13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
(een vriend van mij trouwens kwam met z'n 64 MB versie net boven de 3000 uit, met dezelfde drivers. Hij heeft gewoon sdram, ik ddr, dat maakt dus zeker uit
Verwijderd
Verwijderd
MAAARRRRRRRR......
in windows xp is het mij nog steeds niet gelukt om de video in / uit aan de gang te krijgen...
nvidia drivers kan ik alleen gebruiken voor tv-out maar ik heb de tv-in ook nodig!
ik weet dat veel mensen dit probleem hebben maar ik heb er NOG STEEDS geen oplossing voor kunnen vinden. De tv-in heb ik alleen maar nodig om af en toe een stukje film te capturen enzo duz deze kaart is goed genoeg voor mij, MAAR DAN MOET IE *censuur* WEL WERKEN..
Dan heeft ie z'n systeempje wel erg slecht getweaked, want ik haal zelfs met een MX al 3000 3d marks. Ik had toch echt wel verwacht dat een GTS 3500 punten of meer zou halen.Op donderdag 22 november 2001 13:06 schreef RRR het volgende:
Hier nog een. Ik haal met mijn kaartje iets van 3200 3d marks.
(een vriend van mij trouwens kwam met z'n 64 MB versie net boven de 3000 uit, met dezelfde drivers. Hij heeft gewoon sdram, ik ddr, dat maakt dus zeker uit)
Verwijderd
Ik zit met zelfde probleem dat mijn Asus7700 Deluxe niet goed functioneerd, de Video in port kan ik niet capturen.
Heb al meerdere keren xp geinstalleerd maar werkt nog steeds niet goed....., weet imand een oplossing hiervoor????
Ken wel iemand die em wel in XP aan de praat heeft gekregenmaar weet niet meer hoe, alleen werkt zijn capture schokkerig in XP.
onder 2000 heeft hij ut atijd goed gedaan.......
Verwijderd
Ik had bij capturen ook veel problemenOp maandag 25 maart 2002 14:02 schreef MaDDoX het volgende:
in windows xp is het mij nog steeds niet gelukt om de video in / uit aan de gang te krijgen....
Ik zit met zelfde probleem dat mijn Asus7700 Deluxe niet goed functioneerd, de Video in port kan ik niet capturen.
Heb al meerdere keren xp geinstalleerd maar werkt nog steeds niet goed....., weet imand een oplossing hiervoor????
Ken wel iemand die em wel in XP aan de praat heeft gekregenmaar weet niet meer hoe, alleen werkt zijn capture schokkerig in XP.
Alleen heb ik soms problemen met opstarten
wiste jullie dat dit topic uit aug 2000 komt.Op maandag 25 maart 2002 14:02 schreef MaDDoX het volgende:
in windows xp is het mij nog steeds niet gelukt om de video in / uit aan de gang te krijgen....
Enne maddox ik weet dat het moet werken onder xp. Ik heb de kaart ook gehad, volgens mij zelfs met de standaard drivers onder xp (deed het bij mij en ook met detonator..damn ben vergete welke heb nu een radeon) maar anywee het moet werken anders open je een nu topic
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Mijn kast heeft aan de voorkant dan ook niet voor niets een Asus Casebadge.
Alles werkt perfect samen, geen configuratieproblemen. Ik heb zelfs prefetch en fast write aan staan op 4XAGP en nog steeds geen problemen maar wel supersnel in ieder geval.
Het enige probleempje wat ik heb is met mijn 3D bril, maar dat ligt aan de nVidia drivers voor 3D op een NL-Talig systeem, dat je 1 of andere foutmelding krijgt, maar daar heb ik al een workarround voor.
Mijn eindoordeel V7700 oppie toppie
En Asus is helemaal TOP
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Helemaal geen problemen mee.
Blue Orb en Ramsinks erop met ASII adhesive.
Klokt perfect, zowel met Powerstip/NVmax/NVtuner en de oc-util van Asus zelf werkt ook goed.
POISTIEF !
Verwijderd
Haal 4200 punten in 3d mark 2001 (1280x1024x32 in 1024x768 zo rond de 4800).
Draai windows XP en caputeren wil wel lukken, maar ik weet het niet zeker. Ik zal vanavond nog even kijken... zit nou namelijk dit verhaaltje achter mijn laptop op stage te typen
Specs:
P3 Xeon 2Mb Cache 733Mhz
512Mb SD-RAM SPD143 (FSB143) CAS 2-2-2-2 (ofzo iets...
Asus V7700 DeLuxe AGP4X met 28.xx officiele nv drivers (van de website dus
ze zijn snel ok
maar problemen MAN!!!!
g-force 1 ---> wou niet goed draaien verkocht en mijn ati rage 128 erin gepleurd
G-Force 2 mx ---> goh zou het werken ja de eerste weken perfect daarna ZONDER TE OCEN geen beeld meer
terug gestuurd en joh hoor DOOD nieuwe gekregen
godzijdank die deed het
G-Force 2 pro (heden) --->
leuk snel kaartje beeld??? KUT
alleen maar snel
(de 1 en 2mx waren van asus en de pro is noname
maar nu na 1 halfjaar kan hij niet hoger als 160/160 want dan crashed hij als een gek
ik ga daarom dus ook voor de ATI Radeon 8500
als ik het geld heb zosnel mogelijk
want ik ben die G-Force zat
(btw de problemen zaten niet op de mobo
op mijn andere board werkte ze nammelijk ook niet)
mischien licht het aan mij en heb ik gewoon pech!!!
maar ik koop ze echt niet meer
Atleased I can say... non of them lived!!!
Verwijderd
BTW de Geforce 2 pro draait standaard op 200/200, dus je had een powercolor en dat is mijn ogen niet een echte geforce pro.
nee ik ben gewoon een pech vogelOp maandag 25 maart 2002 15:18 schreef DumphuiZ het volgende:
IK ken je niet, maar je zou OF denken dat je but-merken koopt of je niet zo goed weet hoe je met hardware moet omgaan...
ik werk immers in een pc store
ik weet genoeg van hardwae af
en zeker van video kaartjes...
ik ben gewoon zwaar afgeknapt op die Nvidia kaartjes
en die pro was ook 200/200 maar dat draaid hij nou niet meer omdat hij dat niet meer kan (als je goed leest kan je dat ook begrijpen)
Verwijderd
ja dat hoop ik ook...Op maandag 25 maart 2002 15:27 schreef DumphuiZ het volgende:
Tja, ik heb ook gekloot gehad met mijn Geforce 1 DDR, 120/300. Een jaartje geleden was ik nog wat minder ervaren met oc'en en ik klokte mijn 300 geheugen naar 344 zonder extra cooling of memblokjes en in de Zomer kreeg ik ineens veel Arti's. Sindsdien is mijn geheugen brak (draait btw nog wel goed op 300) en kan zonder arti's alleen nog maar gedraaid worden op 344 met exra cooling en memblokjes (die heb ik er dan ook opgezet en zelf gemaakt). Tja het klinkt echt alsof je een pech-vogel bent, hopelijk heb je wat meer geluk met je 8500...
ik heb daar wel een goed gevoel over duz
jullie horen het wel
mssol ik ga werken
Verwijderd
Die is uitstekend bij Asus, zowel in 2 als 3D
Ik heb 7 meter verderop een computertje staan met een G200 (of was het nou 400???) beide aan 17" trinitron, maar om nou te zeggen dat je verschil ziet in 2D kwaliteit:?
nee, niet bepaald, vrijwel gelijk, die van de matrox is mischien net een tikkeltje scherper maar daareentegen weer 20x zo traag in 3D Games
destijds een primeur op mijn p2 350 en op mijn AMD'tje erg snel
...
Verwijderd
Wel moet ik effe kwijt dat upgraden van een geforce 1 naar 2 weinig nut heeft ,het vershil is nihil beter gelijk een 3 kopen dan.
Mochten er probleemen zijn dan ligt het meestal aan mobo videokaart combinatie wat niet lekker werkt.
Verwijderd
ASUS RULEZZZ
ps,
Leuk brilletje trouwens b-)
beviel heel erg goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
dat ding wil 25% overclocken, dat vind ik uniek
het enige wat ik nu merk, is dat voor 1600x1200 32bits kleuren 32mb net te weinig is, terwijl een 64mb versie er geen moeite mee heeft
maar ik vind em dus heerlijk, goeie aankoop en niet duur
Dat kaartje is echt een van me betere aankopen geweest van de laatste jaren
Dit topic is gesloten.
![]()