Ik ben opzoek naar een goede audio set voor in mijn niet al te grote huiskamer, deze is ongeveer 16.5m²
Mijn huiskamer is denk ik te klein om front en rear speakers kwijt te kunnen. Mijn bank staat al tegen de achterwand van de huiskamer recht tegenover mijn tv. Ik ben opzoek naar een gewone stereo set, surround hoef ik niet. Ik ben geen audiofiel maar goed geluid kan ik zeker wel waarderen.
Ik zoek een?
Boekenplank speakers en versterker
Wat is je budget?
Liefst niet meer dan 2000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren (spotify), films kijken vanaf dvd/netflix etc, tv kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
ben bij een audiozaak geweest die kwam uit op het volgende:
Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit een goede keuze voor dit geld of zijn er nog goede alternatieven om naar te kijken.
Een van de audio zaken waar ik ben geweest gaf het advies om voor losse speakers + versterker te gaan en niet voor een soundbar te kiezen omdat speakers beter geluid geven. Zijn de verschillen tussen losse speakers en soundbar echt zo groot? De andere zaak gaf de pricewatch: Naim Mu-so 2nd generation als optie.
Mijn huiskamer is denk ik te klein om front en rear speakers kwijt te kunnen. Mijn bank staat al tegen de achterwand van de huiskamer recht tegenover mijn tv. Ik ben opzoek naar een gewone stereo set, surround hoef ik niet. Ik ben geen audiofiel maar goed geluid kan ik zeker wel waarderen.
Ik zoek een?
Boekenplank speakers en versterker
Wat is je budget?
Liefst niet meer dan 2000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren (spotify), films kijken vanaf dvd/netflix etc, tv kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
ben bij een audiozaak geweest die kwam uit op het volgende:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Versterkers en receivers | NAD C368 | € 999,- | € 999,- |
2 | Speakers | Bowers & Wilkins 707 S2 (Wit) | € 499,- | € 998,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.997,- |
Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit een goede keuze voor dit geld of zijn er nog goede alternatieven om naar te kijken.
Een van de audio zaken waar ik ben geweest gaf het advies om voor losse speakers + versterker te gaan en niet voor een soundbar te kiezen omdat speakers beter geluid geven. Zijn de verschillen tussen losse speakers en soundbar echt zo groot? De andere zaak gaf de pricewatch: Naim Mu-so 2nd generation als optie.
[ Voor 4% gewijzigd door Toet3r op 26-01-2020 10:15 ]