Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.
Dat is al beter, maar voor mij nog steeds niet ok. Tenzij je 1 blikje per persoon voorziet, en er op toeziet dat niemand een 2de neemt...
Voor mij blijft de correcte optie om enkel frisdrank/water/koffie/thee/.... te voorzien. Alles, behalve alcoholische dranken.
Voor mij blijft de correcte optie om enkel frisdrank/water/koffie/thee/.... te voorzien. Alles, behalve alcoholische dranken.
Dan moet ik mij zelf nog even aanvullen. Het kratje Radler wat ik in augustus in de keet heb gezet staat er nu nog steeds. Dat viel dus niet in de smaak. Gezien de hoeveelheid lege blikjes Red Bull en andere suikerwaters met vleugels was dat misschien een betere optie geweest.Kwakkel schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:06:
Als ze dat kratje bier zelf meebrengen, ben ik het met je eens.
Maar in dit geval breng jij het mee....
Goed, de discussie gaat hier steeds meer offtopic en de antwoorden die zijn gegeven lijken mij prima passen bij de vraag van de topicstarter.
Topic gesloten.
Topic gesloten.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.