Toon posts:

Aan alle Asus V7700 G-Force II GTS eigenaren!! (en anderen:)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok een vraag aan iedereen met die kaart! Wie is er allemaal WEL tevreden over die kaart en heeft GEEN spijt van zijn/haar aankoop?? Ik lees zoveel negatieve verhalen en dat hij veel problemen oplevert en dat ie tegenvalt, dat geldt natuurlijk ook wel voor andere GF2's maar je leest vooral over de ASUS (zal wel zijn omdat dat de meest verkochte is zo lijkt het). De positieve verhalen hoor je natuurlijk minder snel. Ik zat zelf te denken aan de Deluxe versie daarvan maar heb absoluut geen zin in een grote tegenvaller of dat hij nauwelijks goed aan de praat te krijgen is in mijn systeem ofzo! Mijn systeem:
Abit BE6
Celly 566@893
128 MB 133 mhz DIMM
Misschien zelfs iemand met hetzelfde mobo die ervaringen heeft met die ASUS of misschien een andere GF2 GTS kaart? Maakt het merk nog iets uit wat betreft de kans dat hij probleemloos werkt??

Verwijderd

Neem een voodoo5 werkt perfect Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar ben ik dan toch wel uit, dat het geen voodoo5 gaat worden. Die komt er bij de testjes en benchmarks niet zo goed uit en heb ik ook door iedereen alleen maar afgeraden zien worden. Is leuk dat jij er tevreden over bent maar dat doe ik toch maar niet, al geloof ik graag dat die (nu nog) minder snel problemen op zal leveren dan een GF2.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Pfoe die kaarten werken gewoon goed, ik heb zelf ook een 7700 deluxe. Die klachten komen van mensen die zo'n ding in een LX bord douwen van obscure makelij, en anders van mensen die al gaan zeiken als ze een nieuwe driver moeten downloaden.

Verwijderd

jup de 7700 deluxe versie hier en werkt toppie alleen ben ik er nog niet uit hoe het zit met tv-out en in (eerste kaart die ik bezit met dat erop)

ene voodoo5500 mmm leuk kaartje opzich alleen een beetje te laat met op de markt brengen ervan hadden ze voor geforce256 moeten doen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies, die voodoo 5500 loopt nu al een beetje achter de feiten aan qua prestaties en is ook al gauw 800 piek of meer... dan heb je volges mij nog nieteens tv out en in enzo... Neh...doen we maar niet.
Maar goed te horen dat die V7700 wel prima werkt bij jullie en jullie dus geen spijt hebben van je aankoop?
Nou ik hoor graag nog meer replies, ook op de vraag of het merk wat uitmaakt qua stabiliteit en de kans dat het compleet probleemloos werkt....
ASUS V7700 = de beste keus??

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

i heb zelf ook een v7700 nou bevalt prima met een t-bird700@800 haal ik met een default benchmark 6553 points (3dmark)
geen enkel prob gehad met die kaart ik raad je de v7700 aan!

niks

Verwijderd

mmm ik raad zoiezo asus aan vooral als je iets xtra's wil neem dan de deluxe zit eigelijk alles op wat je maar nodig heb met wat kabels erbij werkt ie prima

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Het zelf net een Creative GF2 GTS 32mb gekocht.

Werkt probleemloos met p3 systeem. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif Ik haal een klote 3Dscore, ligt het aan de win2k driver (5.33) ??? Vreemd genoeg draait het wel soepel, maar eigenlijk deed men TNT2 ultra dat ook al.

Gisteravond, 2200 zoveel met koe, nu 1777 zonder koe. Volgens mij is dit gewoon een error ?!

Wie heeft ervaringen onder win2k ??

One of the animals has left its cage today.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb een V7700 GF2 GTS Deluxe in mijn PCtje zitten (p3 500, Abit BH6 440BX) en dat ding gaat heerlijk, loopt lekker vlot.. had alleen wat conflicten mijn Voodoo2s dus die antieke zooi dr maar uitgegooid.. en nu werkt het prima!

TV out werkt prima.. Video IN werkt ook aardig. Bij grafical was de Deluxe niet eens 100 piek duurder dan de Pure, en ik wilde TV out voor DiVX .. naja krijg je er bijna gratis een Video Capture kaartje voor. Kijk, die VideoCapture van de ASUS Vxxx Deluxe serie (waarschijnlijk allemaal zelfde codec + chipset) kan zich niet meten een Miro standalone capture kaart.. of een G400 Marvel, maar het is leuk om d'r mee te spelen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Kort om, koop hem niet voor de Video In (beschouw dit als een leuk extratje) maar verder ik vind het een errrrrugg lekkere kaart.. mijn 3D Mark 2000 benchmarks zijn goed, Unreal Tournament loopt erg goed..

Beschouw mij maar als een erg tevreden Asus V7700 GF2 GTS Deluxe bezitter.

