Ik zoek een?
Aanvulling op de nieuwe wifi situatie die via de KPN Experiabox geleverd gaat worden (200up & 200down)
Wat is je budget?
Het budget ligt hiervoor op ± €100
Via googelen en testen lezen heb ik de volgende opties in beeld:
ZyXEL NAP102
Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack)
TP-Link EAP225 Access Point AC1350 V3
Uiteraard sta ik open voor elke aanbeveling mits die duidelijk beredeneerd is
Ik heb straks dus 200/200 glasvezel van KPN en wil dat dit probleemloos, snel en betrouwbaar wifi gaat opleveren voor hoofdzakelijk de woonkamer c.q. aangrenzende terras omgeving. Tevens moet het geen problemen gaan geven met mijn TV ontvangst via deze Experiabox. Deze staat in de meterkast en kan ik wel via utp aansluiten in de woonkamer. Graag wil ik jullie ervaring(en) lezen over deze drie opties en aanbevelingen waarom ik optie A moet nemen boven de andere (vice versa)
Met vriendelijk groet,
FvdF
Aanvulling op de nieuwe wifi situatie die via de KPN Experiabox geleverd gaat worden (200up & 200down)
Wat is je budget?
Het budget ligt hiervoor op ± €100
Via googelen en testen lezen heb ik de volgende opties in beeld:
ZyXEL NAP102
Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack)
TP-Link EAP225 Access Point AC1350 V3
Uiteraard sta ik open voor elke aanbeveling mits die duidelijk beredeneerd is
Ik heb straks dus 200/200 glasvezel van KPN en wil dat dit probleemloos, snel en betrouwbaar wifi gaat opleveren voor hoofdzakelijk de woonkamer c.q. aangrenzende terras omgeving. Tevens moet het geen problemen gaan geven met mijn TV ontvangst via deze Experiabox. Deze staat in de meterkast en kan ik wel via utp aansluiten in de woonkamer. Graag wil ik jullie ervaring(en) lezen over deze drie opties en aanbevelingen waarom ik optie A moet nemen boven de andere (vice versa)
Met vriendelijk groet,
FvdF