Negatieve review

Pagina: 1
Acties:
  • 679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazthu
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-09 06:48
Beste crew van tweakers,

Ik heb een upgrade set te koop staan, deze zou aankomende zondag bekeken worden. Ik had hier met jamy veenstra afgesproken, helaas na 2 dagen niks van zich te laten horen zegt hij in eens af, prima dit kan gebeuren alleen heb ik dit aangegeven als (negatieve)beoordeling. Nou probeert jamy mij om een of andere manier terug te pakken door mij ook een negatieve beoordeling te geven, echter ben ik hier niet echt van gedient omdat ik er achter sta dat ik juist heb gehandeld. (Dit kan na gecheckt kunnen worden in onze chat)Zou deze negatieve beoordeling verwijderd kunnen worden of iets in die richting? Als jullie niet van mening zijn dat ik juist heb gehandeld hoor ik dit ook graag.

Met vriendelijke groet,

Mazthu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Schop een Modje >> V&A Feedback

Verder: zie onze How to - Feedback laten aanpassen

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 31-01-2020 12:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

M.i. is meneer Veenstra hier correct.
Er is (nog) niet overgegaan op een definitieve verkoop, dus vind ik het een beetje slap om dan gelijk een negatieve review te plaatsen dat de koop niet door is gegaan.
Dat hij 2 dagen niet gereageerd heeft kan vervelend zijn voor een partij, maar je moet ook kunnen begrijpen dat mensen het soms druk hebben, of gewoon niet elke dag op Tweakers kijken.

Dat de potentiële koper ergens van afziet omdat hij iets beters heeft gevonden is toch volkomen normaal als er nog geen transactie plaats heeft gevonden?
Je rekent nu iemand met 1 ster af omdat hij geen deal wilde sluiten.

[ Voor 22% gewijzigd door Wintervacht op 31-01-2020 13:03 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazthu
@Wintervacht

De negatieve review is geplaatst om andere mensen er voor te behoeden dat meneer veenstra plots zijn afspraak kan afzeggen.
Misschien is dit niet de meest slimme handeling geweest. Echter sta ik nog steeds achter de negatieve beoordeling.

Dat de potentiële koper ergens van afziet omdat hij iets anders/beters heeft gevonden is inderdaad volkomen normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

mazthu schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:25:
@Wintervacht

De negatieve review is geplaatst om andere mensen er voor te behoeden dat meneer veenstra plots zijn afspraak kan afzeggen.
Dat kan bij iedereen gebeuren, heeft niets met specifiek deze Tweaker te maken volgens mij. En een afspraak afzeggen omdat je iets beters hebt gevonden is alsnog geen reden om een negatieve review te geven.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazthu
@Wintervacht

Dat is uw mening, stel meneer veenstra zou dit in de toekomst weer doen. Dan is het fijn als dit genoteerd staat. Maar dat is mijn mening. Overigens was de afspraak afzeggen niet het enige punt voor de negatieve beoordeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wil iedereen die hier niets mee te maken heeft zich hierbuiten houden aub?

Ik heb de DM even ingezien, de belangrijkste communicatie is:

270 euro is dus akkoord?
>ja ik vind het goed
Al enig idee wanneer u het komt ophalen?
>ja ik kan hem aankomende zondag ophalen

Er is dus duidelijk een overeenkomst. Dat Jamy later zich bedenkt is dan mogelijk maar niet netjes, want daarmee verbreekt hij eenzijdig de overeenkomst. De review van Jamy is daarom bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.