Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
If it aint fixed, it's broken.
Toch even wennen dat in dergelijke staatjes er een roze kleur te zien is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar dat wisten we al, nu de auto nog ;-)Tjebakka schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:31:
Ik mag wel zeggen dat Max snel is.
Ik zou het doen!
Is maar testen he, en pink is the new silverWom schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:32:
[Afbeelding]
Wellicht zijn ze nu dus aan het kijken of de auto op die banden ook beter kan werken dan voorheen. En dan is het logisch dat je daar dus je kwalificatietijden op rijdt.
Die +0.168 met C3 is wel erg lekker
FTFYmark-k schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:33:
[...]
Is maar testen he, en pink is the new old silver
Dit denk ik ook. Mercedes was echt superieur op die band.Martinspire schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:33:
Ik denk dat Red Bull duidelijk bezig is om de auto sneller te krijgen op de harde band. Vorig jaar ging op Soft altijd wel prima. Mediums soms ook nog wel, maar niet altijd. En Hard ging gewoon echt niet. Mercedes was daar toen echt veel sneller mee.
Wellicht zijn ze nu dus aan het kijken of de auto op die banden ook beter kan werken dan voorheen. En dan is het logisch dat je daar dus je kwalificatietijden op rijdt.
Die +0.168 met C3 is wel erg lekker
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2020 16:36 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had Merc de motor niet wat teruggeschroefd? Omdat ze niet zo goed wisten omdat het oude beestje het einde van de dag nog zou halen?Jimmy J. schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:36:
Bottas slechts 2 tienden sneller dan Max, met 2 compounds zachter.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Onderbroken rode streep = C5 (toch?)DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:36:
Bottas 1.16.226 op C5.
Lillekert
[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 28-02-2020 16:37 ]
Testing, one, two ...
Bij elkaar opgeteld dus 1.15.798...Op vol vermogen kan daar dus nog wel het nodige vanaf. Benieuwd of een team zometeen daadwerkelijk alle spreekwoordelijke remmen los gooit. Helaas moet ik het met jullie verslag doen. Dus laat die stortvloed aan berichten maar doorkomen.Wom schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:32:
[Afbeelding]
Van gptoday.net
Ik ging helemaal stuk toen ik dit las, Die rapporteren het alsof het de Quali is.
Mag ik iedereen er nogmaals op attenderen; Training sessies zeggen niks
Volgens mij wel ja. Maar erg snel is het niet. Nu kan Mercedes sneller en rijden ze kennelijk niet met vol vermogen. Heel erg goed is het alleen ook weer niet als je het afzet tegen met name RBR die constant zitten de sandbaggen.hardware-lover schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:37:
[...]
Onderbroken rode streep = C5 (toch?)
Niet op het rechte stuk iig.Martinspire schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:37:
Ik heb niet op zitten letten, was Bottas die DAS aan het gebruiken in dat rondje? Want dan is het verschil echt minimaal in rondetijd...
Testing, one, two ...
Dan is RBR op C3 helemaal snel. Volgens mij zijn alle tijden erboven op C5 gereden en dat is maximaal 0,218s. Ik denk dat Mercedes wel in de lage 1:15 kan, maar RBR kan het waarschijnlijk dan ook.Grimmie187 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:41:
Condities zijn vandaag dan ook een stuk langzamer (bijna 1s volgens Mercedes).
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2020 16:44 ]
mooi actie zou zijn; in de laatste 2 minuten een 1:15 laag neer te zetten, maar als team heb je er niet veel aan. Het team weet wel met berekeningen/simulate wat hun snelste tijden zal zijn. Ik hoop in iedergeval dat max met de c2 of c3 een goede race sim klaar kan spelen voor vandaag.Malt007 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:44:
Zo nog ff de high downforce achtervleugel erop, C5 eronder en 1:15 laag. Lijkt me wel wat zo op de laatste dag.
Ferrari kan het ook. Heb echt wel hoop voor Ferrari, komt laten we eerlijk zijn. Ondanks dat we allemaal een hekel hebben aan dat rode ferrari. Blijft het een magisch merk/team en die willen we niet zien vechten met een Merc B team/auto van vorig jaar.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:43:
[...]
Dan is RBR op C3 helemaal snel. Volgens mij zijn alle tijden erboven op C5 gereden en dat is maximaal 0,218s. Ik denk dat Mercedes wel in de lage 1:15 kan, maar RBR kan het waarschijnlijk dan ook.
Dus; Mercedes, RBR, Ferrari die gaan het uitvechten. Is het al 06'10 ergens in Maart?
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Laat dat @Grimmie187 maar niet horen.Crashhill schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:47:
![]()
[...]
