Ik zoek een?
een noise canceling koptelefoon
Wat is je budget?
rond de 350€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
vooral muziek luisteren, meer doe ik eigenlijk niet
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb al een aantal Koptelefoons gevonden, ik kan alleen moeilijk kiezen.
de bose quietcomfort 35 II
De senheiser PXC 500-II mijn favoriet
En de sony WH-1000XM3
Ik kan moeilijk kiezen ook omdat het geluid van de senheiser goed is, mar waarschijnlijk minder goed met mijn samsung s10 dna met bv een apple. Nu zul je dit waarschijnlijk niet zo snel merken (op spotify) maar toch. Ook denk ik dat de sony betere noise canceling heeft maar ga toch liever voor de senheiser als dit nauwelijks scheelt. De bose is mijn tweede keus omdat ik bose gewoon een goed merk vind en de noisecanceling gewoon goed is. Ik heb thuis ook meer bose. Alleen qua geluid twijfel ik. Senheiser levert wel studie geluid, alleen deze is net nieuw dus weinig gebruikers reviews.
Welke vragen heb je hier nog over?
hebben jullie aanbevelingen of welke zou ik kiezen?
een noise canceling koptelefoon
Wat is je budget?
rond de 350€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
vooral muziek luisteren, meer doe ik eigenlijk niet
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb al een aantal Koptelefoons gevonden, ik kan alleen moeilijk kiezen.
de bose quietcomfort 35 II
De senheiser PXC 500-II mijn favoriet
En de sony WH-1000XM3
Ik kan moeilijk kiezen ook omdat het geluid van de senheiser goed is, mar waarschijnlijk minder goed met mijn samsung s10 dna met bv een apple. Nu zul je dit waarschijnlijk niet zo snel merken (op spotify) maar toch. Ook denk ik dat de sony betere noise canceling heeft maar ga toch liever voor de senheiser als dit nauwelijks scheelt. De bose is mijn tweede keus omdat ik bose gewoon een goed merk vind en de noisecanceling gewoon goed is. Ik heb thuis ook meer bose. Alleen qua geluid twijfel ik. Senheiser levert wel studie geluid, alleen deze is net nieuw dus weinig gebruikers reviews.
Welke vragen heb je hier nog over?
hebben jullie aanbevelingen of welke zou ik kiezen?