Korte versie: Megekko zegt dat er geleverd is maar de levering is nooit bij mij aangekomen. Megekko geeft geen oplossing en reageert al een paar dagen niet meer.
De volledige tijdslijn:
De volledige tijdslijn:
- 2019-12-20 TS: zakelijk bestelling geplaatst en betaald via ideal
- 2019-12-20: Megekko: bestelling is verzonden
- 2019-12-21 PostNL: verzending aangemeld en gepland voor 2019-12-21
- 2019-12-21 PostNL: geen levering en mail van PostNL dat het pakket vertraagd is en 23 december geleverd gaat worden
- 2019-12-23 PostNL: wederom een mail dat de levering vertraagd is
- 2019-12-27 TS: Mail naar Megekko dat de bestelling nogsteeds niet geleverd is met de vraag of ze een onderzoek bij PostNL kunnen starten aangezien de PostNL site zegt dat ik bij de leverende partij moet navragen en een onderzoek moet laten starten.
- 2019-12-27: Megekko:Je pakket krijgt iedere dag tot nu toe een ‘bezorging is vertraagd’. Je pakket is dus niet kwijt maar Post NL krijgt het in verband met kerst waarschijnlijk nog niet voor elkaar om te leveren. Wij verwachten dat ze dit weekend of maandag de status van je track en trace zullen aanpassen.
- 2020-01-02: TS: Mail naar Megekko met de vraag waar het pakket blijft
- 2020-01-03: Megekko: we laten een onderzoek starten door PostNL
- 2020-01-11: TS: vraag naar een update
- 2020-01-13: Megekko: het contact met PostNL gaat traag, ze zijn nog bezig
- 2020-01-14: Megekko:
. Hier zat een screenshot van een PostNL pagina bij.Wij hebben een terugkoppeling van Post NL, wat alles verklaart. Je pakket is op 21 december 2012 bij je geleverd. Post NL heeft je zending een nieuw track en trace code gegeven omdat je label beschadigd was, echter heb jij dus je bestelling op 21 december mogen ontvangen. Wij sluiten hierbij dan ook het onderzoek, omdat de pakketten bij je geleverd zijn. - 2020-01-14: TS: mail naar Megekko dat het pakket toch echt niet hier geleverd is anders had ik ze niet gemaild natuurlijk
. Daarnaast een volledig verloop (inclusief screenshots) gestuurd van mijn deurbel waar ook te zien is dat er geen bezorgers geweest zijn de 21e. En dat er de 23e wel een andere PostNL levering was.
- 2020-01-17: TS: Wederom mail naar Megekko wegens uitblijven reactie. In de tussentijd ook bij de buren geweest om te vragen of die toevallig een pakket gehad hebben (wat een maand later uiteraard niet heel erg opschiet...).
- 2020-01-20: Megekko: mail met verloop van het geheel en als conclusie:We hebben ons maximaal ingespannen om te achterhalen waar je pakket is bezorgd. Misschien dat je nog eens bij je buren rond kunt vragen? Wij kunnen je op dit moment verder niet op een andere manier van dienst zijn in deze case, excuses.
- 2020-01-20: TS: Mail terug naar Megekko met de vraag of ze misschien nog iets van info hebben bij welke buren het eventueel geleverd zou kunnen zijn zodat ik met iets meer overredingskracht nog eens kan proberen.
- 2020-01-22: TS Opent dit topic.
- 2020-01-24: Megekko: PostNL heeft bij de herlabeling (in tegenstelling tot de originele zending) geen handtekening vereist heeft waardoor er geen enkele informatie meer beschikbaar is over wat er met de bestelling gebeurd is. Ze hebben beloofd het aankoopbedrag te crediteren.
- 2020-01-27: Megekko heeft het bedrag gecrediteerd
edit:
Vergeten te melden dat de bestelling zakelijk is.
Vergeten te melden dat de bestelling zakelijk is.
[ Voor 4% gewijzigd door Wolfboy op 29-01-2020 00:58 ]