Toon posts:

Aan alle Asus V7700 G-Force II GTS eigenaren!! (en anderen:)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

heb ook de V7700 Deluxe en draait toppie, ben er uiterst tevreden mee. Hiervoor had ik een V6600 Gf256 draaide ook top. Dus hier weer een positieve reactie :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Hier nog een. Ik haal met mijn kaartje iets van 3200 3d marks.
(een vriend van mij trouwens kwam met z'n 64 MB versie net boven de 3000 uit, met dezelfde drivers. Hij heeft gewoon sdram, ik ddr, dat maakt dus zeker uit :P )

Verwijderd

Ik ben ook zeer tevreden geweest met mijn Asus v7700 GTS DLX... Nooit problemen gehad. Wel altijd de detonators gebruikt. Superkaart!!!! Goh wat een hoop goeie reacties zeg!

Verwijderd

ja ik ben ook zekers tevreden met mijn 7700 deluxe in windows 98

MAAARRRRRRRR......

in windows xp is het mij nog steeds niet gelukt om de video in / uit aan de gang te krijgen... :'(. ik heb wel technogarb drivers geprobeerd en ook die van asus maar het wilde niet baten.
nvidia drivers kan ik alleen gebruiken voor tv-out maar ik heb de tv-in ook nodig!
ik weet dat veel mensen dit probleem hebben maar ik heb er NOG STEEDS geen oplossing voor kunnen vinden. De tv-in heb ik alleen maar nodig om af en toe een stukje film te capturen enzo duz deze kaart is goed genoeg voor mij, MAAR DAN MOET IE *censuur* WEL WERKEN..

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Op donderdag 22 november 2001 13:06 schreef RRR het volgende:
Hier nog een. Ik haal met mijn kaartje iets van 3200 3d marks.
(een vriend van mij trouwens kwam met z'n 64 MB versie net boven de 3000 uit, met dezelfde drivers. Hij heeft gewoon sdram, ik ddr, dat maakt dus zeker uit :P )
Dan heeft ie z'n systeempje wel erg slecht getweaked, want ik haal zelfs met een MX al 3000 3d marks. Ik had toch echt wel verwacht dat een GTS 3500 punten of meer zou halen.

Verwijderd

in windows xp is het mij nog steeds niet gelukt om de video in / uit aan de gang te krijgen... :'(.

Ik zit met zelfde probleem dat mijn Asus7700 Deluxe niet goed functioneerd, de Video in port kan ik niet capturen.

Heb al meerdere keren xp geinstalleerd maar werkt nog steeds niet goed....., weet imand een oplossing hiervoor????

Ken wel iemand die em wel in XP aan de praat heeft gekregenmaar weet niet meer hoe, alleen werkt zijn capture schokkerig in XP.

onder 2000 heeft hij ut atijd goed gedaan.......

Verwijderd

Ik heb een Power Color Geforce II Pro 64MB DDR Tv-out. En ik moet zeggen dat het een super kaart is! Hierna koop ik weer een Power Color kaart, dan een Gf3 Ti500 denk ik. Maar Asus is ook goed. Aleen duurder. :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Op maandag 25 maart 2002 14:02 schreef MaDDoX het volgende:
in windows xp is het mij nog steeds niet gelukt om de video in / uit aan de gang te krijgen... :'(.

Ik zit met zelfde probleem dat mijn Asus7700 Deluxe niet goed functioneerd, de Video in port kan ik niet capturen.

Heb al meerdere keren xp geinstalleerd maar werkt nog steeds niet goed....., weet imand een oplossing hiervoor????

Ken wel iemand die em wel in XP aan de praat heeft gekregenmaar weet niet meer hoe, alleen werkt zijn capture schokkerig in XP.

Ik had bij capturen ook veel problemen :(, het beste is onder windows 98. Voor de rest ben ik zeer tevreden over mijn v7700. Geen slechte beeldkwaliteit, goeie tv-out kwaliteit en hij voert zich zelf op :o...

Alleen heb ik soms problemen met opstarten :(, want me I/O schijnt te laag te zijn. Ik draai nu een I/O van 3.50, maar heb nog steeds probs :'(. Ik wil niet naar 3.60 gaan, want dat wordt een beetje erg hoog...

• JaWa
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Op maandag 25 maart 2002 14:02 schreef MaDDoX het volgende:

wiste jullie dat dit topic uit aug 2000 komt.
Enne maddox ik weet dat het moet werken onder xp. Ik heb de kaart ook gehad, volgens mij zelfs met de standaard drivers onder xp (deed het bij mij en ook met detonator..damn ben vergete welke heb nu een radeon) maar anywee het moet werken anders open je een nu topic

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Ik heb een Asus V7700 pro deluxe met 64Mb DDR draaien op een Asus A7V266 moederplankje met een Asus DVD-Speler en een Asus I-Panel.

Mijn kast heeft aan de voorkant dan ook niet voor niets een Asus Casebadge.

Alles werkt perfect samen, geen configuratieproblemen. Ik heb zelfs prefetch en fast write aan staan op 4XAGP en nog steeds geen problemen maar wel supersnel in ieder geval.

Het enige probleempje wat ik heb is met mijn 3D bril, maar dat ligt aan de nVidia drivers voor 3D op een NL-Talig systeem, dat je 1 of andere foutmelding krijgt, maar daar heb ik al een workarround voor.

Mijn eindoordeel V7700 oppie toppie

En Asus is helemaal TOP ;)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Heb een V7700 pure + tv-out.

Helemaal geen problemen mee.
Blue Orb en Ramsinks erop met ASII adhesive.

Klokt perfect, zowel met Powerstip/NVmax/NVtuner en de oc-util van Asus zelf werkt ook goed.

POISTIEF !

Verwijderd

Ik heb ook een dikke asus V7700 DeLuxe, en hij is op en top :D
Haal 4200 punten in 3d mark 2001 (1280x1024x32 in 1024x768 zo rond de 4800).

Draai windows XP en caputeren wil wel lukken, maar ik weet het niet zeker. Ik zal vanavond nog even kijken... zit nou namelijk dit verhaaltje achter mijn laptop op stage te typen :+

Specs:
P3 Xeon 2Mb Cache 733Mhz
512Mb SD-RAM SPD143 (FSB143) CAS 2-2-2-2 (ofzo iets... ;))
Asus V7700 DeLuxe AGP4X met 28.xx officiele nv drivers (van de website dus :o)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik heb een PowerColor GeForce 2 GTS, 32 MB en ik ben er erg tevreden mee. Alle spellen draaien soepel in 1024x768 met 32 bits (eventueel 16 bits), en zolang dat zo blijft heb ik niet echt een nieuwe videokaart nodig.

• pt0x
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

ik heb genoeg van die G-Force plaatjes

ze zijn snel ok
maar problemen MAN!!!!
g-force 1 ---> wou niet goed draaien verkocht en mijn ati rage 128 erin gepleurd

G-Force 2 mx ---> goh zou het werken ja de eerste weken perfect daarna ZONDER TE OCEN geen beeld meer
terug gestuurd en joh hoor DOOD nieuwe gekregen
godzijdank die deed het

G-Force 2 pro (heden) --->
leuk snel kaartje beeld??? KUT
alleen maar snel

(de 1 en 2mx waren van asus en de pro is noname
maar nu na 1 halfjaar kan hij niet hoger als 160/160 want dan crashed hij als een gek

ik ga daarom dus ook voor de ATI Radeon 8500
als ik het geld heb zosnel mogelijk
want ik ben die G-Force zat

(btw de problemen zaten niet op de mobo
op mijn andere board werkte ze nammelijk ook niet)

mischien licht het aan mij en heb ik gewoon pech!!!
maar ik koop ze echt niet meer

Atleased I can say... non of them lived!!!

Verwijderd

IK ken je niet, maar je zou OF denken dat je but-merken koopt of je niet zo goed weet hoe je met hardware moet omgaan...

BTW de Geforce 2 pro draait standaard op 200/200, dus je had een powercolor en dat is mijn ogen niet een echte geforce pro.

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Op maandag 25 maart 2002 15:18 schreef DumphuiZ het volgende:
IK ken je niet, maar je zou OF denken dat je but-merken koopt of je niet zo goed weet hoe je met hardware moet omgaan...
nee ik ben gewoon een pech vogel
ik werk immers in een pc store
ik weet genoeg van hardwae af
en zeker van video kaartjes...

ik ben gewoon zwaar afgeknapt op die Nvidia kaartjes

en die pro was ook 200/200 maar dat draaid hij nou niet meer omdat hij dat niet meer kan (als je goed leest kan je dat ook begrijpen)

Verwijderd

Ik heb er helemaal geen spijt van, hij trekt alle games nog errug goed en UT 8-)

Verwijderd

Tja, ik heb ook gekloot gehad met mijn Geforce 1 DDR, 120/300. Een jaartje geleden was ik nog wat minder ervaren met oc'en en ik klokte mijn 300 geheugen naar 344 zonder extra cooling of memblokjes en in de Zomer kreeg ik ineens veel Arti's. Sindsdien is mijn geheugen brak (draait btw nog wel goed op 300) en kan zonder arti's alleen nog maar gedraaid worden op 344 met exra cooling en memblokjes (die heb ik er dan ook opgezet en zelf gemaakt >:)). Tja het klinkt echt alsof je een pech-vogel bent, hopelijk heb je wat meer geluk met je 8500...

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Op maandag 25 maart 2002 15:27 schreef DumphuiZ het volgende:
Tja, ik heb ook gekloot gehad met mijn Geforce 1 DDR, 120/300. Een jaartje geleden was ik nog wat minder ervaren met oc'en en ik klokte mijn 300 geheugen naar 344 zonder extra cooling of memblokjes en in de Zomer kreeg ik ineens veel Arti's. Sindsdien is mijn geheugen brak (draait btw nog wel goed op 300) en kan zonder arti's alleen nog maar gedraaid worden op 344 met exra cooling en memblokjes (die heb ik er dan ook opgezet en zelf gemaakt >:)). Tja het klinkt echt alsof je een pech-vogel bent, hopelijk heb je wat meer geluk met je 8500...
ja dat hoop ik ook...
ik heb daar wel een goed gevoel over duz
jullie horen het wel :)

mssol ik ga werken :r

Verwijderd

Nu we het toch over beeldkwalileit hebben :+

Die is uitstekend bij Asus, zowel in 2 als 3D :D

Ik heb 7 meter verderop een computertje staan met een G200 (of was het nou 400???) beide aan 17" trinitron, maar om nou te zeggen dat je verschil ziet in 2D kwaliteit:?

nee, niet bepaald, vrijwel gelijk, die van de matrox is mischien net een tikkeltje scherper maar daareentegen weer 20x zo traag in 3D Games :r :7

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
prima kaartje nog steeds :)

destijds een primeur op mijn p2 350 en op mijn AMD'tje erg snel :D

...

Verwijderd

--- De Video-In doet het gewoon naar behoren onder XP B-) ---

Verwijderd

Heb zelf de 7700 GTS pure werkt perfect hoor,hiervoor een 6800 ddr ook perfect asus is ok.
Wel moet ik effe kwijt dat upgraden van een geforce 1 naar 2 weinig nut heeft ,het vershil is nihil beter gelijk een 3 kopen dan.
Mochten er probleemen zijn dan ligt het meestal aan mobo videokaart combinatie wat niet lekker werkt.

Verwijderd

Heb zelf sinds dec 2001 een Gf2 TI deluxe 64mb en ik ben zeer tevreden hierover,

ASUS RULEZZZ

ps,
Leuk brilletje trouwens b-)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:42
Hier al anderhalf jaar tevreden user van een Asus V7700 GTS pure, tot zover al op een Asus P2B, MSI K7T-turbo en een asus A7V333 gebruikt zonder enig probleem. Maar nu issie toch onderhand wel aan vervanging toe..... :P

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:21
Ik heb deze kaart ook gehad de v7700pure om precies te zijn,

beviel heel erg goed :) , maar ik heb deze verkocht omdat ik een voodoo 5 wilde want ik speelde veel UT en Lod

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

ik heb hem ook gehad, goeie kaart hoor, nooit probs mee gehad. nu een nieuwe, zie sig, en soon een gf4 >:)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb een Asus V7700 Pure 32mb en ben er nog altijd tevreden over!!! Haalt nog steeds 4500 punten in 3Dmark2001.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben erug tevreden met m'n asus geforce 2 GTS 32mb
dat ding wil 25% overclocken, dat vind ik uniek

het enige wat ik nu merk, is dat voor 1600x1200 32bits kleuren 32mb net te weinig is, terwijl een 64mb versie er geen moeite mee heeft

maar ik vind em dus heerlijk, goeie aankoop en niet duur :)

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:36
Jaja, hier nog een tevreden Asus V7700 GF2 GTS eigenaar, werkt perfect dat kaartje, kheb em op een Abit BE6-II perfect kunnen gebruiken, en nu op een Abit SA6-R...
Dat kaartje is echt een van me betere aankopen geweest van de laatste jaren :P

Verwijderd

Beetje opsomtopic dit, ik denk dat de v7700 zich onderhand wel bewezen heeft :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.