Ferrari kan het ook. Heb echt wel hoop voor Ferrari, komt laten we eerlijk zijn. Ondanks dat we allemaal een hekel hebben aan dat rode ferrari. Blijft het een magisch merk/team en die willen we niet zien vechten met een Merc B team/auto van vorig jaar.
Dus; Mercedes, RBR, Ferrari die gaan het uitvechten. Is het al 06'10 ergens in Maart?
Ik zou het ook niet leuk vinden als Ferrari niet eens een beetje mee kan doen. Geef mij maar mooie gevechten voorin, dat is wat ik wil zien.
Ik snap dat je graag ziet dat RBR en Max het goed doen maar echt niet iedere tweaker die op dit forum zit heeft een hekel aan het rood van Ferrari.Crashhill schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:47:
![]()
[...]
Ferrari kan het ook. Heb echt wel hoop voor Ferrari, komt laten we eerlijk zijn. Ondanks dat we allemaal een hekel hebben aan dat rode ferrari. Blijft het een magisch merk/team en die willen we niet zien vechten met een Merc B team/auto van vorig jaar.
Ja dat zal wel, maar dan slaap ik de komende 2 weken wat beter.Bloodclot schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:47:
[...]
mooi actie zou zijn; in de laatste 2 minuten een 1:15 laag neer te zetten, maar als team heb je er niet veel aan. Het team weet wel met berekeningen/simulate wat hun snelste tijden zal zijn. Ik hoop in iedergeval dat max met de c2 of c3 een goede race sim klaar kan spelen voor vandaag.
Crashhill schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:47:
![]()
[...]

Weet je, ik heb geen hekel aan Ferrari en al helemaal niet aan de Ferrari fans. Voor die laatste voel ik vooral steeds meer medelijden want naar Ferrari kijken kan moeilijk ervaren worden als prettig...Crashhill schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:47:
![]()
[...]
Nee, ik ben niet bepaald een fan van de types die Ferrari leiden en het nodig vinden om elkaar constant de tent uit te vechten i.p.v eens hun €450+ miljoen budget inzetten om eens een goede auto te bouwen, een fatsoenlijke strategie te plannen voor de race, eens niet in paniek te raken bij het minste of geringste probleem en weet ik veel wat er nog meer allemaal misgaat bij dat team. Voor een operatie met hun middelen, is het namelijk echt beschamend geleid. Het wordt de laatste jaren ook alleen maar erger en erger.
Ik zette dat er zo expliciet in. Sommigen zeggen dat ze een hekel hebben aan Ferrari, maar dat hebben ze niet. Want hoe kan dat nu? Het is eigenlijk gewoon altijd de mooiste auto op de grid. Maar dat kan je als Max / Jumbo facebook fan natuurlijk NOOOOOIT zeggen.Trixi schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:51:
[...]
Ik snap dat je graag ziet dat RBR en Max het goed doen maar echt niet iedere tweaker die op dit forum zit heeft een hekel aan het rood van Ferrari.
Dus, ferrari kut; mee eens?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Kimi? Hallo?!16:54:18
Het lijkt erop dat Alfa Romeo klaar is met de wintertest. De C39 is in de pitlane voor de wat pitstop oefeningen. De garage is leeg en de coureur is weg.
C2 Zandvoort banden.Chiron schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:57:
Carlos gaat nog even voor de glory op nagelnieuwe C5jes?
Kimi is wederom ingehuurd als CTO voor Ferrari om de zaken op te lossen.
Volgens mij nette tijden van Ferrari! Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet bij de top 3 zitten in Melbourne.
Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal niet mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, maar het is geen identieke kopie en waarschijnlijk ook niet zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je niet zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 ruim sneller zijn en de RB16 denk ik ook. De SF1000 is een groter vraagteken denk ik, maar uiteindelijk zie ik die ook wel sneller zijn. Al is het maar omdat Racing Point wel een heel erg goede 2019 auto heeft gekopieerd, maar weten ze die ook te ontwikkelen? Kunnen ze dat ook betalen of hebben ze het personeel?MailMan schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:05:
[...]
Volgens mij nette tijden van Ferrari! Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet bij de top 3 zitten in Melbourne.
Dat laatste denk ik niet en gaat ook het manko worden van RP. Als ze in november op Melbourne zouden rijden zouden ze dezelfde tijden neerzetten terwijl de rest 1 tot 1.5 seconden sneller is ivm alle doorontwikkelingenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:11:
[...]
Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal niet mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, maar het is geen identieke kopie en waarschijnlijk ook niet zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je niet zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 ruim sneller zijn en de RB16 denk ik ook wel. De SF1000 is een groter vraagteken denk ik, maar uiteindelijk zie ik die ook wel sneller zijn. Al is het maar omdat Racing Point wel een 2019 auto heeft gekopieerd, maar weten ze die ook te ontwikkelen? Kunnen ze dat ook betalen of hebben ze het personeel?
