auto sneller te krijgen op de harde band. Vorig jaar ging op Soft altijd wel prima. Mediums soms ook nog wel, maar niet altijd. En Hard ging gewoon echt niet. Mercedes was daar toen echt veel sneller mee.

Wellicht zijn ze nu dus aan het kijken of de auto op die banden ook beter kan werken dan voorheen. En dan is het logisch dat je daar dus je kwalificatietijden op rijdt.

Die +0.168 met C3 is wel erg lekker

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
mark-k schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:33:
[...]

Is maar testen he, en pink is the new old silver :+
FTFY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verder zijn Haas en Alfa Romeo nog niet echt vlot geweest vandaag. Haas zit er echt niet lekker bij. Maar zijn ook die vooral met de harde banden bezig geweest? Ik meen dat die ook altijd problemen hadden afgelopen jaar op de hardere banden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58

d0s

sssst

Martinspire schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:33:
Ik denk dat Red Bull duidelijk bezig is om de auto sneller te krijgen op de harde band. Vorig jaar ging op Soft altijd wel prima. Mediums soms ook nog wel, maar niet altijd. En Hard ging gewoon echt niet. Mercedes was daar toen echt veel sneller mee.

Wellicht zijn ze nu dus aan het kijken of de auto op die banden ook beter kan werken dan voorheen. En dan is het logisch dat je daar dus je kwalificatietijden op rijdt.

Die +0.168 met C3 is wel erg lekker
Dit denk ik ook. Mercedes was echt superieur op die band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bottas op C5 met maar 0.2 ervoor is niet echt snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bottas 1.16.226 op C5.

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2020 16:36 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Bottas slechts 2 tienden sneller dan Max, met 2 compounds zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb niet op zitten letten, was Bottas die DAS aan het gebruiken in dat rondje? Want dan is het verschil echt minimaal in rondetijd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:47
Jimmy J. schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:36:
Bottas slechts 2 tienden sneller dan Max, met 2 compounds zachter.
Had Merc de motor niet wat teruggeschroefd? Omdat ze niet zo goed wisten omdat het oude beestje het einde van de dag nog zou halen?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Onderbroken rode streep = C5 (toch?)

Lillekert :o

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 28-02-2020 16:37 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Wom schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:32:
[Afbeelding]

Bij elkaar opgeteld dus 1.15.798...Op vol vermogen kan daar dus nog wel het nodige vanaf. Benieuwd of een team zometeen daadwerkelijk alle spreekwoordelijke remmen los gooit. Helaas moet ik het met jullie verslag doen. Dus laat die stortvloed aan berichten maar doorkomen.

iR Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
BAM! Mercedes-coureur Valtteri Bottas laat de snelheid zien van de Mercedes. De Fin rijdt met de C5-band de snelste tijd tot nu toe. Met een 1:16.226 heeft hij Daniel Ricciardo verslagen.

Van gptoday.net

Ik ging helemaal stuk toen ik dit las, Die rapporteren het alsof het de Quali is.

Mag ik iedereen er nogmaals op attenderen; Training sessies zeggen niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
hardware-lover schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:37:
[...]

Onderbroken rode streep = C5 (toch?)
Volgens mij wel ja. Maar erg snel is het niet. Nu kan Mercedes sneller en rijden ze kennelijk niet met vol vermogen. Heel erg goed is het alleen ook weer niet als je het afzet tegen met name RBR die constant zitten de sandbaggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:37:
Ik heb niet op zitten letten, was Bottas die DAS aan het gebruiken in dat rondje? Want dan is het verschil echt minimaal in rondetijd...
Niet op het rechte stuk iig.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
Condities zijn vandaag dan ook een stuk langzamer (bijna 1s volgens Mercedes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grimmie187 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:41:
Condities zijn vandaag dan ook een stuk langzamer (bijna 1s volgens Mercedes).
Dan is RBR op C3 helemaal snel. Volgens mij zijn alle tijden erboven op C5 gereden en dat is maximaal 0,218s. Ik denk dat Mercedes wel in de lage 1:15 kan, maar RBR kan het waarschijnlijk dan ook.

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Zo nog ff de high downforce achtervleugel erop, C5 eronder en 1:15 laag. Lijkt me wel wat zo op de laatste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 10:10

Bloodclot

Jawier!

