Voor mijn vriendin heb ik een laptop besteld en betaald via paypal.
Nu hebben wij de laptop twee maal ontvangen.
Wat kan ik het beste doen?
[ Voor 16% gewijzigd door RodeStabilo op 24-01-2020 11:30 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Arunia op 24-01-2020 11:33 ]
mailtje?BrandenRage schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:32:
Natuurlijk neem ik contact op met de winkel.
Ik vraag mij af hoe ik dit het beste kan aanpakken.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
[ Voor 35% gewijzigd door Cheesy op 24-01-2020 15:57 ]
Beste winkel,
ik heb 't besteld product dubbel ontvangen.
Regelen jullie een retour of mag ik 't houden?
Mvg. BrandenRage
Dit is een slimme.Cheesy schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:32:
Even op letten dat de webshop jou een retourlabel aanlevert waar zij zelf opdrachtgever van zijn.
Zo komt het risico van verzenden bij hun zelf te liggen.
Dit is vooral een hele belangrijke en een zeer goede tip. Je zou niet de eerste zijn waar de laptop dan op de terugweg ineens verdwenen is en dan zijn gelijk alle ogen op jou gericht!Cheesy schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:32:
Even op letten dat de webshop jou een retourlabel aanlevert waar zij zelf opdrachtgever van zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 24-01-2020 11:34 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
[ Voor 86% gewijzigd door mr_evil08 op 24-01-2020 11:57 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Omdat er net van bijvoorbeeld Kees toch weer een goede tip komt? Wat zitten er weer een hoop witte ridders in dit topic zeg, doe eens normaal man. Gelijk weer van het slechte van de mens uitgaan.mr_evil08 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:35:
Waarom moet hier een topic voor gemaakt worden, gewoon de winkel bellen/mail whatever ?
Dus gewoon eerlijk zijn en niet ding achteroverdrukken want daar komen ze toch wel achter omdat alles gewogen wordt per post of camerabewaking voordat het ingepakt/verstuurd werd.
[ Voor 32% gewijzigd door Arunia op 24-01-2020 11:39 ]
Misschien kan ze dan ook gelijk de laptop meenemen?BrandenRage schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:35:
Mijn vriendin loopt zo even langs de winkel en dan handelen we verder.
En dan alleen niet vergeten om een bewijs van inname van de winkel te vragen en dan niet een of ander geschreven papiertje.Suggs schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:38:
[...]
Misschien kan ze dan ook gelijk de laptop meenemen?
Moeten we echt alles verzinnen voor je? Dat kan je zelf wel bedenken toch?BrandenRage schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:32:
Natuurlijk neem ik contact op met de winkel.
Ik vraag mij af hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Zo moeilijk is dat toch niet?Hallo, ik heb uit bestelling nr2837833 twee laptops ontvangen i.p.v. Hoe willen jullie dit oplossen?"
Tja, aangezien tweakers zichzelf altijd tot de meest slimme mensen op aarde rekenen, vind ik een topic als deze toch ook wel apart. Dat iemand zelf niet kan bedenken om contact op te nemen met de winkel (die nota bene ook nog eens op loopafstand te bereiken is) of niet weet hoe je een mail moet typen komt erg ongeloofwaardig over, waardoor het juist weer geloofwaardiger wordt dat er geen goede intenties zijn.dehardstyler schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:37:
[...]
Omdat er net van bijvoorbeeld Kees toch weer een goede tip komt? Wat zitten er weer een hoop witte ridders in dit topic zeg, doe eens normaal man. Gelijk weer van het slechte van de mens uitgaan.
facts don't care about your feelings
Daar is dat rapporteer knopje voor.eL_Jay schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 12:18:
Wordt tijd dat we minnetjes kunnen gaan geven naast de plusjes. Manmanman wat een etterende puswonden in dit topic zeg.
[ Voor 52% gewijzigd door RodeStabilo op 24-01-2020 12:24 ]
oa hier lezen Extra videokaart gekregen bij bestellingBrandenRage schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:29:
Voor mijn vriendin heb ik een laptop besteld en betaald via paypal.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 24-01-2020 12:27 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Tja, waarom zou ik op internet zetten dat ik een laptop achterover ga drukken? Daar heb ik geen hulp bij nodig in ieder geval. Maar fijn dat je je naam eer aan doet!Droefsnoet schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:44:
[...]
Tja, aangezien tweakers zichzelf altijd tot de meest slimme mensen op aarde rekenen, vind ik een topic als deze toch ook wel apart. Dat iemand zelf niet kan bedenken om contact op te nemen met de winkel (die nota bene ook nog eens op loopafstand te bereiken is) of niet weet hoe je een mail moet typen komt erg ongeloofwaardig over, waardoor het juist weer geloofwaardiger wordt dat er geen goede intenties zijn.
Klinkt gevat en geloofwaardig, maar er klopt alleen niks vanCheesy schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:32:
ScherpGlowMouse schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:49:
[...]
Klinkt gevat en geloofwaardig, maar er klopt alleen niks vanDe tweede laptop is nog steeds eigendom van de winkel, er is geen overeenkomst die het risico bij TS legt (zoals huur of bewaarneming), dus TS is alleen aansprakelijk voor verlies of schade als hij nalatig is.
TS heeft het al opgelost, maar voor de goede orde;Cheesy schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:32:
In vino veritas, in aqua sanitas
[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 24-01-2020 17:02 ]
Kijk, dat is nog eens netjes en goed nieuws! Case closed zou ik zeggenBrandenRage schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:11:
Update:
Contact opgenomen met de winkel en het geval uitgelegd.
Ze waren erg blij met mijn eerlijkheid en sturen mij een retour label (track&trace) voor het product wat ik extra heb ontvangen. Als hun het product weer terug hebben, ontvangen we een voucher van 30 euro voor de moeite.
Mooi gebaar van de webshop/winkel.BrandenRage schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:11:
Update:
Contact opgenomen met de winkel en het geval uitgelegd.
Ze waren erg blij met mijn eerlijkheid en sturen mij een retour label (track&trace) voor het product wat ik extra heb ontvangen. Als hun het product weer terug hebben, ontvangen we een voucher van 30 euro voor de moeite.
Dat artikel lijkt over een gekochte zaak te gaan, terwijl het tweede product hier niet is gekocht.JohanNL schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 15:43:
[...]
TS heeft het al opgelost, maar voor de goede orde;
In beginsel moet de ondernemer ( webwinkel ) in een situatie als deze de ten onrechte geleverde goederen ophalen, dit kun je ook eisen.
Wil de ondernemer toch graag dat je het opstuurt en ga je daarmee akkoord? Dan ligt het risico van verzending sowieso al bij de ondernemer behalve als je iets anders afspreekt ongeacht of dat via een retourlabel gaat of dat je het zelf verstuurd met PostNL o.i.d.
Je kunt ook een vergoeding vragen hiervoor, mits redelijk, dat zal zoal de portokosten zijn maar wellicht ook kosten zoals vervoer van het pakket naar een pakket punt of materialen die benodigd zijn om het pakket verzendklaar te maken.
7:29 BW
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq