Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Vraag
Alle reacties
Zoals ik 't op Prime Video bekijk, afgaande op de 'talen', is Amazon Prime in z'n geheel niet beschikbaar in België (Geo Blokkade?). Je kunt dan aan apparatuur gaan gebruiken wat je wilt, er zal géén verbinding opgezet gaan worden met de streaming servers van Amazon Prime. Is wel te omzeilen met een VPN waarbij het 'endpoint' in een land staat waar Amazon Prime wél als dienst geleverd wordt maar: Voor hoelang werkt 't dan? Hier in Nederland werken al die diensten welke je noemt gewoon perfect op een AppleTV, overigens.
Ik kan overigens op de site nergens vinden dat 't in België NIET beschikbaar is maar vaak wordt België als land twee keer vermeldt met beide officiële talen...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20171107_03174650
't Zou dus, volgens 'De Standaard' ook in België gewoon moeten werken op een AppleTV 4
Ik kan overigens op de site nergens vinden dat 't in België NIET beschikbaar is maar vaak wordt België als land twee keer vermeldt met beide officiële talen...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20171107_03174650
't Zou dus, volgens 'De Standaard' ook in België gewoon moeten werken op een AppleTV 4
[ Voor 22% gewijzigd door Will_M op 08-02-2020 10:06 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik kijk al maanden Prime video op mijn gsm. Ook op die website kan ik gewoon Prime video kijken.
Maar de vraag is dan of er een goedkoper alternatief bestaat dan een Apple TV te kopen?
Of is de Apple TV ervaring echt zo goed dat het best €200 waard is?
Maar de vraag is dan of er een goedkoper alternatief bestaat dan een Apple TV te kopen?
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Ik denk persoonlijk dat 't momenteel één van de fijnste 'media-spelers' is welke je direct op een TV scherm aan kunt sluiten, ook gezien de ondersteuning qua app's en games welke je er op kunt afspelen. Ik gebruik 't 'ding' hier thuis daarnaast ook nog als Homekit Hub voor m'n domotica spullen....Jelle Mees schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 14:46:
Ik kijk al maanden Prime video op mijn gsm. Ook op die website kan ik gewoon Prime video kijken.
Als je overigens vragen over de ATV 4 (4K) hebt: [Apple TV] Discussietopic - deel 3
Daar gaat 't alléén over dat apparaatje + de eventuele (on)mogelijkheden
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse