Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Microsoft Office zonder abonnement op iPad

Pagina: 1
Acties:

• arvidbeheerder
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:34
Ik denk niet dat het zonder abonnement gaat eerlijk gezegd. Waarom wil je geen abonnement? En moet het office zijn? Of mag het ook een alternatief zijn zoals de suite van Google of misschien bestaat er een opensource oplossing?

Een beetje meer context helpt om je beter antwoord te kunnen geven.

• burnedhardware
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:44
Oh... en als je alleen hoeft te lezen, kan je de MSoffice applicaties gebruiken zonder abbo

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Google Docs en Google Sheets kunnen waarschijnlijk alles wat je wilt in vrijwel alle gevallen.

The devil is in the details.

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:34

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Gewoon Office 365 family, kost je ongeveer 6 tietjes per jaar, kan je met meerdere mensen delen waardoor je de kosten laag houd. Kan je op 6 pc's 6 tablets en 6 telefoons gebruiken. Ik zelf heb het gedeeld met mijn ouders (1 x op hun laptop+2 tablets), mijn zus en haar kids (2 laptop's + 1 pc, 3 tablets) en mezelf (2 pc's + 2 tablets + 2 telefoons). dus eigenlijk als je tablets mee rekent ongeveer 5 euro per device per jaar. Dus dat is niet echt duur. En daarbij ongeveer 6 TB aan Onedrive verdeeld over ons allen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:44

Falcon

Q.A. Engineer (.net/azure)

@SRich Je hebt voor toch voor Word en dergelijke alleen een Microsoft account nodig op de iPad?

Mijn schoonvader maakt erop die manier gebruik van, geen maandelijkse abbo.

Wat wel ontzettend knullig is, dat nieuwe docs altijd standaard op OneDrive worden aangemaakt ipv bij iCloud.. dit is helaas nog niet te wijzigen.

"You never come second by putting other people first"

• Blokker_1999
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Falcon schreef op zondag 9 februari 2020 @ 06:50:
@SRich Je hebt voor toch voor Word en dergelijke alleen een Microsoft account nodig op de iPad?

Wat wel ontzettend knullig is, dat nieuwe docs altijd standaard op OneDrive worden aangemaakt ipv bij iCloud.. dit is helaas nog niet te wijzigen.
Als ik me niet vergis heb je dan een beperktere versie met minder functionaliteit. Maar kan soms al voldoende zijn.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01:17
Falcon schreef op zondag 9 februari 2020 @ 06:50:

Op de meeste iPads wel, maar de iPads groter dan 10.1” ziet Microsoft als Professionele iPads en moet je betalen voor Office.

https://www.iculture.nl/tips/betalen-office-ipad/

 iPad Pro 12.9 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True