Receiver met powered Subwoofer Out voor passieve subwoofer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carneoleon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 09:06
Hai!

Ik ben opzoek naar een receiver voor in mijn woonkamer. Ik mag graag experimenteren met subwoofers, en meestal zijn die nogal efficient, dus ik heb niet veel vermogen nodig. Een receiver die dus een ingebouwde subwoofer versterker heeft zou dus ideaal zijn.. Helaas heb ik er daar maar weinig van kunnen vinden, namelijk:

pricewatch: Onkyo TX-L50 Zwart

pricewatch: Pioneer VSX-S520D Zwart

Deze twee lijken intern zo goed als hetzelfde te zijn. Nu zou ik op den duur wel naar 7.1 willen gaan.

Hebben jullie toevallig een receiver gezien die qua features (spotify, hdmi-ARC) overeen komt, 7.1 en ook een versterkte subwoofer uitgang hebben? Zou zo mooi zijn als het allemaal met 1 bakje kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:09

FeaR

In GoT we trust

Post afgesplitst van Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic, zoals in de Topic Warning daar staat is het niet de plek voor aankoopadviezen.

Ontopic:
Aangezien Onkyo de audiovisuele tak van Pioneer over heeft genomen is het niet gek dat deze twee op elkaar lijken. Zie je wel vaker als één holding meerdere merken voert. Denon en Marantz hebben bijvoorbeeld ook veel overeenkomsten. Ik ken zo geen andere modellen met powered subwoofer out dan die hier genoemd worden (de voorgangers daargelaten).

Persoonlijk zou ik eerder een losse subwoofer amp kopen. Het zit dan niet meer in één bakje maar je vergroot de opties aanzienlijk. Van enkelen naar letterlijk tientallen zo niet honderden receivers.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.