Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opdracht gaming pc maken

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben een student in mijn eerste jaar ICT en ik heb de opdracht gekregen dat ik een scenario zit dat ik een gaming pc in elkaar wil steken met een budget van 2750 euro. Ik moet dan ook een paper schrijven over waarom ik deze onderdelen koos en waarom dit de best set-up is.

Ik ben nog zeer nieuw in de wereld van computers en ben dus niet heel zeker of wat ik gekozen heb wel zal werken. Mijn vraag is dus of jullie mij kunnen wijzen op enige problemen die zorgen dat de componenten niet samenwerken zoals het moederbord heeft het verkeerde socket type of er is niet genoeg plaats voor uw voeding.

Ik maak mij niet druk om hoe de opstelling er zal uitzien, het belangrijkste is dat de opstelling werkt.
Ik heb deze pc samengesteld zonder een specifiek genre van game om er op te spelen. Ik probeerde gewoon een pc te maken die verschillende games aankon.
Ik heb met behulp van online artikels en mijn mede studenten deze onderdelen gekozen via de website pcpartpicker.

CPU: Intel Core i7-8700K 3.7 GHz 6-Core Processor
CPU-Cooler: Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB 66.7 CFM Liquid CPU Cooler
Moederbord: NZXT N7-Z39XT-W1 ATX LGA1151 Motherboard
Memory: G.Skill Trident Z 32 GB (2 x 16 GB) DDR4-3200 Memory
Storage: Samsung 970 Evo 500 GB M.2-2280 NVME Solid State Drive
Video Card: Asus GeForce RTX 2080 SUPER 8 GB DUAL EVO OC Video Card
Case: Corsair 200R ATX Mid Tower Case
Power Supply: Corsair RM (2019) 750 W 80+ Gold Certified Fully Modular ATX Power Supply
Monitor: LG 24GL600F-B 23.6" 1920x1080 144 Hz Monitor
Keyboard: Logitech G513 Carbon Wired Gaming Keyboard
Mouse: SHARKOON SHARK Force Wired Optical Mouse
Headphones: SteelSeries Arctis Pro Wireless Headset

Alvast bedankt en nog een prettige dag.

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:59
Wat heb je zelf gevonden als informatie?

Als ICTer wordt er verwacht dat je zelf veel informatie opzoekt. ( en er is heel veel informatie te vinden )

Dit klinkt nu als ik heb een studie opdracht, maak deze voor mij.

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-11 13:37
Twee topics over hetzelfde, maar nog steeds zo goed als geen informatie over wat er precies mee gedaan wordt. Waarom heb je de vragen weggehaald die al voor je zijn weergegeven? Als je die even makkelijk invult en je lijst in een handig lijstje zet zoals hier uitgelegd: Handleiding Pricewatch.
Dan kunnen we je vast een stuk beter helpen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Kudos dat je eerlijk zegt dat het een opdracht is, maar het forum is geen huiswerk centrale. Als daarbij dan ook nog eens grotendeels alle verplichte informatie die we in een topicstart verwachten ontbreekt houdt het helaas snel op.

Dit topic is gesloten.