Toon posts:

Opdracht gaming pc maken

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit topic perrongelijk in de verkeerde forum geplaatst.
mijn excuses.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2020 13:20 . Reden: geplaats in verkeerde forum ]

Alle reacties

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Deze mag naar DAA en lees even het beleid daar en de handleiding pricewatch. Kijk even in de BBG voor standaard opzetjes.

Verder eens met wat de tweakers hieronder zeggen. Tevens, waarom een oudere 8700k wanneer er nieuwere, snellere en goedkopere cpu's te krijgen zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Jivebunny op 21-01-2020 12:45 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 7600x3d 32GB 6000mhz 9070 XT MSI 27" IPS 180hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:00
Ik ging net hetzelfde zeggen als @Jivebunny :)
Kan je je keuze toelichten voor je moederbord? pricewatch: NZXT N7 Z390 Wit Deze lijkt me namelijk heel duur maar speciaal van uiterlijk. Je kiest daarna een kast zonder een window dus of je dan iets aan dat uiterlijk hebt..?
En waarom slechts een FullHD scherm op een pc van 2750 euro?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:01
Wat wil je dat wij zeggen?

Leuke set, maar wat wil je er mee doen? Gamen op 1080P? 1440? 4K?
Welke games moet het vloeiend spelen?
Wil je op max 60hz spelen of ook 144hz?

Wat zijn de punten waarop gecontroleerd wordt? Uiterlijk? Budget? Prijs/Prestatie?

Het is onduidelijk voor mij wat je nu precies wilt dat wij je systeem op beoordelen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:27
2 berichten over hetzelfde?

Opdracht gaming pc maken

Klinkt eerder als ik heb een studie opdracht, maak deze voor mij.

Ofwel als ICTer wordt er verwacht dat je zelf informatie opzoekt. Kom je er dan niet uit, kan je het erna altijd nog vragen.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:39

Umbrah

The Incredible MapMan

Paar tips:

1. Ga eens kijken naar de generaties. Een 8th gen Intel aanraden is "oud" op "niet echt bang for bucks" gedubbeld
2. Ga ook eens kijken naar case/koeling/grootte: past/koelt alles goed?
3. Dat je budget hoog is wil niet zeggen dat het op moet. 1920*1080 TN is voor mij qua games ongeveer de ergste nachtmerrie die er is. Wat voor soort games?
4. Wat voor user? Zomaar een muis/toebo er bij gooien is ook niet altijd even slim!

Ik zou zeggen, begin eens bij de best buy guide, en je in te lezen wat voor producten er zijn, en wat de generatie/release cycles zijn, en wat bij je user past. Het zou best kunnen dat hij enkel MOBA's speelt, en in dat geval met een PC van ~€600 klaar is. Of immersive RPG's, waar een super grote mooie kleuren echte ultrawide monitor gewenst is. Of simgames, waar 16 core/32 thread CPU's een must zijn. Of VR... etc...

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.