En twee coureurs... Beetje a la die amerikaanse brandweerwagensChiron schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:52:
[...]
Straks krijg je nog een wagen met 2 stuurwielen, eentje voor de voorste 2 wielen en eentje voor de achterste 2Is dat al afgedekt in de regels?
MikeyMan schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:53:
[...]
En twee coureurs... Beetje a la die amerikaanse brandweerwagens

Oh met 3 kan ook

Dat zou ook nog weleens interessant zijn, een Formule racing series voor teams in 1 wagen, waarbij ze op powerboat manier racen. Eentje bedient het gas en eentje stuurt
[ Voor 15% gewijzigd door Chiron op 21-02-2020 09:57 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn er nog blogs die alle rondetijden van RB laat zien?
Waarom per direct verbieden? Mercedes heeft wat gevonden binnen de regels, dus lekker laten gebruiken.MikeyMan schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:37:
Lekker gewerkt weer FIA....
Verbied het dan per direct...
Volgend jaar gaan de regels toch op de schop, kunnen ze het gelijk meenemen.
Max heeft zijn achterwielophanging gesloopt...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Linksvoor hangt in de lucht, dus waarschijnlijk rechtsachter kapotDaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:05:
Is dus al meegenomen. De wielen moeten altijd hetzelfde bewegen. Dus als de een naar links stuurt moet de ander ook naar links gaan (en net zoveel).TheBrut3 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:02:
[...]
Waarom per direct verbieden? Mercedes heeft wat gevonden binnen de regels, dus lekker laten gebruiken.
Volgend jaar gaan de regels toch op de schop, kunnen ze het gelijk meenemen.
Hoe is dat gekomenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:05:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Met crash of op curb?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:05:
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Iets te enthousiast over een kerb. Linksachter brak af.
Dan ben je meteen ook af van die Pushrod-on-Upright systemen die het ene wiel iets sneller laten draaien dan het andereRobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:05:
[...]
Is dus al meegenomen. De wielen moeten altijd hetzelfde bewegen. Dus als de een naar links stuurt moet de ander ook naar links gaan (en net zoveel).
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Kerb geraakt.
After a bit of a lairy moment at Turn 7, Verstappen has pulled into the pits for a quick once-over by the mechanics. He rather clunked the raised kerb section there.
DAS wordt gebruikt @0:54 en @1:30
Die auto is een clone van de W10, dus ga er maar van uit dat die auto dit jaar prima zal presteren.. misschien zelfs het best of the rest team...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Weet je zeker dat dit niet een geheim door de FIA goedgekeurd stuurmechanisme in de RBR is?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:05:

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Niet perse mee eens. We zien vooral de buitenkant we hebben geen idee of wagen van binnen ook een kopie is.Damian schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:11:
[...]
Die auto is een clone van de W10, dus ga er maar van uit dat die auto dit jaar prima zal presteren.. misschien zelfs het best of the rest team...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
We shall seeJasphur schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:15:
[...]
Niet perse mee eens. We zien vooral de buitenkant we hebben geen idee of wagen van binnen ook een kopie is.
De motor inbouwen doen ze al elke dag. Ga er maar vanuit dat de nightshift de auto volledig uit elkaar haalt en weer in elkaar zet. Daarnaast ga je natuurlijk niet even voor de lol een motorwissel oefenen tijdens een testdag. Ze hebben maar 8 x 6 uur dus een dik uurtje stilstaan om een motor wissel te oefenen wat ze ook al 's avonds / 's nachts doen en op de fabriek kunnen oefenen is veels te kostbaar.Chiron schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:43:
[...]
Opzich is het 'even' swappen van een motor ook een goeie oefening, en onderdeel van de test. Kunnen ze weer veel van leren.
En maar al te grappig dat juist dié mensen nu niks van zich laten horen nu ons aller Max zelf een fout maakt.Trixi schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:07:
En dan zitten jullie je zorgen te maken als Albon in de auto zit
Worden memes nu ook al vertaald naar het nederlands?Damian schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:11:
[...]
[Afbeelding]
Even veel zal geen eis zijn, anders zou ackermann steering niet meer mogen en dat is redelijk belangrijk.RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:05:
[...]
Is dus al meegenomen. De wielen moeten altijd hetzelfde bewegen. Dus als de een naar links stuurt moet de ander ook naar links gaan (en net zoveel).
Wat betreft sturen op de achterwielen, dan moet je voor je coureur gaan scouten tussen de heftruckchauffeurs
RTL GP, die doen toch niks met formule 1 op tv?
Is er ook een filmpje van Max zijn fout met de wielophanging?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je zag net Bottas dit duidelijk doen vanuit de pits, maar ze kunnen dus niet sturen als dat ding naar achteren zit (hand tegen de rand), gezien het semi-onnatuurlijk is, kan dit nog wel eens in de heat of the battle fout gaan als ze te laat dat stuur terug doen en direct moeten insturen (uitrem actie).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
3x raden...Jasphur schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:15:
[...]
Niet perse mee eens. We zien vooral de buitenkant we hebben geen idee of wagen van binnen ook een kopie is.

RP heeft voor een prikkie de overgebleven MB onderdelen van 2019 kunnen overkopen waarschijnlijk
[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 21-02-2020 10:23 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ergens vind ik die ontdekking/noviteit van Mercedes gaaf, maar aan de andere kant ook weer totaal niet.
Ja, met 1000 man personeel en een budget waar je bang van wordt, kan je zulke zaken bedenken, testen en ontwikkelen. Leuk gevonden, maar echt onder de indruk ben ik er niet van. En als het ze 5 tiende per ronde winst geeft, is dit jaar ook alweer beslist.
Ik weet het, dit is allemaal waar de F1 om draait, R&D, loopholes etc. etc. maar maakt het de races interessanter en spannender? Imho niet.
Ja, met 1000 man personeel en een budget waar je bang van wordt, kan je zulke zaken bedenken, testen en ontwikkelen. Leuk gevonden, maar echt onder de indruk ben ik er niet van. En als het ze 5 tiende per ronde winst geeft, is dit jaar ook alweer beslist.
Ik weet het, dit is allemaal waar de F1 om draait, R&D, loopholes etc. etc. maar maakt het de races interessanter en spannender? Imho niet.
Hoe is dit intern?
Toch ziet de Mercedes er wel wat fijner uit als je de foto's naast elkaar kijkt. Mercedes lijkt allemaal net wat mooier geoptimaliseerd. De RP ziet er beetje uit als een goedkope kopie.
Ik vind het wel mooi, eigenlijk past die DAS mooi in het rijtje noviteiten van de laatste jaren zoals een F-Duct, dubbele diffusers, en massadempers
Belangrijkste is de diffuser uiteraard en die hebben ze niet 1 op 1 gekopieerd ;-)Jasphur schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:24:
[...]
Hoe is dit intern?Zie jij hoeveel luchtgaatjes ze in de remschijf gebruiken, welke mapping de PU heeft, welk materiaal er gebruikt wordt voor de olieleidingen, etc ?
Jah duh, die motor kan je wel even buiten beschouwing laten, daarvan weten we al dat het een Mercedes motor is tochJasphur schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:24:
[...]
Hoe is dit intern?Zie jij hoeveel luchtgaatjes ze in de remschijf gebruiken, welke mapping de PU heeft, welk materiaal er gebruikt wordt voor de olieleidingen, etc ?
Scheelt dat Stroll niet hetzelfde niveau heeft als Hamilton. Perez kan misschien wel hetzelfde als Bottas.Jasphur schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:24:
[...]
Hoe is dit intern?Zie jij hoeveel luchtgaatjes ze in de schijf zelf gebruiken, welke mapping de PU heeft, welk materiaal er gebruikt wordt voor de olieleidingen, etc ?
Maar een auto van vorig jaar is normaal een seconde of 1,5 trager dan dit jaar, dus het wordt waarschijnlijk gewoon een P8-10 voor die mannen. Denk dat Renault / AT / McLaren waarschijnlijk beter zullen zijn.
Ik verwacht dat het eerder richting de 5 honderdste of 5 duizendste zal gaan eerlijk gezegd...StealthyPeanut schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:23:
En als het ze 5 tiende per ronde winst geeft, is dit jaar ook alweer beslist.
hehe. Is ook, ik wilde alleen maar aangeven dat ook al is de wagen vrijwel één op één een kopie van een winnende wagen dat dat nog geen garantie is voor een hogere plek in het eindklassement.Damian schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:25:
[...]
Jah duh, die motor kan je wel even buiten beschouwing laten, daarvan weten we al dat het een Mercedes motor is tochNu is de rest er omheen ook Merc geworden alleen
De Aliexpress editieTomcatter_31 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:24:
Toch ziet de Mercedes er wel wat fijner uit als je de foto's naast elkaar kijkt. Mercedes lijkt allemaal net wat mooier geoptimaliseerd. De RP ziet er beetje uit als een goedkope kopie.
Kvyat durft wel in die bocht naast Grosjean...
Ja, precies, dat gevoel krijg je er wel een beetje bij als je de foto's naast elkaar ziet.
Was geen fout, die lijn wordt continu gereden maar dit keer knapte er iets in de ophanging.G_Dragon schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:20:
Is er ook een filmpje van Max zijn fout met de wielophanging?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Wat opzich prima is. Hier is testen voor. Als alles heel blijft is het te zwaar
DAS wordt gebruikt door Bottas op 0:47 (in pits) en 1:04
Vettel kaput? RED FLAG!
[ Voor 27% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-02-2020 10:34 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
blueRed flags bluered flags bluered flags bluered flags
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2020 10:37 ]
Red Flag - Vettel
Over een aantal teams kan je al een beetje een gevoel creëren, en dat gevoel is bij Ferrari niet heel erg lekker op het moment, lijkt allemaal niet van een leien dakje te gaan daar...
Over een aantal teams kan je al een beetje een gevoel creëren, en dat gevoel is bij Ferrari niet heel erg lekker op het moment, lijkt allemaal niet van een leien dakje te gaan daar...
[ Voor 84% gewijzigd door Damian op 21-02-2020 10:36 ]
Ik denk inderdaad dat het direct niet zoveel invloed zal hebben op de rondetijden, maar veel meer invloed heeft op de degradatie van de banden. Door de verminderde degradatie zullen de rondetijden minder snel achteruitgaan en geeft het het team meer flexibiliteit in hun pitstopstrategie.Haribo112 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:27:
[...]
Ik verwacht dat het eerder richting de 5 honderdste of 5 duizendste zal gaan eerlijk gezegd...
No matter the age, never lose the Kramer inside
Wel heel zijdelings gerelateerd: ik kwam tijdens het F1-tweets lezen in een thread met Vettel-fangirls terecht. Scary stalkery stuff. Brrrrr.
gathering.tweakers.de?FirePuma142 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:37:
Wel heel zijdelings gerelateerd: ik kwam tijdens het F1-tweets lezen in een thread met Vettel-fangirls terecht. Scary stalkery stuff. Brrrrr.
Lol hoe dat ook weer gaat. 2 teamleden met 2 tassen met hoezen en doeken/schermen meteen richting die auto om hem te bedekken. Alsof teams nu bij Ferrari iets willen afkijken
[ Voor 5% gewijzigd door Damian op 21-02-2020 10:39 ]
Het is niet dat Ferrari al zoveel gereden heeft deze week
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Link?FirePuma142 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:37:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Damian schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:39:
Lol hoe dat ook weer gaat. 2 teamleden met 2 tassen met hoezen en doeken/schermen meteen richting die auto om hem te bedekken. Alsof teams nu bij Ferrari iets willen afkijken

Geinige quote van Autosport:
Vettel, stopped at the side of the circuit. Ferrari has found an even larger red flag to drape over the car.
Via @CarlySV5 kom je aan je trekken.
Haha die microfoons die je met dat klepje tegen je neus aan moet houden.. zal wel een redenering achter zitten, maar ziet er koddig uit
Hoop voor ze dat ze die dingen ook ontsmetten na gebruik
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ziet er een beetje uit als een tandenborstelsnorretje. Bekend van Chaplin en Ome A.Chiron schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:45:
Haha die microfoons die je met dat klepje tegen je neus aan moet houden.. zal wel een redenering achter zitten, maar ziet er koddig uitHoop voor ze dat ze die dingen ook ontsmetten na gebruik
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ik trek die Buxton echt heel slecht. Zelden zo’n matig objectief journalist meegemaakt. Alles Mercedes briljant, alles Stroll en Ocon briljant. De rest is meh.
Wel spannend zonder beeld, je gaat je inbeelden hoe zoiets eruit kan zien. *hint*Chiron schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:45:
Haha die microfoons die je met dat klepje tegen je neus aan moet houden.. zal wel een redenering achter zitten, maar ziet er koddig uitHoop voor ze dat ze die dingen ook ontsmetten na gebruik
Jack of all trades, master of none
Dat zijn gewoon standaard commentatoren microfoons. Gebruiken ze bij zo wat elke sportverslaggeving.
Google eens op "lip mic"
Google eens op "lip mic"
[ Voor 12% gewijzigd door Sluuz op 21-02-2020 10:49 ]
PSN: Sluuz
Godsamme wat loop ik me hier te irriteren aan die mannetjes van Ferrari. Ze zijn nu drukker bezig om dat kreng netjes in te pakken met doeken dan dat ze eens tempo maken om dat wrak daar weg te hebben zodat er weer gereden kan worden.

