Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Ik zeg maximaal 550 tot 600 gulden. Als-ie er nog strak uitziet..
Voor meningen over subs:
[search=subwoofer]
en dan:
[topic=186472]
Ik vind een AS6 niet de allermooiste sub die ik ken... Een 602 vind ik daarentegen wel aardig laag weergeven...
Klik maar op die links en lees... De reply's
Voor meningen over subs:
[search=subwoofer]
en dan:
[topic=186472]
Ik vind een AS6 niet de allermooiste sub die ik ken... Een 602 vind ik daarentegen wel aardig laag weergeven...
Klik maar op die links en lees... De reply's
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ok, dank.Op donderdag 02 augustus 2001 20:09 schreef JvS het volgende:
Ik zeg maximaal 550 tot 600 gulden. Als-ie er nog strak uitziet..
Weet jij heel toevallig ook ooit wat ie nieuw heeft gekost?
Jups, heb ik gelezen, alleen boel mensen met boel verschillende ideeën, en aangezien het 2e hands is, is het dus ook geen optie om eens rustig te gaan luisteren, wat normaal altijd mijn (enige) criterium is.Voor meningen over subs:
[search=subwoofer]
en dan:
[topic=186472]
Ok, heb jij dan een beter voorstel voor een enigszins betaalbare sub (<1200), die ook nog redelijk klinkt bij mijn speakers.Ik vind een AS6 niet de allermooiste sub die ik ken... Een 602 vind ik daarentegen wel aardig laag weergeven...
Is zelfbouw dan een optie?
Wat betreft mijn speakers, het laag is absoluut niet onaardig, alleen hoe lager hoe beter, vind ik
Sparhawk
normaal 1599, als uitloop 1000 piek. Daar ga ik vanuit. En dan /2 + een beetje is een mooie richtprijs voor tweedehands...Op donderdag 02 augustus 2001 20:31 schreef Sparhawk1978 het volgende:
[..]
Ok, dank.
Weet jij heel toevallig ook ooit wat ie nieuw heeft gekost?
[..]
lastig.Jups, heb ik gelezen, alleen boel mensen met boel verschillende ideeën, en aangezien het 2e hands is, is het dus ook geen optie om eens rustig te gaan luisteren, wat normaal altijd mijn (enige) criterium is.
Dan heb je misschien wel wat aan een AS6, want die gaat best wel lager dan een 602. Een leuke sub is wellicht een rel Q50 (misschien 2ehands) of een quake (1000 piek). Dat zijn wel wat kleinere subjes, maar wel leuk.[..]
Ok, heb jij dan een beter voorstel voor een enigszins betaalbare sub (<1200), die ook nog redelijk klinkt bij mijn speakers.
Is zelfbouw dan een optie?
Wat betreft mijn speakers, het laag is absoluut niet onaardig, alleen hoe lager hoe beter, vind ik
Verder maakt paradigm voor niet al teveel geld leuke subs (verantwoording: Yokozuna). Bij Richersounds schijn je die te kunnen kopen. Een PS1000 vind ik wel aardig veelbelovend. (linkje).
Nieuw is uiteraard wel een heel stukkie duurder dan tweedehands, maar je koopt wel zekerheid... Ik ken trouwens wel iemand die naar tevredenheid met een AS6 en ook twee oude 602's speelt. (Heb ik zelf btw ook
Als je in een hele discussie elke keer je naam aan de onderkant zet, leest dat heel irritant. Hij staat er al naast, ok?Sparhawk
Zie ook de faq
bwehehe, AV-volkje is voorspelbaar.. Ben 't met je eens...Op donderdag 02 augustus 2001 21:19 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
schot voor open doel...zal ik 'm maar inkoppen?...REL dus...
jag heeft een Yamaha sub, en die is ook wel aardig moet ik zeggen.. Weet alleen niet welke
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jups, die Rel ken ik. Die heb ik samen met de tannoy D300 op een fatsoenlijke Rotel versterker gehoord (ben ff type van die Rotel kwijt), en dat klonk best wel verbazingwekkend gaaf. Vandaar dat ik eens rond aan het neuzen was, en mijn idee was: ik houd het bij de zelfde fabrikant, en in dezelfde lijn...Dan heb je misschien wel wat aan een AS6, want die gaat best wel lager dan een 602. Een leuke sub is wellicht een rel Q50 (misschien 2ehands) of een quake (1000 piek). Dat zijn wel wat kleinere subjes, maar wel leuk.
OK, zal ik eens naar kijken.Verder maakt paradigm voor niet al teveel geld leuke subs (verantwoording: Yokozuna). Bij Richersounds schijn je die te kunnen kopen. Een PS1000 vind ik wel aardig veelbelovend. (linkje).
Ik koop wel vaker spullen 2de hands, dus moet wel los lopen...Nieuw is uiteraard wel een heel stukkie duurder dan tweedehands, maar je koopt wel zekerheid...
Jups, wist ik, ik had het andere topic, en sowieso meerdere topics al gelezen. Blijven b.t.w. briljante speakers voor fl 350 p.s. nieuwIk ken trouwens wel iemand die naar tevredenheid met een AS6 en ook twee oude 602's speelt. (Heb ik zelf btw ook).
Hoe beviel die andere persoon die sub dan, in combinatie met de luidsprekers?
Als je in een hele discussie elke keer je naam aan de onderkant zet, leest dat heel irritant. Hij staat er al naast, ok?
Zie ook de faq
[..]
Iemand nog goede ideeën?
ik ben ook erg tevreden met m'n rel quake. Zowel bij muziek als bij dvd's..
maar als je budget toch ruim 1000 piek is, kun je toch best gaan luisteren naar een paar nieuwe?
maar als je budget toch ruim 1000 piek is, kun je toch best gaan luisteren naar een paar nieuwe?
Pagina: 1