Malt007 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:44:
Zo nog ff de high downforce achtervleugel erop, C5 eronder en 1:15 laag. Lijkt me wel wat zo op de laatste dag.
mooi actie zou zijn; in de laatste 2 minuten een 1:15 laag neer te zetten, maar als team heb je er niet veel aan. Het team weet wel met berekeningen/simulate wat hun snelste tijden zal zijn. Ik hoop in iedergeval dat max met de c2 of c3 een goede race sim klaar kan spelen voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
:o
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:43:
[...]

Dan is RBR op C3 helemaal snel. Volgens mij zijn alle tijden erboven op C5 gereden en dat is maximaal 0,218s. Ik denk dat Mercedes wel in de lage 1:15 kan, maar RBR kan het waarschijnlijk dan ook.
Ferrari kan het ook. Heb echt wel hoop voor Ferrari, komt laten we eerlijk zijn. Ondanks dat we allemaal een hekel hebben aan dat rode ferrari. Blijft het een magisch merk/team en die willen we niet zien vechten met een Merc B team/auto van vorig jaar.

Dus; Mercedes, RBR, Ferrari die gaan het uitvechten. Is het al 06'10 ergens in Maart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:50

Wok

Dakloos...

BAM! 1:16.3 op C3 voor Max 8)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
Max 1.16:3 op C3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

RBR is los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Crashhill schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:47:
[...]

Ferrari kan het ook. Heb echt wel hoop voor Ferrari, komt laten we eerlijk zijn. Ondanks dat we allemaal een hekel hebben aan dat rode ferrari. Blijft het een magisch merk/team en die willen we niet zien vechten met een Merc B team/auto van vorig jaar.

Dus; Mercedes, RBR, Ferrari die gaan het uitvechten. Is het al 06'10 ergens in Maart?
Laat dat @Grimmie187 maar niet horen.

Ik zou het ook niet leuk vinden als Ferrari niet eens een beetje mee kan doen. Geef mij maar mooie gevechten voorin, dat is wat ik wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:31
[...]

Ik snap dat je graag ziet dat RBR en Max het goed doen maar echt niet iedere tweaker die op dit forum zit heeft een hekel aan het rood van Ferrari. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Bloodclot schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:47:
[...]

mooi actie zou zijn; in de laatste 2 minuten een 1:15 laag neer te zetten, maar als team heb je er niet veel aan. Het team weet wel met berekeningen/simulate wat hun snelste tijden zal zijn. Ik hoop in iedergeval dat max met de c2 of c3 een goede race sim klaar kan spelen voor vandaag.
Ja dat zal wel, maar dan slaap ik de komende 2 weken wat beter.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Grimmie187
[...]

Afbeeldingslocatie: https://cdn.racingnews365.com/transforms/default/57017/raikkonen-fan-huilt_cec5a7870ed110198cefa527308d9a45.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Weet je, ik heb geen hekel aan Ferrari en al helemaal niet aan de Ferrari fans. Voor die laatste voel ik vooral steeds meer medelijden want naar Ferrari kijken kan moeilijk ervaren worden als prettig...

Nee, ik ben niet bepaald een fan van de types die Ferrari leiden en het nodig vinden om elkaar constant de tent uit te vechten i.p.v eens hun €450+ miljoen budget inzetten om eens een goede auto te bouwen, een fatsoenlijke strategie te plannen voor de race, eens niet in paniek te raken bij het minste of geringste probleem en weet ik veel wat er nog meer allemaal misgaat bij dat team. Voor een operatie met hun middelen, is het namelijk echt beschamend geleid. Het wordt de laatste jaren ook alleen maar erger en erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Trixi schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:51:
[...]

Ik snap dat je graag ziet dat RBR en Max het goed doen maar echt niet iedere tweaker die op dit forum zit heeft een hekel aan het rood van Ferrari. :P
Ik zette dat er zo expliciet in. Sommigen zeggen dat ze een hekel hebben aan Ferrari, maar dat hebben ze niet. Want hoe kan dat nu? Het is eigenlijk gewoon altijd de mooiste auto op de grid. Maar dat kan je als Max / Jumbo facebook fan natuurlijk NOOOOOIT zeggen.

