Microsoft Office zonder abonnement op iPad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Mijn vraag
Hoe kom ik aan een volledige betaalde office versie voor IOS zonder office 365

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ipad pro met lOS13.(x)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google
Microsoft
I-sites gekeken

Zoals hier boven staat wil ik een legale office versie kopen voor IOS maar dan zonder 365 abbo.

Het grote adblocking topic

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-04 17:19
Ik denk niet dat het zonder abonnement gaat eerlijk gezegd. Waarom wil je geen abonnement? En moet het office zijn? Of mag het ook een alternatief zijn zoals de suite van Google of misschien bestaat er een opensource oplossing?

Een beetje meer context helpt om je beter antwoord te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-04 23:01
Zover ik weet is dat niet mogelijk en zou je hiervoor toch de Office 365 pakket moeten aanschaffen. Mijn voorkeur is zelf ook zonder een Office 365 abonnement aangezien ik zelf iCloud gebruik als clouddienst. Eventueel de apps van Apple zelf proberen? Werkt voor mij zover prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 08:15
Oh... en als je alleen hoeft te lezen, kan je de MSoffice applicaties gebruiken zonder abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
arvidbeheerder schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 19:18:
Ik denk niet dat het zonder abonnement gaat eerlijk gezegd. Waarom wil je geen abonnement? En moet het office zijn? Of mag het ook een alternatief zijn zoals de suite van Google of misschien bestaat er een opensource oplossing?

Een beetje meer context helpt om je beter antwoord te kunnen geven.
Het heeft meerdere reden

A) wil gewoon af en toe wat bewerken in excel en word enzo op de ipad. Paar keer per maand, hoog uit. Dan hoef ik niet achter de pc te zitten enz.
B) ik heb er geen vast bedrag per maand over om voor die enkele keren dat ik het gebruik. Als ik eenmalig een betaalde versie heb. Ben ik klaar en zit je niet meer aan vast bedrag. Als je €130-190 uit geeft ben je binnen 2 jaar goedkoper uit dan met 365. Plus dat ik gewoon op de diverse pc’s netjes betaalde office 2019 pro versie hebben.
C) van mij hoeft het geen office te zijn. Als ik maar met excel en tekstverwerker kan werken en daarmee ook MS Excel/Word bestanden ken openen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17
Google Docs en Google Sheets kunnen waarschijnlijk alles wat je wilt in vrijwel alle gevallen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Dat kan Numbers en Pages toch ook gewoon? Weliswaar wat minder functionaliteit dan MS maar wel compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
palthe schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:32:
Dat kan Numbers en Pages toch ook gewoon? Weliswaar wat minder functionaliteit dan MS maar wel compatible.
Inderdaad Pages, Keynotes en Numbers werken prima hier op de iPad Pro 12.9

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Gewoon Office 365 family, kost je ongeveer 6 tietjes per jaar, kan je met meerdere mensen delen waardoor je de kosten laag houd. Kan je op 6 pc's 6 tablets en 6 telefoons gebruiken. Ik zelf heb het gedeeld met mijn ouders (1 x op hun laptop+2 tablets), mijn zus en haar kids (2 laptop's + 1 pc, 3 tablets) en mezelf (2 pc's + 2 tablets + 2 telefoons). dus eigenlijk als je tablets mee rekent ongeveer 5 euro per device per jaar. Dus dat is niet echt duur. En daarbij ongeveer 6 TB aan Onedrive verdeeld over ons allen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17
Wim-Bart schreef op zondag 9 februari 2020 @ 00:57:
Gewoon Office 365 family, kost je ongeveer 6 tietjes per jaar, kan je met meerdere mensen delen waardoor je de kosten laag houd. Kan je op 6 pc's 6 tablets en 6 telefoons gebruiken. Ik zelf heb het gedeeld met mijn ouders (1 x op hun laptop+2 tablets), mijn zus en haar kids (2 laptop's + 1 pc, 3 tablets) en mezelf (2 pc's + 2 tablets + 2 telefoons). dus eigenlijk als je tablets mee rekent ongeveer 5 euro per device per jaar. Dus dat is niet echt duur. En daarbij ongeveer 6 TB aan Onedrive verdeeld over ons allen.
Waar zie jij Office 365 Family voor €60 per jaar? Ik zie bij Microsoft zelf Personal voor €69 per jaar, wat voor 1 persoon is, en Family voor €99 per jaar, wat voor 6 mensen is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Hahn schreef op zondag 9 februari 2020 @ 01:05:
[...]

Waar zie jij Office 365 Family voor €60 per jaar? Ik zie bij Microsoft zelf Personal voor €69 per jaar, wat voor 1 persoon is, en Family voor €99 per jaar, wat voor 6 mensen is.
https://licentie2go.com/m...t-Office-365-Home-Premium

Is nu een tientje duurder. Maar normaal betaal ik tusen de € 59 en € 69. Vorig jaar had ik hem voor € 59,99.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

@SRich Je hebt voor toch voor Word en dergelijke alleen een Microsoft account nodig op de iPad?

Mijn schoonvader maakt erop die manier gebruik van, geen maandelijkse abbo.

Wat wel ontzettend knullig is, dat nieuwe docs altijd standaard op OneDrive worden aangemaakt ipv bij iCloud.. dit is helaas nog niet te wijzigen.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-04 15:30

Blokker_1999

Full steam ahead

Falcon schreef op zondag 9 februari 2020 @ 06:50:
@SRich Je hebt voor toch voor Word en dergelijke alleen een Microsoft account nodig op de iPad?

Wat wel ontzettend knullig is, dat nieuwe docs altijd standaard op OneDrive worden aangemaakt ipv bij iCloud.. dit is helaas nog niet te wijzigen.
Als ik me niet vergis heb je dan een beperktere versie met minder functionaliteit. Maar kan soms al voldoende zijn.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:36
Momenteel bij Groupon: 49€ 1 user O365 of €69 voor 6 je krijgt in beide gevallen 1 of 3 x McAfee erbij geleverd.

Prima deal

Bij elk Apple apparaat heb je ook Apple’s Pages, Numbers etc geleverd gekregen mocht je voor €0 alternatief willen gaan. Enige “lastige” kan zijn dat je view niet goed is vanwege verschillende Office pakketten.

[ Voor 45% gewijzigd door logix147 op 09-02-2020 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Falcon schreef op zondag 9 februari 2020 @ 06:50:

Op de meeste iPads wel, maar de iPads groter dan 10.1” ziet Microsoft als Professionele iPads en moet je betalen voor Office.

https://www.iculture.nl/tips/betalen-office-ipad/

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-04 23:10
Blokker_1999 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 09:03:
[...]

Als ik me niet vergis heb je dan een beperktere versie met minder functionaliteit. Maar kan soms al voldoende zijn.
Het hangt af van je schermgrootte. Op smartphones kan je een gratis versie gebruiken met minimale beperkingen! De laatste jaren zijn heel veel premium opties ook in de gratis versie beschikbaar gekomen.

Op Ipads en andere tablets kan je hiervan profiteren: Tot 10 inch schermformaat kan je een gratis versie van MS Office gebruiken. Bij grotere schermgrootten moet je een abonnement nemen door de licentie bepalingen van Microsoft. Goedkopere/oudere Ipads hebben een scherm van 8.9 inch, waarop je de gratis versie kan gebruiken. De recentere Ipads (Ipad pro) hebben schermen van 11 inch en groter. Dan moet je een abonnement nemen helaas, aangezien MS dit als laptopvervanger ziet.

Gebruik inderdaad de gratis versies van Apple en anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
arvidbeheerder schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 19:18:
Ik denk niet dat het zonder abonnement gaat eerlijk gezegd. .....
Waarom niet als ik vragen mag?
Ik heb ruim een jaar geleden gewoon in een winkel tegelijk bij wat nieuwe spullen Office 2016 gekocht. Niks abonnement Office 365, helemaal niet nodig. Eenvoudigste versie 2016 voor thuisgebruik en studenten. De nieuwste versie die nu wordt aangeboden is die van 2019. Volgens mij eveneens helemaal zonder dat abonnement.

Edit:
Wel moet ik vermelden dat het zonder het programma Access is. Wellicht is 365 vollediger. En anders is er ongetwijfeld wel een duurdere versie.

[ Voor 12% gewijzigd door Techneut op 09-02-2020 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
HereIsTom schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:36:
[...]

Op de meeste iPads wel, maar de iPads groter dan 10.1” ziet Microsoft als Professionele iPads en moet je betalen voor Office.

https://www.iculture.nl/tips/betalen-office-ipad/
En dat is het probleem en dat is niet zo erg, wat wel vervelend is dat het alleen 365 is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Techneut schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:20:
[...]
Waarom niet als ik vragen mag?
Ik heb ruim een jaar geleden gewoon in een winkel tegelijk bij wat nieuwe spullen Office 2016 gekocht. Niks abonnement Office 365, helemaal niet nodig. Eenvoudigste versie 2016 voor thuisgebruik en studenten. De nieuwste versie die nu wordt aangeboden is die van 2019. Volgens mij eveneens helemaal zonder dat abonnement.

Edit:
Wel moet ik vermelden dat het zonder het programma Access is. Wellicht is 365 vollediger. En anders is er ongetwijfeld wel een duurdere versie.
Dit topic gaat over de iPad en daar is de door jou gebruikte versie niet voor beschikbaar.
palthe schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:32:
Precies dit, gratis bij je iPad en kan voor mensen die “af en toe excel gebruiken” gewoon hetzelfde.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 09-02-2020 14:04 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-02 11:22
In de officiële documentatie van Office vor Ipad staat dat je alleen kan opslaan met een abonnement.

Kortom, Microsoft Office zonder 365, met lees en schrijffuncties; bestaat niet voor Ipad's.

Ik zal zodadelijk een link toevoegen.

Edit:
Zie pagina 22

https://news.microsoft.co...ice/docs/officeipadrg.pdf

[ Voor 50% gewijzigd door winos op 09-02-2020 17:07 ]

Pagina: 1