Overigens: Ja, met de Nvidia 6.18 drivers is hij wel iets sneller (kan nou niet zeggen.. whoah hij is 200% zo snel zoals sommige hier gepost hadden) maar ik gebruik de ASUS 5.33a drivers (anders werkt de Video Capture niet) en ook daarmee loopt hij prima.

Dit alles onder Win98SE, ik moet hem op Win2K nog proberen.. maar dat zal wel goed moeten gaan. Op mijn werk heb ik een p2 350 met 128MB en een ASUS V6600 GF 256 SDR Deluxe en deze draait ook prima hoor onder Win2K.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

jup die asus mensen moeten maar eens 618 drivers maken voor de rest top kaart die asus 7700 deluxe

Verwijderd

Nou ik heb hem inmiddels ook in me pc zitten!
Ging best goed vanaf het begin af aan alleen heb ik net wel me pc moeten restoren, ghost van 2 dagen geleden teruggezet want ik kreeg me pc niet meer aan de praat! Steeds na rebooten als de desktop van windows net zichtbaar werd gooide hij een paar seconden later zomaar me monitor op standby! Die begon helemaal gek te worden volges mij daarvan want die bleeft maar "SUB" dingen enzo zeggen (Iiyama A901HT)..je kent dat misschien wel die witte lettertjes in het midden van je scherm als hij uit aan het gaan is of op stby. Ik heb andere drivers geprobeerd te installeren.....eerst via safemode enzo...hoop gedoe...maar er zat em blijkbaar toch iets dwars! Ben toch wel benieuwd wat het nou was maar ik heb geen idee! Iemand anders ook wel eens deze kuren gehad en weet waardoor dat komt?
Nu na verse installatie van de drivertjes van de CD (v5.33) loopt ie weer prima....maar voor hoelang!??

Verwijderd

[firebird] Ik heb dat ook gehad met mijn Iiyama, wat ik gedaan heb is de resolutie op zo laag mogelijk zetten(op de tast of met trojan Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif) en dan krijg je opeens weer beeld. Daarna kan je hem gewoon weer terugzetten op je normale resolutie.

Verwijderd

coppermine...had ik ook gedaan, terug naar 640x480 en EEN keertje ging het wel goed, teruggeet naar 1280x960 en ging weer meteen op stby....daarna ging het op 640x480 zelfs nooit meer goed....was echt geen redden aan

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Maybe een voedings probleem?

Click hier niet

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
The Fox wat voor drivers gebruik je? Ik heb een CL GF2 GTS en dat is een printplaat vol problemen onderhand (leuk zo'n peperduur ding waarmee je alleen quake kan spelen), ik wordt er echt ziek van. (en nee ik heb geen goedkoop LX plankje en zeik niet als er drivers neergehaald moeten worden, zelfs niet na 7 verschillende).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Asus K7V
Athlon 600@700
>>Asus V7700<<
etc. etc.

Kan er een lang verhaal van maken, maar draait snel en soepel en stabiel. Ook overklokt op 200/380.

3Dmark 2000 default@1024 6500-7000 afhankelijk van de gebruikte drivers.

Ben een ERG tevreden V7700 gebruiker, dus wat mijn ervaring betreft: kopen dat ding.

Verwijderd

Als je problemen hebt met het een KX133 chipset en AGP en je gebruikt W2000 moet je even kijken bij www.tomshardware.de/mainbord/00q2/000419/kx133-03.html .

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:15

Lordy79

Fundamentalist

Nog een tevreden gebruiker... Games lopen gewoon fantastisch... :9~ :9~

Met Tbird 900 heb ik 'm nu lopen en haal met 3dmark rond de 7000 score.

En heb met games nooit vastlopers. In windows wel, maar dat komt door waardeloze software en heeft niets met videokaart te maken.

(heb overigens de PURE versie, dus zonder fratsen)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Op vrijdag 01 september 2000 23:04 schreef firebird1 het volgende:
Nou ik heb hem inmiddels ook in me pc zitten!<BR>Ging best goed vanaf het begin af aan alleen heb ik net wel me pc moeten restoren, ghost van 2 dagen geleden teruggezet want ik kreeg me pc niet meer aan de praat! Steeds na rebooten als de desktop van windows net zichtbaar werd gooide hij een paar seconden later zomaar me monitor op standby! Die begon helemaal gek te worden volges mij daarvan want die bleeft maar "SUB" dingen enzo zeggen (Iiyama A901HT)..je kent dat misschien wel die witte lettertjes in het midden van je scherm als hij uit aan het gaan is of op stby. Ik heb andere drivers geprobeerd te installeren.....eerst via safemode enzo...hoop gedoe...maar er zat em blijkbaar toch iets dwars! Ben toch wel benieuwd wat het nou was maar ik heb geen idee! Iemand anders ook wel eens deze kuren gehad en weet waardoor dat komt?<BR>Nu na verse installatie van de drivertjes van de CD (v5.33) loopt ie weer prima....maar voor hoelang!??
Komt door het tweak progje wat erbij zit... Heb ik ook gehad. Toen ipv dat progje Powerstrip gebruikt en no problemos meer gehad :)

Verwijderd

nou nou ik ben ook nu echt aan het twijfelen
voor die v7700 delux
want video bewerking en divxsjes wil ik ook doen
en mijn gladiac wil niet sneller dan 220 core /210 mem

kan er hier mensen posten wat die max halen met overclocken van die kaart dan weet ik tenminste wat die aan kan
en als het kan de 3dmark default score neerzetten

groeten

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hier de 7700 DELUXE, en het beeld kwaliteit in spellen vind ik ook LUXE genoeg :)
Ik speel nog al veel spellen en het draait echt :z

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Magical, hoe kom jij erbij om 8700 punten te halen met een MXje, of is het 3dm99 of 3dm2k met 800/600 ??, aangezien ik 8600 haal :\

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:49
Ik snap al dat gezanik ook niet hier over Nvidia chips enzo. Mijn gts'je draait gewoon als een lier......>:)

Ik denk dat het komt aangezien de meeste hier nvidia hebben en dat daar dus automatisch de meeste problemen mee naar voor komen.

Verwijderd

Mijne GTS draait ook perfect (powercolor), geen conflicten met oude voodoo 2's die er nog een beetje bejaard in rond hangen.
TV out werkt ook prima.

Verwijderd

Kheb hier dan wel een pure versie van de 7700 maar to nu to geen problemen gehad. Werkte perfect in een asusK7V-T en ook geen problemen in de abitKT7 (kheb em ook gehad in een KT7a en dat ging ook goed en zelfs hééél even in een AOpen AX59pro :) en die had verder ook geen problemen)

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Hier mijn verhaal:

Het is een op zich top kaartje (Deluxe :)) totdat er problemen zijn. Asus support is er gewoon niet!! Maar ik heb nog geen problemen gehad :).

Draait lekker snel, alleen soms vergeet ie dat ie een of andere agp drivers heeft en stort ie in (3DMARK). Effe die drivers er weer opzetten, en weer tof!!

Tv-out is standaard gewoon klote, maar met TVCC2000 is het best wel goed >:)!
Tv-in gaat wel.

All-in-All, voor een goed prijsje is het een te gekke kaart, alhoewel als je echt richting divxjes alleen gaat, ik een ati radeon vivo zou nemen

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Mijn Hercules Gforce2 GTS voldoet niet, ik ga toch een voodoo5 kopen. Ik heb voodoo-kaarten altijd al beter gevonden.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hij draait hier als een trein... geen problemen met die kaart gehad :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
ii ben ondertussen al aan me 2de asus 7700 deluxe

van de vorige was het geheugen gaar mar deze doet het perfect
alleen met de drivers is het bar gestelt

maar met welk proggie kun je een beetje overklokken
heb hem nog standaart lopen

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik gebruik normaal de Det 6.47 drivers (onder DX7.0a) met mijn ASUS V7700 GeForce 2 GTS 32MB Deluxe en die werken prima alleen kon ik de video capture niet gebruiken - de codec zit n.l. in de ASUS drivers.

Nu zag ik vandaag dat ASUS eindelijk ook es nieuwe drivers gebaseerd op de Det 6.xx serie gereleased had, inclusief de video capture codec. Is wel op basis van 6.31 maar goed alles beter dat niets.

Na ff wat gezoek op de FTP server (ze staan niet onder de V7700 directories.. heel erg handig weer) heb ik ze toch gevonden, gedownload en geinstalleerd. Video Capture werkt nu ook weer prima en mijn 3DMark2000 score ging maar met 90 puntjes achterruit.. dat noem ik nog wel acceptabel.

Dus ik gebruik nu de ASUS 6.31c drivers.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

V7700 Gts Pure, 6.47 is het snelste.
Tbird 800@1050 ( 2.14v ) en V7700 @ 220-350 = 7750 3dmarks.

Verwijderd

Ik vind het een tyfus ding, loopt aan alle kanten vast, ik heb al 2 BX boardjes en 1 origineel Intel 815 mainboard geprobeerd, alleen maar lock ups.. Ik heb mijn "oude" Hercules GF1 er maar weer ingedaan en ga van de week kijken voor een Hercules GF2...

Verwijderd

Op bij Abit KA7 draait de Asus V7700 Deluxe kl*te. Net ff op een Intel Atlanta LX-boardje geplaatst...draait vlekkeloos. Blijkbaar gaat die Asus kaart niet goed samen met de KA7.

Verwijderd

Ik heb nog geen problemen gehad met mijn Asus V7700 Deluxe... werkt perfect met de Asus drivers en nog perfecter (?!?) met de nVidia reference drivers :P

<edit>
PS: Werkte perfect op mijn P2B en nu ook op mijn A7V (wel beide Asus mobo's)
</edit>

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Erg tevreden. Met mijn setup (zie sig.) haal ik zonder de gts te oc-en 7377 3DMark punten.
Nooit problemen met deze kaart.

Verwijderd

heb ook een V7700 Deluxe. Draait super goed. Een echte aanrader.

• b-gone
  • Laatst online: 16-07 15:24
Knal FSAA maar eens uit!! Doet wonderen

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ff snel geken op de ASUS site:

631CW9X.ZIPAGP-V3400 V3800 V6x00 V7x00 Win9x driver v6.31c final (Nvidia Detonator v6.31)

649W2K.ZIPAGP-V3400 V3800 V6x00 V7x00 Win2000 driver v6.49 final (Nvidia Detonator v6.49)

649NT4.ZIP AGP-V3400 V3800 V6x00 V7x00 NT4 driver v6.49 final (Nvidia Detonator v6.49)

Dit vind ik wel een beetje vreemd. De NT4.0/Win2K drivers zijn gebaseerd op Det 6.49 (maar nu inclusief ASUS Video Capture Codec) maar die voor Win9x zijn gebaseerd op 6.31? Ben ik nou de enige die hier niet de logica van kan inzien? :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Niemand?

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 09:31 schreef Carel het volgende:
Magical, hoe kom jij erbij om 8700 punten te halen met een MXje, of is het 3dm99 of 3dm2k met 800/600 ??, aangezien ik 8600 haal :\
Jah was inderdaad op 640 480
maar heb intussen al verandert

beter zo

groetjes

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb sinds gisteren een Asus V7700 G-Force II GTS DeLuxe op mijn Abit BE6 met Celly 566@749 met de Asus 5.33a drivers en dat draait als een zonnetje. Goede sprong voorwaarts t.o.v. TNT2.

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 13:47 schreef rdluca het volgende:
Heb sinds gisteren een Asus V7700 G-Force II GTS DeLuxe op mijn Abit BE6 met Celly 566@749 met de Asus 5.33a drivers en dat draait als een zonnetje. Goede sprong voorwaarts t.o.v. TNT2.
heb je ook al 3d mark 2001 getest met deze kaart????

mensen pluur je 3d mark 2001 score hier neer met deze kaart dan wel.....

• rdluca
  • Niet online
Haal een score van:
Det. 10.50; 4143
Det. 7.52; 4300
Asus 5.33; 4453

Natuurijk wil ik nu een PIII voor echt meer geweld.

• rdluca
  • Niet online
Sorry, dit is wel de 3DMark 2000 score!

Verwijderd

Ik heb een Thunderbird 1200 met een GF2GTS v7700 dlx, werkende op een A7V. Mijn bevindingen; Nooit de asusdrivers installeren anders valt t tegen... Als je drivers zoekt kies dan voor de 6.5, 10.8, 12.9 of desnoods de detonator 4. Haal prima scores onder 3dmark2001. Haal scores tussen de 3000 en 3800 punten, afhankelijk hoe ver ik m overclock... Ik kan m heel hoog zetten, maar in hartje zomer vond ie dat niet zo onwijs tof geloof ik. Haal nu 3490 punten, niet slecht en een goeie kaart!!!

oh ja, in de standaard test natuurlijk niet op die zielige 640 480

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 14:34 schreef sbronsge het volgende:
Ik heb een Thunderbird 1200 met een GF2GTS v7700 dlx, werkende op een A7V. Mijn bevindingen; Nooit de asusdrivers installeren anders valt t tegen... Als je drivers zoekt kies dan voor de 6.5, 10.8, 12.9 of desnoods de detonator 4. Haal prima scores onder 3dmark2001. Haal scores tussen de 3000 en 3800 punten, afhankelijk hoe ver ik m overclock... Ik kan m heel hoog zetten, maar in hartje zomer vond ie dat niet zo onwijs tof geloof ik. Haal nu 3490 punten, niet slecht en een goeie kaart!!!

oh ja, in de standaard test natuurlijk niet op die zielige 640 480
waarom haal jij zon oude topic naar boven :(
PS: Deze topic slaat nergens op, want de v7700 is perfect >:)

Verwijderd

Ik heb zelf een Asus V7700 Deluxe. Ben er tevereden over. Ik spell vaak UT >:) en draait perfect. Ook met PhotoShop doet mijn kaartje het best wel goed. Dus ik ben tevreden :)

Verwijderd

? snap er even niets van ? Ik reageer toch ok op de topic starter of niet???

z##kerd!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Op woensdag 19 september 2001 14:39 schreef sbronsge het volgende:
? snap er even niets van ? Ik reageer toch ok op de topic starter of niet???
Misschien dat hij bedoelde dat het met zulke topics als deze weinig zin heeft om ze omhoog te schoppen, snappie :)

Verwijderd

oh ik mag niet reageren? ok dan zal ik het voortaan wel ff aan m vragen...

Verwijderd

Heb ook Asus V7700 Deluxe en Vision Master Pro 450. M'n pc heeft precies dezelfde symtoom als de jouwe. Ik vermoed dat het SmartDoctor is die 't beeldscherm ff opfuckte.

By the way, m'n Iiyama A901HT sux ass: centreerd niet goed; kleur te contrast max (standaard) maar toch te donker; brightness aanpassen -> fucked up; kortom, nie tevreden, behalve super vlakke beeldscherm :-p
Op vrijdag 01 september 2000 23:04 schreef firebird1 het volgende:
Nou ik heb hem inmiddels ook in me pc zitten!<BR>Ging best goed vanaf het begin af aan alleen heb ik net wel me pc moeten restoren, ghost van 2 dagen geleden teruggezet want ik kreeg me pc niet meer aan de praat! Steeds na rebooten als de desktop van windows net zichtbaar werd gooide hij een paar seconden later zomaar me monitor op standby! Die begon helemaal gek te worden volges mij daarvan want die bleeft maar "SUB" dingen enzo zeggen (Iiyama A901HT)..je kent dat misschien wel die witte lettertjes in het midden van je scherm als hij uit aan het gaan is of op stby. Ik heb andere drivers geprobeerd te installeren.....eerst via safemode enzo...hoop gedoe...maar er zat em blijkbaar toch iets dwars! Ben toch wel benieuwd wat het nou was maar ik heb geen idee! Iemand anders ook wel eens deze kuren gehad en weet waardoor dat komt?<BR>Nu na verse installatie van de drivertjes van de CD (v5.33) loopt ie weer prima....maar voor hoelang!??

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

De Asus Geforce 2 Gts 32 MB DDR heb ik ook.
Het is een perfect kaartje.
Probeer is Quake 3 of Giants,.. dan komt hij goed tot zijn recht.

Paar scores:

Q3A timedemo 1 100 FPS/sec
3Dmark 2001 gem. 2600 3Dmarks

Hij is ook lekker te clocken. Er zit een goede koeler op.
Overige specs:

P!!! 1 GHz
640 MB RAM PC 133
Detonator 10.50

Met deze scores zit ik wel een beetje op gemiddeld niveau.

toch?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Nou ik ben dik ontevreden

In het begin draaide als een tiet!! Maar opeens haalde ik die fps van 150 (32bit 1024rez) in Unreal Tournament niet meer.... Nu draai ik op XP en heb ook de detanator XP driver.... windows geeft al aan dat het NIET XP certificated is :? maargoed ik doorgaan, ging best goed fps 80 met veel mensen in beeld, dat gaat er mee door....

Nu... 2 week later
Gister opeens FPS 150!!! Ik denk woooow! Maar toen kwamen er mensen in beeld.... dropt ie naar de 19 en 28 ongeveer! Das echt niet goed! voor een Asus V7700!!! Met 3dmark 2001 haal ik de 2700 puntjes.... niet goed ook toen was ie geklocked ook! Nu... helemaal standaart suckt ie als een trein met een lekkeband.... KUT DING!

Iemand suggesties hulp? zou vet zijn thx

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Heb in het begin ook een Asus 7700 dlx icm een KT7a gehad.
1e kaart: alles goed, goede scores, zat alleen een fout in het geheugen :(
2e kaart: werd maar 50% van de tijd door mobo gezien (performance was wel goed
3e kaart: werd maar 30% van de tijd gezien :'(

Ik heb nu een cardexpert Geforce 2 pro 64mb en die werkt vlekkeloos.
Ik ken verschillende mensen waar de 7700+KT7a combo WEL goed werkt (ook een paar waar niet). Ligt dus een beetje aan welk mobo/gfx kaart je hebt.

• DeMoN
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Misschien is het een goed idee dat de mensen waarbij hij niet goed werkt hun specs posten.

Misschien kunnen we zien dat er iets een conflict veroorzaakt.

Je weet maar nooit he,,....

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

dat slaat neem ik aan op mij?

Verwijderd

Zeg Demon, jammer dat de site van de Dutch Geforce fanclub niet werkt met IE 4.72

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

:'( help me please! Ik kan nu denk ik geen nieuw topic meer openene....

Verwijderd

ik kan je waarschijnlijk niet verder helpen, maar voor de mensen die het misschien wel kunnen:

Wat voor een mobo gebruik je, en welke drivers?

PS, misschien een ID om de Nvidia's detonator drivers te gebruiken?

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

ow dat staat niet in me specs :?

Hmm Ik heb een Aopen Ax6bc (drivers ik zou het niet weten..)
Ik heb de officiele Detanator XP drivers....

• NEOTEK
  • Laatst online: 05-06 21:05

NEOTEK

Neotek

Nou, hier een ASUS GeForce2 GTS V7700 en die draait perfect op mijn Cusl2-c onder Windows XP. Prima kaartje ! :9~

Kubuntu

Verwijderd

Zijn er al officiele asus drivers die XP ondersteunen?
zo ja, misschien die es proberen? (als je dat al niet hebt geddan)

Verwijderd

Bijzonder grappig dit, dit is wel een HELE oude topic van MIJ!! Ja echt serieus van MIJ, haha... heette destijds nog effe tijdelijk Pontiacje en toen ik em las wist ik het nog niet direct maar ik herkende het wel degelijk en toen dacht ik verrek dat ben ikke. Grappig dat die nu ineens zoveel replies heeft weer! :)

Ik heb nu met mijn nieuwe CUSL2-c bordje absoluut geen probelmen meer icm dat V7700 kaartje. Maar met die BE6 was het een ware RAMP. Alle games liepen gegarandeerd na een paar minuten vast. Heb werkelijk UREN en UREN besteed aan het proberen van het oplossen vh probleem destijds maar de enige juiste oplossing bleek het vervangen van die Abit BE6 door een ASUS CUSL2-c. Draait erg stabiel nu, zelfs met WinME ;)
Binnenkort efe overstappen naar WinXP...

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

maarjah... daar heb ik niet zow veel aan ;(

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:42

reiker

dan jij!

wel vaag dan, mijn v7700 64mb pure op een a7v geeft icm met duron 700@950 een 3dmark2000 score van 7700.... en 3dmark2001 zelfs 3000.

Zo gezegd, zo gedaan.

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Idd, misschien is dit een productie foutje? Ik ga iig andere drivers installeren... Ik heb xp(op ntfs) moet ik dan (als ik geen XP drivers wil) win 9x of NT drivers pakken?

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Ff voor iedereen die het (niet) willen weten
Ik heb ff de detanator XP opnieuw geinstalled... continu rond de 65FPS.(in UT)... tis weer te doen, maar niet wat je zou verwachten .... van een asus v7700

• The_Duke
  • Laatst online: 12-08 15:39

The_Duke

ho gek!

Dit is echt een super kaartje, ik heb m ook al een tijdje en zonder problemen.
Met de nieuwste detonator drivers haal ik een 3d mark 2001 score van 3115 :P :9 >:)
Verder werkt deze kaart ook goed met Windows XP en alle spellen.
Gewoon top kaartje dus en ik raad m ook iedereen aan :Y)

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Op woensdag 19 september 2001 21:10 schreef Doek het volgende:
Dit is echt een super kaartje, ik heb m ook al een tijdje en zonder problemen.
Met de nieuwste detonator drivers haal ik een 3d mark 2001 score van 3115 :P :9 >:)
Verder werkt deze kaart ook goed met Windows XP en alle spellen.
Gewoon top kaartje dus en ik raad m ook iedereen aan :Y)
Vraagje: Welke drivers gebruik je en wat voor een mobo heb je??

• rdluca
  • Niet online
Werkt bij mij prima. Ik vind hem ook lekker snel alleen heb hem nooit met een andere GTS2 kunnen vergelijken.
De Det 21.81 zijn net wat sneller dan de Asus 12.90. Heb de oudere drivers nog niet getest maar ga dat nog wel doen. Voor de topic-starter, heb nooit problemen op myn systeem:
Abit BE6
Asus V7700 GTS2 Deluxe
Celly2@900
640MB PC133 Dane-Elec.
Win98SE/Win2000

• Arjan Scholl
  • Laatst online: 05-05 18:58
Kaatje loopt perfect hier op mn P3 500@750, check sig voor scores :) Ik kan trouwens nog ff een topic aanraden om scores te posten... [topic=152943/1/25]

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

mijn kaart voldoet prima voor dat geld zekers tis al me 2e eerste gekocht voor 555- bij norrod maar toen heb ik mijn hele systeem verkocht en wat ddr spulletjes gekocht toen een radeon 32mb ddr :r maar gelukkig mocht ik die terug brnegen en een V7700 halen :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:09
no problemos, kaart werkt perfect op mijn BE6-2 met P3 600mhz

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:02

johnwoo

3S-GTE

Ik heb al bijna een jaar een V7700 GTS, nog nooit problemen gehad. Ik ben er erg tevreden over :)
Maar als ik op dit moment een videokaart zou kopen dan zou het geen V7700 zijn maar een Radeon (die was destijds 300 piek duurder dan de GF2), of ff wachten op de Radeon 8500.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• The_Greater
  • Laatst online: 14-08 15:47
Het is een goeie kaart, alleen heb ik de Dluxe versie.
Dat houd in dat er TV-in op zit, maar die werkt gewoon niet..

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

:( ik vind em tegen vallen

Verwijderd

Hier dan toch een klein minpuntje van de V7700, vraag niet waarom, maar bij mij loopt hij zo nu en dan vast, soms wel k*t, heb je al een uur niet meer gesaved in een spel, mag je weer opnieuw beginnen, als iemand hier trouwens een oplossing voor heeft graag. Heb hem al geprobeert af-tevoeren (omgekeerde van opvoeren), helpt ook niet, 350W voeding, werkt ook niet, nieuwste drivers zowel van GTS2 en Detonator drivers, werkt ook niet. Nog andere opties?

Verwijderd

mijn asus v7700 pure 32mb ddr scoort zo:
http://gamershq.madonion.com/products/orb/?publish_compare.shtml?&project_type=6&dprid=1483460
tegenover die MX, inderdaad dan is mijn score niet hoog ;(

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Acid_Burn

uhuh

Op donderdag 20 september 2001 11:34 schreef The_Greater het volgende:
Het is een goeie kaart, alleen heb ik de Dluxe versie.
Dat houd in dat er TV-in op zit, maar die werkt gewoon niet..
hoezo werkt niet. De TV-in op mijn kaart (ook een V7700 deluxe) werkt perfect.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Op zaterdag 26 augustus 2000 14:27 schreef de_dood het volgende:
Neem een voodoo5 werkt perfect [afbeelding]
7991 100%
NVIDIA GeForce2 GTS/Pro

4637 58%
3dfx Voodoo5 5500]

:?

Verwijderd

Prima kaart ik heb hem nu een halfjaar, draait snel en stabiel. Wilde toen een Radeon kopen, maar was toen nergens verkrijgbaar.

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heel grappig kaartje,
Maar koop em niet in combinatie met Abit A7A mobo
werkt heel slecht |:(
Wordt vaak niet herkent door mobo,
en zegt dan dat ie geen videokaart heeft... niet fijn :'(

• zandpaddo
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

dat heb ik dus ook :(.
Nu sta ik voor een dilemma --> nieuw mobo (asus a7v of msi k7t-turbo) voor mijn 1400 athlon of een nieuwe videokaart. Doet de Gainward Cardexpert Gts Pro 64 mb tv-out het wel goed of ook niet?

Wie helpt mij ff snel a.u.b? Ik moet nl vanavond nog beslissen.

• Acid_Burn
  • Nu online

Acid_Burn

uhuh

zie mijn sig.. ik heb een MSI k7t turbo en een asus v7700 deluxe..werkt perfect ;)

edit: dacht dat je een asus v7700 had

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Tis waar voor je geld, beter en duurder als je MX, goedkoper en "minder" dan een Gforce 3, blijft een centenkwestie, iedereen wil wel een VETTE Gforce 3 :+

Verwijderd

ok iedereen wil wel een gerforce 3 maar.. ik heb ook een GTS ... hijs is gewoon goed.. geen problemen mee gehad ook goede driversupport.. etc

• The_Duke
  • Laatst online: 12-08 15:39

The_Duke

ho gek!

Op woensdag 19 september 2001 23:06 schreef Tobiaz het volgende:

[..]

Vraagje: Welke drivers gebruik je en wat voor een mobo heb je??
de laatse, 21.81 dus, mare, dat zij ik toch al??
Ik heb een asus mamaplank.

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

misschien dat het door me (oude) mobo komt...

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

loopt als een trein bij mij, op athlon 1100MHz@1111MHz (lol :))

Asus GeForce2 GTS 32mb (v7700 pure)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• JaWa
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

ik zet hier ff mijn asus 7700 deluxe probleem neer

ik draai win xp pro, en na dat schermpje met win log en blauw laad ballkje blijft mn systeem hangen...
maar het vreemde is als ik em reset en in safe mode opstart en daarna weer reset en gwoon boot dan doet alles het wel..... :?

teneerste mn specs
msi k7t
21.83 drivers
win xp pro
voor zover hardawareprofiel aangeeft geen problemen met mn andere hardware..

ik heb hiervoor een asus 7700 gts, tv-out gehad. Op precies hetzelfde systeem en die draaide perfect.

Ik heb tot nu toe xp opnieuw installed en het probleem is er nog steeds.

Wie o wie herkent dit en heeft advies/oplossingen/tips ??
want ik wil weer counterstriken!!!
(als je meer specs moet weten post ik ze graag)
Bij voorbaat dank mensen.

JaWa

[edit]

Problem solved.. voorzover te zien.. ik heb de nieuwe via 4-1 installed en tot nu toe start ie gwoon op zonder zwart scherm zometeen testen met 3dmark en een potje counterstrike

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

kaart werkt hier gewoon prima. heb een asus a7v bordje met een asus v7700 geforece 2 gts pure 32mb, afijn, zie de sig.

heb er ooit eens een beetje gezeik mee gehad, maar dat kwam door mijn eigen domme schuld. ging namelijk wat fout bij het flashen. maar gewoon backup terug geflasht en toen was alles weer koek en ei.

3dmark 2001 score met laatste detonators is 3427 wat in mijn optiek niet echt verkeerd is. alle games doen ook goed hun best, dus ben ik echt wel tevreden met mijn beeldkanon.

later.

• JsB
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

JsB

Ik heb de asus v7700 gf2 gts een tijdje geleden ook gekocht en heb hem nooit stabiel gekregen op mijn moederbord. vanalles geprobeerd, zelfs nieuwe voeding, koeling en alle drivers vor via en gf die ik kon vinden maar dat ding bleef vastlopen. Kon hem gelukkig nog terugbrengen (had hem al 4 weken). Toen maar ff terug naar de savage 4 ( :(((( )
maar die is doodgegaan en nu heb ik een radeon 7200 gekocht. (heel goedkoop kaartje, had geen zin meer in die dure zooi. heb toch niet zoveel tijd om te gamen) en die werkt perfect.

• Francois
  • Laatst online: 08-07 11:14

Francois

Dus...

Ik heb ruim een jaar een V7700 Deluxe 32MB DDR-SDRAM

In het begin veel gekloot icm A7V (AGP Drive Strength tweaken enzo), maar dat werd opgelost door BIOS 1005 (d8 ik).

Sindsdien nooit meer problemen. Zit nu in m'n K7T266Pro2. Elk spel dat ik speel draait lekker op 1280x1024@32bit, en voor hogere resoluties moet ik een ander scherm hebben, zie je toch amper op een 19" IIyama (VMPro451)

Binnenkort haal ik een GeForce3Ti500, en gaat die v7700 weer in de A7V (800Mhz T-bird). Kan je nog prima alle spellen spelen :)

Ik heb voor die A7V nu een Radeon 7200/VE(64mb (overkill :{) gekocht (177 piek!), drivers is behelpen maar verder wel ok kaartje. En die gaat straks dus m'n i740&voodoo2 in de PII-300 vervangen :D

Het houdt je van de straat.

Verwijderd

ik heb ook een gts,en ik haal met 3dmark 2000 8001punten en met 2001 haal ik 3580.
En ik vind dat goede punten,maar er staat ook een amd 1400 met een 200fsb achter. ;)

• rdluca
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 15:21 schreef garnage het volgende:
ik heb ook een gts,en ik haal met 3dmark 2000 8001punten en met 2001 haal ik 3580.
En ik vind dat goede punten,maar er staat ook een amd 1400 met een 200fsb achter. ;)
Ik zit aardig bij je in de buurt.
Ik heb zelf een Athlon 1.4/266 en haal in 3Dmark2001 3840 punten met mijn V7700 GTS 32 Dlx. met de Det.22.50.
Toch zie ik score's met een 1.4/266 en een V7700 GTS 32 van boven de 4500 in 3Dmark2001. Is er iemand die inderdaad makkelijk boven de 4000 uitkomt met bovenstaande combi.??

Verwijderd

Ben wel redelijk te vreden met mijn Asus v7700, ik heb er nog nooit problemen mee gehad en drivers zijn ook nooit een issue omdat je die van nvidia gewoon kunt gebruiken. Verder vindt ik mijn 3Dmark2001 scores best wel redelijk voor een PIII800.

Verder vindt ik dat temp sensor gedoe van Asus ook best wel leuk, alleen zijn dat weer allemaal van die hype dingen die je een paar keer gebruikt en dan niet meer installeerd.

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 07:33 schreef rdluca het volgende:

[..]

Ik zit aardig bij je in de buurt.
Ik heb zelf een Athlon 1.4/266 en haal in 3Dmark2001 3840 punten met mijn V7700 GTS 32 Dlx. met de Det.22.50.
Toch zie ik score's met een 1.4/266 en een V7700 GTS 32 van boven de 4500 in 3Dmark2001. Is er iemand die inderdaad makkelijk boven de 4000 uitkomt met bovenstaande combi.??
Nee niet met bovenstaande combi maar mijn maximum is 4647 punten in 3DMark 2001. Maar heb vanwege hitte kaart terug geklocked naar 200@225 400@425 heb nu score van 4529.

p.s. Ik heb wel een v7700 pro. (Zou dat dan zo veel schelen?)

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Heb al geruime tijd de V7700 Deluxe.
Prima kaart; TV in/out geen problemen (behalve met detonatorXP)

Ik ga pas upgraden wanneer er genoeg software is met vertexshaders/pixelshaders.
Of wanneer Doom3 uitkomt. :9~

En dat zal waarschijnlijk pas in het post geforce3 tijperk worden...

* DasHMauL denkt dat hij mischien niet ZO lang hoeft te wachten omdat hotbit.nl de XboX aanbiedt met 2 games/controllers voor iets meer dan FL.2000,-
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.