Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen met deze computer, ik ben van plan om allemaal verschillende games te gaan spelen. Denk van Ark tot Zoo Tycoon tot eventueel een battlefield (De laatste is niet perse van noodzaak). Zal er dagelijks toch wel rond de 3/4 uur achter zitten ga ik zo vanuit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs zal rond de 1100-1400 zijn, het kan er iets boven zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wordt eventueel nieuw behalve een muis die ik al gebruik bij mijn oude laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf al een beetje een lijst gemaakt maar ik wil toch graag wat meningen horen hier
Het is de 1e PC die ik echt voor mezelf ga bouwen voor gaming.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop vooral wat nuttige tips hier te krijgen wat ik eventueel zou kunnen veranderen of dat het zo al goed is. Ben er benieuwd wat mensen ervan vinden. En of er eventuele fouten aan zitten aan deze componenten samen bijvoorbeeld.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen met deze computer, ik ben van plan om allemaal verschillende games te gaan spelen. Denk van Ark tot Zoo Tycoon tot eventueel een battlefield (De laatste is niet perse van noodzaak). Zal er dagelijks toch wel rond de 3/4 uur achter zitten ga ik zo vanuit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs zal rond de 1100-1400 zijn, het kan er iets boven zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wordt eventueel nieuw behalve een muis die ik al gebruik bij mijn oude laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf al een beetje een lijst gemaakt maar ik wil toch graag wat meningen horen hier
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 325,05 | € 325,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 205,49 | € 205,49 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 150,05 | € 150,05 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon DG7000-G RGB | € 76,99 | € 76,99 |
| 1 | Monitoren | Acer KG271 Zwart | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Toetsenborden | Trust GXT 830-RW Avonn (Qwerty US) | € 20,- | € 20,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair VS550 | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 165,- | € 165,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.211,38 | ||
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop vooral wat nuttige tips hier te krijgen wat ik eventueel zou kunnen veranderen of dat het zo al goed is. Ben er benieuwd wat mensen ervan vinden. En of er eventuele fouten aan zitten aan deze componenten samen bijvoorbeeld.
[ Voor 47% gewijzigd door SoEnergic op 27-01-2020 21:15 ]