Vreemde aanmelding facebook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1325026

Topicstarter
Hey iedereen,

Op mijn facebook (iphone app) zie ik dat er aangemeld is op een ipad en dat 13 uur geleden (ongeveer dinsdag 14 jan savonds, gisteren dus) maar dan op de locatie waar mijn ex woont en we wonen momenteel 130 km van elkaar. Ik ben daar een dag of vier geleden wel geweest en op de ipad mijn facebook bekeken. Hoe accuraat is een aanmelding van facebook? Ik zie 13 uur geleden dat er op die ipad actief geweest is op mijn profiel, kan dat kloppen? Dan zou er toch een datum staan en niet aantal uren. Ik wil weten of mijn ex op mijn profiel gekeken heeft want ik ben vergeten uit te loggen op de ipad 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Weet iemand of dat een beetje juist is die aanmeldingen? Vind het toch maar raar...

Zou graag duidelijkheid hebben zodat ik hem evt kan confronteren maar niet valselijk beschuldigen natuurlijk. Hopelijk ist een beetje duidelijk uitgelegd 😬😬

Alvast mercikes! Xxx

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:26
Of je vraagt het hem gewoon ?

En wellicht even je password veranderen.

En dan hops door met je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:18
Of je bekijkt alle actieve sessies en beëind diegene die je niet vertrouwd:
https://www.facebook.com/help/211990645501187

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:30
Als je je niet hebt afgemeld dan is de volgende persoon die de iPad gebruikt automatisch ingelogd als jou zonder dat te willen. Dus die activiteit kan simpel zijn dat hij Facebook geopend heeft en daarna direct uitgelogd is.