Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:58:
Ik dacht afgelopen zondag een deal te hebben gemaakt, we hebben gegevens uitgewisseld en vervolgens krijg ik nog een berichtje met de vraag over de accucapaciteit van de iPhone. Ik heb de vraag netjes beantwoord en toen 2 dagen geen bericht meer ontvangen. Na 2 dagen geen berichtjes leek het mij dat deze persoon geen interesse meer had en heb ik de telefoon, wegens grote belangstelling, verkocht aan iemand anders. Ik kreeg vanmorgen opeens het geldbedrag binnen van de persoon waarvan ik dacht dat hij geen interesse meer had.
Ik heb hem toen keurig een berichtje teruggestuurd met uitleg, en heb het geld direct teruggestort.
Hij heeft mij voor van alles uitgescholden in priveberichten en mij nu 2(!) negatieve beoordelingen gegeven.
Beetje flauw al zeg ik het zelf. Met de 5 vorige personen waarmee ik gehandeld heb was alles perfect verlopen en heb ik van hun allemaal 5 sterren gekregen.
Kunnen jullie hier wat mee?
Beste,
Ga hier even wel wat recht zetten over deze deal:
Zondagavond een deal afgesloten met deze tweaker liet me dit weten :Hoi Leo,
Bedankt voor je gegevens. Ik zal er voor zorgen dat je naam duidelijk wordt vermeld op het pakketje.
Ik heb zelf geen PayPal, dus graag overmaken op rekening.
Mijn gegevens:
xxxxxxxxxxxxx
Rekeningsnr:xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik stuur het pakketje op nadat de betaling ontvangen is, de T&T code volgt dan ook.
Dan duidelijk laten weten dat ik de overschrijving doe vanuit mijn woonplaats in België en het 2 dagen kan duren eer het zichtbaar was op zijn bankrenknr.
Het bedrag was dinsdag zichtbaar op zijn reknr.
Dinsdag om 19.u30 een bericht gelaten :Hallo Tom,
Is de 250 euro al zichtbaar op jou bankreknr. volgens mijn bank zou dat zo zijn .
Groet
Leo
Krijg dan woensdag namiddag dit bericht terug : Dag Leo,
Aangezien ik een aantal dagen niks van je had gehoord is de telefoon aan iemand anders verkocht.
Het geld is teruggestort.
Grt
Heb dan geantwoord :
Het is niet aan mij om u te laten weten of ik het geld heb overgemaakt als ik een deal afsluit , je had zelf kunnen vragen aan mij of ik het had overgemaakt als je een andere geïnteresseerde koper had 'die misschien een beetje meer gaf "
Vind dit echt niet kunnen hier op tweakers en hier van moet ik de eerlijke verkopers en kopers hier op tweakers verwittigen dat je het niet zo nauw neemt met een gemaakte deal .
Heb dan ook een negative beoordeling gegeven maar op een andere advertentie ,heb deze dan aangepast .
Krijg nu van deze tweaker een wraak review
Aan RobIII : De verkeerde geplaatste beoordeling mag je weg doen maar ook de aan mijn gerichte slechte beoordeling mag weg want heb niks verkeerd gedaan ,een deal is een deal en hier houd men zich aan .
'
je mag ook mijn berichten naar deze tweaker eens bekijken want ik weet niet wat hij bedoeld met : "alles uitgescholden "
[
Voor 5% gewijzigd door
klada op 30-01-2020 00:04
]