Alleen tweakers.net geeft ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR in Chrome

Pagina: 1
Acties:

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Vast een Chrome bug en mogelijk niet aan deze kant op te lossen, maar zonde als dat betekent dat een boel Chrome-users geen toegang meer hebben tot Tweakers :+ Niet iets dat ik zelf ervaar, maar omdat bezoekers er last van hebben plaats ik dit topic even. Zie Alleen tweakers.net geeft ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR in Chrome en bijv.
Barmania schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:56:
Hier ook exact hetzelfde probleem. Van alles geprobeerd, maar Tweakers en bijvoorbeeld twitter zijn niet te benaderen als ik met mijn netwerk bedraad aangesloten ben. Werkt wel in Edge of als ik op Wifi ga.....

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb nergens last van, kan iemand een volledige foutmelding plaatsen?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Barmania
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 22:29
Dit is de melding bij mij die Chome laat zien:

Deze site kan geen beveiligde verbinding leverentweakers.net heeft een ongeldige reactie verzonden.
Voer Windows Netwerkcontrole uit.
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

Twitter laat iets meer zien, maar lijkt alsof er niks geladen mag worden, dus stylesheet is vernaggeld en bij elk request in de console zie ik: net::ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Zit er toevallig een virusscanner tussen die vervelend doet? Ik zie namelijk geen vreemd gedrag verder.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Barmania
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 22:29
Het is uiteindelijk door onze netwerk man opgelost, iets met een oud cipher binnen het SSL certificaat? In ieder geval dus iets in de firewall aangepast waardoor het weer werkt...