Dus, ferrari kut; mee eens? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jimmy J.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ER308M8WoAAqiZ6?format=png&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:07

Chiron

Moderator Discord
Carlos gaat nog even voor de glory op nagelnieuwe C5jes?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
16:54:18
Het lijkt erop dat Alfa Romeo klaar is met de wintertest. De C39 is in de pitlane voor de wat pitstop oefeningen. De garage is leeg en de coureur is weg.
Kimi? Hallo?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Chiron schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:57:
Carlos gaat nog even voor de glory op nagelnieuwe C5jes?
C2 Zandvoort banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Sky nu bezig over het gezeik van het rijden op het strand in Zandvoort, en niemand die ook maar enig idee heeft waar het over gaat. Blijkbaar een vrouwtje die zonder context Lewis erover lastig ging vallen bij de persco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kimi is wederom ingehuurd als CTO voor Ferrari om de zaken op te lossen. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Volgens mij nette tijden van Ferrari! Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet bij de top 3 zitten in Melbourne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Prima pace ook van mclaren tov racing Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

En Alfa gaat naar huis met nog n klein uurtje op de klok.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MailMan schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:05:
[...]

Volgens mij nette tijden van Ferrari! Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet bij de top 3 zitten in Melbourne.
Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal niet mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, maar het is geen identieke kopie en waarschijnlijk ook niet zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je niet zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 ruim sneller zijn en de RB16 denk ik ook. De SF1000 is een groter vraagteken denk ik, maar uiteindelijk zie ik die ook wel sneller zijn. Al is het maar omdat Racing Point wel een heel erg goede 2019 auto heeft gekopieerd, maar weten ze die ook te ontwikkelen? Kunnen ze dat ook betalen of hebben ze het personeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:27
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:11:
[...]

Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal niet mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, maar het is geen identieke kopie en waarschijnlijk ook niet zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je niet zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 ruim sneller zijn en de RB16 denk ik ook wel. De SF1000 is een groter vraagteken denk ik, maar uiteindelijk zie ik die ook wel sneller zijn. Al is het maar omdat Racing Point wel een 2019 auto heeft gekopieerd, maar weten ze die ook te ontwikkelen? Kunnen ze dat ook betalen of hebben ze het personeel?
Dat laatste denk ik niet en gaat ook het manko worden van RP. Als ze in november op Melbourne zouden rijden zouden ze dezelfde tijden neerzetten terwijl de rest 1 tot 1.5 seconden sneller is ivm alle doorontwikkelingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Max op c4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37
Max op rode band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Jammer foutje in s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

En Max f*cked up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Wel 2x paars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-08 10:11
Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, het is een identieke kopie en waarschijnlijk ook zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 sneller zijn en de RB16 denk ik niet. De SF1000 uiteindelijk zie ik ook wel sneller. Al is Racing Point wel een 2019 auto, maar weten ze die ook te ontwikkelen. En kunnen ze dat ook betalen en hebben ze het personeel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19
Die Red Bull is snel hoor...ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Die fout was bewust, bewust zeg ik je. :Y) :P

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2020 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Volgens mij niet ...

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vloertje....

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Jammer dat de on-boards het niet doen bij F1-tv, of zie ik iets over het hoofd/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

werphengel schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:21:
Jammer dat de on-boards het niet doen bij F1-tv, of zie ik iets over het hoofd/
Als dat laatste het geval was dan had je een on board :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:11:
[...]

Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal niet mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, maar het is geen identieke kopie en waarschijnlijk ook niet zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je niet zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 ruim sneller zijn en de RB16 denk ik ook. De SF1000 is een groter vraagteken denk ik, maar uiteindelijk zie ik die ook wel sneller zijn. Al is het maar omdat Racing Point wel een heel erg goede 2019 auto heeft gekopieerd, maar weten ze die ook te ontwikkelen? Kunnen ze dat ook betalen of hebben ze het personeel?
Daarnaast is het ook niet zo dat zowel Mercedes, RBR en Ferrari het aan hun stand verplicht zijn sowieso sneller te zijn dan welke 2019 wagen dan ook? Met die logica zouden ze maximaal een flinke sprong kunnen maken in het midfield, want ‘hun’ W10
loopt een vol kalenderjaar achter qua ontwikkeling op de W11, RBR16 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
xinix03 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:19:
Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, het is een identieke kopie en waarschijnlijk ook zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 sneller zijn en de RB16 denk ik niet. De SF1000 uiteindelijk zie ik ook wel sneller. Al is Racing Point wel een 2019 auto, maar weten ze die ook te ontwikkelen. En kunnen ze dat ook betalen en hebben ze het personeel! _/-\o_
Het is absoluut geen 100% kopie. Ten eerste omdat de sidepots kleiner zijn bij de RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Hopelijk nog een rondje op c4 of c5 zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
miekol schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:23:
[...]
Daarnaast is het ook niet zo dat zowel Mercedes, RBR en Ferrari het aan hun stand verplicht zijn sowieso sneller te zijn dan welke 2019 wagen dan ook? Met die logica zouden ze maximaal een flinke sprong kunnen maken in het midfield, want ‘hun’ W10
loopt een vol kalenderjaar achter qua ontwikkeling op de W11, RBR16 etc.
Het zal een kopie zijn van een late W10, maar als je kijkt naar hoeveel strakker Mercedes en RBR hun auto's hebben gemaakt en de snelheid waar die teams met geheel nieuwe front ends kunnen komen, dan moet er meer gewonnen zijn dan je kan bereiken met een W10 kopie. Ik zie het gewoon echt niet gebeurden dat ze zich laten verslaan of zelfs maar benaderen door een gekopieerd W10 chassis. Teams zoals Renault, die moeten zich zorgen gaan maken. Dus eigenlijk gewoon eens ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Geel en groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Max gaat een nieuwe poging doen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
0.073s langzamer, maar op C4 en niet C5 zoals de rest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

En net als Max in beeld komt sterft mn stream :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Dat was een strak rondje! Bedankt voor de replay, Sky :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Max had een hele snelle s1 net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Banden waren weg, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:35:
0.073s langzamer, maar op C4 en niet C5 zoals de rest. :)
Tov eigen tijd of tov snelste tijd?

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Mooi het enthousiasme van Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Laatst online: 15-09 12:20
onsgeluk schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:37:
[...]

Tov snelste, -0.15 tov zichzelf :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:32
onsgeluk schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:37:
[...]

tov snelste tijd van Bottas op C5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max kwam net in de pitsstraat voorbij Lando, meteen afgeremd, middelvinger opgestoken en doorgereden. _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
haha zou Lando hier mee spelen?
(Was met Lego poppetjes filmpjes aan t maken in de pits :D )

Gister zn eigen Mini-me gekregen _O-

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/mN9aO_UkwcKB4M4YYUe2DEzS7xXSySzgz5aZgsmhTKM.jpg?auto=webp&s=1baed97865d0848fad188d5198d298a31716158e

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 28-02-2020 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Lando haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:42:
Max kwam net in de pitsstraat voorbij Lando, meteen afgeremd, middelvinger opgestoken en doorgereden. _O-
Oh lol die heb ik net gemist.. clipje? :D

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
poor Leno schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:44:
[...]

Oh lol die heb ik net gemist.. clipje? :D
Die komt zo wel langs op reddit. :P

Edit: daar is die al. :+

https://streamable.com/dun5r

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2020 17:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://streamable.com/yzepi

Max, 1:16.2 op C4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

En Max gaat zo nóg een keer op verse C4's :o :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Max gaat op c5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:53

Kiwi

Gadgetfreak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

C4 ;) (C5 heeft geen lijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Dacht Ik ook. Maar volgens sky niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Palmer zei het verkeerd op F1TV. Zijn C4's ja. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

^^Ook Sky maakt fouten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Kom op, knallen met dat hok. Dan was deze winterpauze nog ergens goed voor. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Commentatoren moeten ook alvast even oefenen voor het seizoen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

And he's at it!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik durf hem aan: de combo RB16 MV is de snelste van het veld im moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:13
Franco10 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:49:
Ik durf hem aan: de combo RB16 MV is de snelste van het veld im moment.
Pas nou ooooopp ;) :>

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Kak... Zit er wel een Haas voor Max...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Wok schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:50:
Kak... Zit er wel een Haas voor Max...
Niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 15-09 12:53
LOL blijkbaar stak max zijn middel vinger op naar Lando toen hij hem aan de pitmuur zag zitten XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Van het gas af haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Haha vol op de rem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hij remde gewoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja ze zitten lekker op te letten in dat hok. Vol in de ankers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:51
Martin0 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:51:
LOL blijkbaar stak max zijn middel vinger op naar Lando toen hij hem aan de pitmuur zag zitten XD
Net thuis en ik ben helemaal 'out of the loop' wat is eraan vooraf gegaan, was dit als grap bedoeld of was er een incidentje eerder vandaag ofzo?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

The_Butler schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:53:
[...]

Net thuis en ik ben helemaal 'out of the loop' wat is eraan vooraf gegaan, was dit als grap bedoeld of was er een incidentje eerder vandaag ofzo?
Gewoon als grap :) Lando heeft vandaag ook niet gereden.
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is. O-)

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona