Versterker voor Translator Impact 1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik heb twee Translator Impact 1 Speakers hier liggen. Aantal jaren geleden gerestaureerd, maar kwam er toen niet aan toe om me eens te verdiepen in wat ik nu nodig had om het aan te sturen. Na beetje in te lezen, kom ik uit op een SMSL AD18 Amp.

Wat adviseren jullie? Is dit een goede AMP of is er iets beters/goedkopers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:19
ion schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 23:32:
Ik heb twee Translator Impact 1 Speakers hier liggen. Aantal jaren geleden gerestaureerd, maar kwam er toen niet aan toe om me eens te verdiepen in wat ik nu nodig had om het aan te sturen. Na beetje in te lezen, kom ik uit op een SMSL AD18 Amp.

Wat adviseren jullie? Is dit een goede AMP of is er iets beters/goedkopers?
Dat is een prima ding, zeker als je de ingebouwde Bluetooth en dac nodig hebt. Ik heb zelf de SMSL Q5, die voldoet uitstekend in combinatie met JBL Control 1 speakers mits je geen enorm geluidsniveau verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:09

FeaR

In GoT we trust

Posts afgesplitst van Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic, zoals in de Topic Warning staat is daar geen plek voor aankoopadvies.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:19
Ik kwam er net achter dat SMSL kort geleden de SA300 geïntroduceerd heeft. Als je de optische ingang en de hoofdtelefoon versterker niet nodig hebt is dat volgens Joe de betere keus vergeleken met de AD18: youtube

[ Voor 5% gewijzigd door martyw op 18-01-2020 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
martyw schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 17:20:
Ik kwam er net achter dat SMSL kort geleden de SA300 geïntroduceerd heeft. Als je de optische ingang en de hoofdtelefoon versterker niet nodig hebt is dat volgens Joe de betere keus vergeleken met de AD18: youtube
Optical was wel een must, dus ik heb de AD18 gehaald.