Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

website check 24 betrouwbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

• Hansw1
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 31-03 16:31
Ik kwam toevallig op de website Check24.de terecht , zij bieden een scherpe prijs

Weet iemand of dit een betrouwbare webshop is , ik kan namelijk niet veel vinden met googlen

Alleen op hun eigen site staan reviews maar dat zegt mij niet veel

De website lijkt op Amazon.de

Mvg Hans

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 23-03 10:32
Dat is een soort Duitse pricewatch.... die verkopen niets, maar vergelijken prijzen. Je kunt er ook verzekeringen enzo vergelijken.... best bekende Duitse website, als je regelmatig in Bayern komt.

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17:03

g0tanks

Moderator CSA
Het is een vergelijkingswebsite. Bij elke optie kan je zien door welke winkel het wordt verkocht. In veel gevallen is dat zelfs Amazon.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling op Tweakers.

Dit topic is daarop geen uitzondering en gaat daarom ook op slot.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True