Wel 2x paars?d0s schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:19:
Jammer foutje in s3
https://wren.co/join/Devian
Als dat laatste het geval was dan had je een on boardwerphengel schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:21:
Jammer dat de on-boards het niet doen bij F1-tv, of zie ik iets over het hoofd/
Testing, one, two ...
Daarnaast is het ook niet zo dat zowel Mercedes, RBR en Ferrari het aan hun stand verplicht zijn sowieso sneller te zijn dan welke 2019 wagen dan ook? Met die logica zouden ze maximaal een flinke sprong kunnen maken in het midfield, want ‘hun’ W10DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:11:
[...]
Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal niet mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, maar het is geen identieke kopie en waarschijnlijk ook niet zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je niet zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 ruim sneller zijn en de RB16 denk ik ook. De SF1000 is een groter vraagteken denk ik, maar uiteindelijk zie ik die ook wel sneller zijn. Al is het maar omdat Racing Point wel een heel erg goede 2019 auto heeft gekopieerd, maar weten ze die ook te ontwikkelen? Kunnen ze dat ook betalen of hebben ze het personeel?
loopt een vol kalenderjaar achter qua ontwikkeling op de W11, RBR16 etc.
Het is absoluut geen 100% kopie. Ten eerste omdat de sidepots kleiner zijn bij de RP.xinix03 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:19:
Ik denk dat Racing Point uiteindelijk helemaal mee gaat doen met de top drie. Ze hebben de W10 gekopieerd, het is een identieke kopie en waarschijnlijk ook zo goed als het origineel. Immers zijn er heel wat interne systemen die je zomaar kan kopiëren. Verder zal de W11 sneller zijn en de RB16 denk ik niet. De SF1000 uiteindelijk zie ik ook wel sneller. Al is Racing Point wel een 2019 auto, maar weten ze die ook te ontwikkelen. En kunnen ze dat ook betalen en hebben ze het personeel!
Het zal een kopie zijn van een late W10, maar als je kijkt naar hoeveel strakker Mercedes en RBR hun auto's hebben gemaakt en de snelheid waar die teams met geheel nieuwe front ends kunnen komen, dan moet er meer gewonnen zijn dan je kan bereiken met een W10 kopie. Ik zie het gewoon echt niet gebeurden dat ze zich laten verslaan of zelfs maar benaderen door een gekopieerd W10 chassis. Teams zoals Renault, die moeten zich zorgen gaan maken. Dus eigenlijk gewoon eens ja.miekol schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:23:
[...]
Daarnaast is het ook niet zo dat zowel Mercedes, RBR en Ferrari het aan hun stand verplicht zijn sowieso sneller te zijn dan welke 2019 wagen dan ook? Met die logica zouden ze maximaal een flinke sprong kunnen maken in het midfield, want ‘hun’ W10
loopt een vol kalenderjaar achter qua ontwikkeling op de W11, RBR16 etc.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tov eigen tijd of tov snelste tijd?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:35:
0.073s langzamer, maar op C4 en niet C5 zoals de rest.

(Was met Lego poppetjes filmpjes aan t maken in de pits
Gister zn eigen Mini-me gekregen

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 28-02-2020 17:46 ]
Oh lol die heb ik net gemist.. clipje?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:42:
Max kwam net in de pitsstraat voorbij Lando, meteen afgeremd, middelvinger opgestoken en doorgereden.
Die komt zo wel langs op reddit.
Edit: daar is die al.
https://streamable.com/dun5r
[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2020 17:46 ]
-
Zijn C4'sd0s schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:47:
Max gaat op c5
C4d0s schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:47:
Max gaat op c5
Palmer zei het verkeerd op F1TV. Zijn C4's ja.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Commentatoren moeten ook alvast even oefenen voor het seizoen he
Pas nou oooooppFranco10 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:49:
Ik durf hem aan: de combo RB16 MV is de snelste van het veld im moment.
PSN: xMaurice93
Niet meerWok schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:50:
Kak... Zit er wel een Haas voor Max...
Ja ze zitten lekker op te letten in dat hok. Vol in de ankers.
Net thuis en ik ben helemaal 'out of the loop' wat is eraan vooraf gegaan, was dit als grap bedoeld of was er een incidentje eerder vandaag ofzo?Martin0 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:51:
LOL blijkbaar stak max zijn middel vinger op naar Lando toen hij hem aan de pitmuur zag zitten XD
at your service
Gewoon als grapThe_Butler schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:53:
[...]
Net thuis en ik ben helemaal 'out of the loop' wat is eraan vooraf gegaan, was dit als grap bedoeld of was er een incidentje eerder vandaag ofzo?
Dit topic is gesloten.
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona