Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem
Het is geen nieuw systeem. Ik heb een probleem met een een aanpassing en dit licht ik later toe
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst koop ik geen nieuwe producten meer, maar als het niet anders kan dan doe ik dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? ik heb als voeding de corsair CX450M
Als moederbord heb ik de gigabyte aorus h370 Gaming 3 wifi
Als videokaart de MSI 470 ARMOR 4GB
2 8gb ram kaarten
Een ssd van Kingston
Een een hdd van seagate
De processor die ik hierin heb zitten is de intel i5 7700
En dit alles wil ik in de behuizing sharkoon TG4 zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk niks meer nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zit erover na te denken misschien een rtx 2080 in te plaatsen en hiervoor ook de rest upgraden dus tips hierover hoor ik ook graag
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
En nu de reden dat ik jullie hulp vraag. Ik heb dit systeem al een tijdje, maar het moederbord en de behuizing zijn nieuw. Het systeem heeft nooit problemen gehad in de oude behuizing met een micor atx moederbord nu zit er een atx moederbord in. Als ik hem stroom voed en aan probeer te zetten gaan de ventilatoren voor misschien net een seconde aan en stoppen snel daarna weer. Ik vroeg me af of jullie enige tips hebben hoe ik dit op kan lossen en/of ik nieuwe componenten moet kopen om de build af te maken. Upgrade is mogelijk
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem
Het is geen nieuw systeem. Ik heb een probleem met een een aanpassing en dit licht ik later toe
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst koop ik geen nieuwe producten meer, maar als het niet anders kan dan doe ik dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? ik heb als voeding de corsair CX450M
Als moederbord heb ik de gigabyte aorus h370 Gaming 3 wifi
Als videokaart de MSI 470 ARMOR 4GB
2 8gb ram kaarten
Een ssd van Kingston
Een een hdd van seagate
De processor die ik hierin heb zitten is de intel i5 7700
En dit alles wil ik in de behuizing sharkoon TG4 zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk niks meer nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zit erover na te denken misschien een rtx 2080 in te plaatsen en hiervoor ook de rest upgraden dus tips hierover hoor ik ook graag
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
En nu de reden dat ik jullie hulp vraag. Ik heb dit systeem al een tijdje, maar het moederbord en de behuizing zijn nieuw. Het systeem heeft nooit problemen gehad in de oude behuizing met een micor atx moederbord nu zit er een atx moederbord in. Als ik hem stroom voed en aan probeer te zetten gaan de ventilatoren voor misschien net een seconde aan en stoppen snel daarna weer. Ik vroeg me af of jullie enige tips hebben hoe ik dit op kan lossen en/of ik nieuwe componenten moet kopen om de build af te maken. Upgrade is mogelijk