Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsBerendsen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-09 11:34
Hallo Tweakers,

Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke VPN provider. Op het moment worden we dood gegooid met advertenties van VPN bedrijven, maar wat is naar jullie mening een goede VPN service.

Het liefst neem ik een lifetime subscribtion, dit met de reden dat ik de VPN niet maandelijks zal gebruiken. Maar als ik heb gebruik niet vast zit aan een limiet van 3GB oid.
Mijn maten hebben ooit voor €20,- bij windscribe een lifetime subscribtion gekocht, en zijn hier dik tevreden over. Helaas verkopen zij helaas geen lifetime subscribtions meer, en alleen nog maandelijkse abbodementen.

Ik hoor graag van jullie!

Groeten Gijs

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:41
[VPN] Ervaringen & Discussie daar staat vast wat voor je tussen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door HKLM_ op 15-01-2020 21:08 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:04
GijsBerendsen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:48:
Hallo Tweakers,

Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke VPN provider. Op het moment worden we dood gegooid met advertenties van VPN bedrijven, maar wat is naar jullie mening een goede VPN service.

Het liefst neem ik een lifetime subscribtion, dit met de reden dat ik de VPN niet maandelijks zal gebruiken. Maar als ik heb gebruik niet vast zit aan een limiet van 3GB oid.
Mijn maten hebben ooit voor €20,- bij windscribe een lifetime subscribtion gekocht, en zijn hier dik tevreden over. Helaas verkopen zij helaas geen lifetime subscribtions meer, en alleen nog maandelijkse abbodementen.

Ik hoor graag van jullie!

Groeten Gijs
https://fastestvpn.com/

Ondersteunen alle protocollen en alle besturingssystemen en hebben gebruiksvriendelijke apps

en ook lifetime subscriptions

meerdere servers in NL ook en over het algemeen een goede performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

@GijsBerendsen neem even bovenstaand topic door en de keuze wordt vast makkelijker :).

www.google.nl

Dit topic is gesloten.