einde rant

einde rant
[ Voor 14% gewijzigd door Damian op 21-02-2020 10:50 ]
Vroeger was hij ook best wel overdreven anti-Verstappen.FirePuma142 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:47:
Ik trek die Buxton echt heel slecht. Zelden zo’n matig objectief journalist meegemaakt. Alles Mercedes briljant, alles Stroll en Ocon briljant. De rest is meh.
Tegenwoordig wat minder, maar toch.
Deze worden ook gebruikt door voetbalcommentatoren, volgens mij is het idee er achter dat er minder omgevingsgeluid mee wordt genomen waardoor ze dus beter te verstaan zijn.Chiron schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:45:
https://en.wikipedia.org/wiki/Lip-ribbon_microphone
Echt he, wat een irritant gedoeDamian schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:49:
Godsamme wat loop ik me hier te irriteren aan die mannetjes van Ferrari. Ze zijn nu drukker bezig om dat kreng netjes in te pakken met doeken dan dat ze eens tempo maken om dat wrak daar weg te hebben zodat er weer gereden kan worden.
einde rant

Haal die auto gewoon snel weg en laat de rest weer rijden
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 21-02-2020 10:51 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit?
*edit: Wowo die is wel heeel groot maar you get the idea*
*edit: Wowo die is wel heeel groot maar you get the idea*

[ Voor 23% gewijzigd door KingDijk op 21-02-2020 10:51 ]
Jack of all trades, master of none
Link dan ajb even naar een plaatjePompi schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:50:
[...]
Deze worden ook gebruikt door voetbalcommentatoren, volgens mij is het idee er achter dat er minder omgevingsgeluid mee wordt genomen waardoor ze dus beter te verstaan zijn.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lip-ribbon_microphone

"No hands!"
Zou die regenhoes van rubber zijn, aangezien het een elektrisch probleem betreft en de wagen onder stroom kan staan?Damian schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:49:
[Afbeelding]
einde rant
En weer door, Green Flag.
Heb zojuist het stilvallen van Vettel gemist, zei de motor een soort van boemplof?
Buxton??? Die heeft samen met Verstappen in de Florida Winter Series gereden en heeft sindsdien altijd doorgehad wat voor een 'alien' het is. Heeft altijd bewondering voor Max gehad.kevlar01 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:50:
[...]
Vroeger was hij ook best wel overdreven anti-Verstappen.
Tegenwoordig wat minder, maar toch.
Buxton is vooral enthousiast over dingen die trending zijn. Maakt hem dat minder objectief? Zeker. maakt hem dat een leuke journalist/verslaggever? Zeker!FirePuma142 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:47:
Tijdens het seizoen wordt hij weer wat objectiever. Vooral tijdens zijn paddock walk.
Zo die Ferrari is eindelijk van de baan, hebben de andere teams niks afgekeken? 
Wat een angsthazen zijn het dan opeens
Wat een angsthazen zijn het dan opeens

Nee, VET zette hem stil, stuur was ook gewoon nog "aan" voor zover ik kan zien op de beelden. Gearbox wellicht wordt gezegd.DaMarcus schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:56:
Heb zojuist het stilvallen van Vettel gemist, zei de motor een soort van boemplof?
Mwah, daar ben je iets te lief voor hem denk ik. Voor mij is het in ieder geval geen leuke journalist/verslaggever. Maar meningen verschillen gelukkigJasphur schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:57:
[...]
Buxton is vooral enthousiast over dingen die trending zijn. Maakt hem dat minder objectief? Zeker. maakt hem dat een leuke journalist/verslaggever? Zeker!
Tijdens het seizoen wordt hij weer wat objectiever. Vooral tijdens zijn paddock walk.
Valt er wat af te kijken danG_Dragon schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:57:
Zo die Ferrari is eindelijk van de baan, hebben de andere teams niks afgekeken?

DaMarcus schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:56:
https://streamable.com/kni2l
Tussenstand aantal rondes:
1 Vettel 40
2 Ocon 38
3 Sainz 36
4 Giovinazzi 26
5 Stroll 23
6 Bottas 23
7 Kvyat 23
8 Verstappen 19
9 Latifi 18
10 Grosjean 17
11 Gasly 7
12 Ricciardo 5
13 Norris 4
1 Vettel 40
2 Ocon 38
3 Sainz 36
4 Giovinazzi 26
5 Stroll 23
6 Bottas 23
7 Kvyat 23
8 Verstappen 19
9 Latifi 18
10 Grosjean 17
11 Gasly 7
12 Ricciardo 5
13 Norris 4
Nog geen update vanuit de RBR garage over herstel van de achterkant?
Als er iets afgebroken is (wat er wel op leek) moeten ze maar net de reserveonderdelen hebben liggen.
Hmm ok:
10:57 Before the red flag, Verstappen was spotted in the Red Bull hospitality - and he's still not out on track. Perhaps a bit of repair-work being done to his RB16
Als er iets afgebroken is (wat er wel op leek) moeten ze maar net de reserveonderdelen hebben liggen.
Hmm ok:
10:57 Before the red flag, Verstappen was spotted in the Red Bull hospitality - and he's still not out on track. Perhaps a bit of repair-work being done to his RB16
[ Voor 77% gewijzigd door MailMan op 21-02-2020 11:05 ]
Voor de volledigheid nog een foto van de bewuste commentators.KingDijk schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:48:
[...]
Wel spannend zonder beeld, je gaat je inbeelden hoe zoiets eruit kan zien. *hint*

Work hard & be brave.
Net bij F1TV. 
Otmar Szafnauer denkt dat DAS legaal is, maar belangrijker denkt hij ook dat het niet verboden is om het te kopen. Dat zal Racing Point alleen niet doen omdat ze de innovatie kunnen waarderen.
Otmar Szafnauer denkt dat DAS legaal is, maar belangrijker denkt hij ook dat het niet verboden is om het te kopen. Dat zal Racing Point alleen niet doen omdat ze de innovatie kunnen waarderen.

Gezien de 'samenwerking' met Mercedes (gebruik van windtunnel?) zullen ze Mercedes ook niet afvallen op dit punt. Dus vraag me af hoe objectief de mening van Otmar in dezen isDaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:09:
Net bij F1TV.
Niet echt nieuws toch? Gisteren na de vondst melde Ted al meteen dat hij met verschillende teams had gesproken en die dachten dat het legaal zou zijn. Ja ok, dat Szafnauer meent dat het gekocht kan worden is dan wel nieuw.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:09:
Net bij F1TV.
Wat is bij Max gebeurd? Lees dat er iets afgebroken is? Hoe is het gebeurd?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
(Waarschijnlijk) rechtsachter over de inside curb in turn 8. Volgens mij is daarvan hier ook al clipje langs gekomen.Nickrsd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:15:
Wat is bij Max gebeurd? Lees dat er iets afgebroken is? Hoe is het gebeurd?
Nope nog geen bewegende beelden van Max.RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:16:
[...]
(Waarschijnlijk) rechtsachter over de inside curb in turn 8. Volgens mij is daarvan hier ook al clipje langs gekomen.
Enkel Vettel en Bottas.
Verbaast me niks dan. Die turn 8 neemt hij zo maximaal binnenkant. Dat gaat fout met die hoge gele curb daar.
Andere zie je toch iets meer ruimte over laten daar. Zonde van de kostbare tijd
Andere zie je toch iets meer ruimte over laten daar. Zonde van de kostbare tijd
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verstappen weer op de baan zo te zien.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Wat een geweldige TV, met Ted die toe in / out uitlegt en Will die gaat voor "Pizza" en "french fries" met skieen en Ted steeds meer opgaat in zijn uitleg en Will & Alex zich kapot zitten te lachen
Max is out (on track
)!
[ Voor 38% gewijzigd door BigEagle op 21-02-2020 11:25 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Uitgevallen, of uit de garage?BigEagle schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:21:
Max is out!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona