Ok een vraag aan iedereen met die kaart! Wie is er allemaal WEL tevreden over die kaart en heeft GEEN spijt van zijn/haar aankoop?? Ik lees zoveel negatieve verhalen en dat hij veel problemen oplevert en dat ie tegenvalt, dat geldt natuurlijk ook wel voor andere GF2's maar je leest vooral over de ASUS (zal wel zijn omdat dat de meest verkochte is zo lijkt het). De positieve verhalen hoor je natuurlijk minder snel. Ik zat zelf te denken aan de Deluxe versie daarvan maar heb absoluut geen zin in een grote tegenvaller of dat hij nauwelijks goed aan de praat te krijgen is in mijn systeem ofzo! Mijn systeem:
Abit BE6
Celly 566@893
128 MB 133 mhz DIMM
Misschien zelfs iemand met hetzelfde mobo die ervaringen heeft met die ASUS of misschien een andere GF2 GTS kaart? Maakt het merk nog iets uit wat betreft de kans dat hij probleemloos werkt??
Abit BE6
Celly 566@893
128 MB 133 mhz DIMM
Misschien zelfs iemand met hetzelfde mobo die ervaringen heeft met die ASUS of misschien een andere GF2 GTS kaart? Maakt het merk nog iets uit wat betreft de kans dat hij probleemloos werkt??
Ik haal een klote 3Dscore, ligt het aan de win2k driver (5.33) ??? Vreemd genoeg draait het wel soepel, maar eigenlijk deed men TNT2 ultra dat ook al.