[Discussie] V&A beoordeling terecht?

Pagina: 1
Acties:
  • 609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
N.a.v. een advertentie heeft een account zonder enige Tweakers historie contact met mij opgenomen om interesse kenbaar te maken. In verband met het ontbreken van historie heb ik navraag gedaan hoe deze gebruiker mijn advertentie gevonden heeft. Hier is netjes een reactie op gekomen (ondanks dat ik nog steeds twijfel aan de validiteit).

Nu ben ik de afgelopen dagen niet in staat geweest om te reageren op het verzoek van de gebruiker om een afspraak te maken. Hierop aansluitend heb ik een erg negatieve V&A beoordeling ontvangen. Persoonlijk vind ik dit niet helemaal terecht daar ik in eerste instantie nog wachtte op een reactie van de gebruiker echter ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken. Ik heb genoeg positieve beoordelingen om hier geen echte hinder van te ondervinden maar vind het toch jammer (ondanks dat het wellicht mijn eigen schuld is).

Ik heb de gebruiker zojuist een bericht gestuurd maar verwacht hier aangezien het ontbreken van activiteit van het account geen reactie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477945

Hier een howto om de beoordelingen te laten controleren en eventueel te laten verwijderen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:25

menonv

Beunhazerij?

Precies zoals @Emielvanputten al aangeeft.
Wellicht - Even een postje aanmaken volgens het juiste format

Doorgaans geldt... geen transactie, geen beoordeling.
Bij aanmaken van je post ook de andere gebruiker op de hoogte stellen van topic, lees even alles goed door. ;-)

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:46:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477945

Hier een howto om de beoordelingen te laten controleren en eventueel te laten verwijderen
Ik had deze al gelezen, toch bedankt. Ben alleen meer benieuwd of andere Tweakers het eens zijn met de beoordeling of niet. In principe heb ik inderdaad een paar dagen niet gereageerd, ik vraag mij alleen af of dat reden genoeg is voor een negatieve beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
menonv schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:50:
Precies zoals @Emielvanputten al aangeeft.
Wellicht - Even een postje aanmaken volgens het juiste format

Doorgaans geldt... geen transactie, geen beoordeling.
Bij aanmaken van je post ook de andere gebruiker op de hoogte stellen van topic, lees even alles goed door. ;-)
Dat 'geen transactie, geen beoordeling' was ik niet van op de hoogte, bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet echt uit je post opmaken of je nou een akkoord had met de koper of niet. In ieder geval, je had nog niets van je laten horen, dus is de beoordeling hoogstwaarschijnlijk niet terecht, want de transactie was nog niet tot stand gekomen, en dus ook niet eenzijdig verbroken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAelon
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:54:
Ik kan niet echt uit je post opmaken of je nou een akkoord had met de koper of niet. In ieder geval, je had nog niets van je hebt laten horen, dus is de beoordeling hoogstwaarschijnlijk niet terecht, want de transactie was nog niet tot stand gekomen, en dus ook niet eenzijdig verbroken.
Excuus, beetje toelichting: Ik heb in principe akkoord gegeven maar wou i.v.m. mogelijke fraude graag weten hoe de gebruiker bij mijn advertentie terecht was gekomen (want geen Tweakers historie). Ben van nature wantrouwig en handel daarom bij voorkeur alleen met Tweakers met aantoonbare historie, marktplaats is voor mij bijvoorbeeld geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Maar waarom zo wantrouwig als jij de verkoper bent? Met eerst laten betalen zit je altijd safe.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

MrAelon schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:01:
[...]

Excuus, beetje toelichting: Ik heb in principe akkoord gegeven maar wou i.v.m. mogelijke fraude graag weten hoe de gebruiker bij mijn advertentie terecht was gekomen (want geen Tweakers historie). Ben van nature wantrouwig en handel daarom bij voorkeur alleen met Tweakers met aantoonbare historie, marktplaats is voor mij bijvoorbeeld geen optie.
Je hebt akkoord gegeven, dus mag de koper verwachten dat je dan de afspraak nakomt. En zeker als je een DM naar de koper stuurt dat je akkoord gaat lijkt het me slim dat je even wacht op antwoord. Wat mij betreft blijft de review dus gewoon staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Microkid op 15-01-2020 21:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Microkid schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:51:
[...]

Je hebt akkoord gegeven, dus mag de koper verwachten dat je dan de afspraak nakomt. En zeker als je een DM naar de koper stuurt dat je akkoord gaat lijkt het me slim dat je even wacht op antwoord. Wat mij betreft blijft de review dus gewoon staan.
Prima. Zou je het topic willen sluiten?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.