Hoi Tweakers leden,
Nu dat ik mijn PC heb samengesteld:
Nu begint de volgende zoektocht 2 monitoren die naast elkaar komen te staan. Ik heb 2 monitoren nodig ivm mijn werk, webdesign en grafische vormgeving.
Ik dacht eerst aan een 32inch curved widescreen, gezien in de winkel en als je "maar" een 17,3inch laptop gewend bent is dat natuurlijk een verademing. Maar volgens mij voor het praktische is een duo monitor (niet curved) toch iets handiger werken omdat ik nogal wat tabladen/vensters open heb staan iedere keer.
Wat ik zoek is het volgende:
- 2x monitor van ong 27inch (iets kleiner mag ook als de specs beter zijn)
- QHD/4K zou mooi zijn, is geen must
- Refresh rate weet ik niet, ik speel bijna geen games (paar keer per jaar), maar mocht ik dit meer gaan doen dan een gemiddelde refresh rate van?
- PLS/IPS scherm ivm kleur echtheid?
- Budget ongeveer € 600,- voor 2 monitoren)
Zijn er mensen die mij verder kunnen helpen? Ik weet niet waar ik naar moet kijken/overwegen.
Bedankt
Nu dat ik mijn PC heb samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 495,- | € 495,- |
1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 139,- | € 139,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 244,50 | € 244,50 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 137,90 | € 137,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Solid state drives | Corsair Force MP510 1,92TB | € 297,- | € 297,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.543,15 |
Nu begint de volgende zoektocht 2 monitoren die naast elkaar komen te staan. Ik heb 2 monitoren nodig ivm mijn werk, webdesign en grafische vormgeving.
Ik dacht eerst aan een 32inch curved widescreen, gezien in de winkel en als je "maar" een 17,3inch laptop gewend bent is dat natuurlijk een verademing. Maar volgens mij voor het praktische is een duo monitor (niet curved) toch iets handiger werken omdat ik nogal wat tabladen/vensters open heb staan iedere keer.
Wat ik zoek is het volgende:
- 2x monitor van ong 27inch (iets kleiner mag ook als de specs beter zijn)
- QHD/4K zou mooi zijn, is geen must
- Refresh rate weet ik niet, ik speel bijna geen games (paar keer per jaar), maar mocht ik dit meer gaan doen dan een gemiddelde refresh rate van?
- PLS/IPS scherm ivm kleur echtheid?
- Budget ongeveer € 600,- voor 2 monitoren)
Zijn er mensen die mij verder kunnen helpen? Ik weet niet waar ik naar moet kijken/overwegen.
Bedankt