'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb nergens last van, kan iemand een volledige foutmelding plaatsen?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit is de melding bij mij die Chome laat zien:
Deze site kan geen beveiligde verbinding leverentweakers.net heeft een ongeldige reactie verzonden.
Voer Windows Netwerkcontrole uit.
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Twitter laat iets meer zien, maar lijkt alsof er niks geladen mag worden, dus stylesheet is vernaggeld en bij elk request in de console zie ik: net::ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Deze site kan geen beveiligde verbinding leverentweakers.net heeft een ongeldige reactie verzonden.
Voer Windows Netwerkcontrole uit.
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Twitter laat iets meer zien, maar lijkt alsof er niks geladen mag worden, dus stylesheet is vernaggeld en bij elk request in de console zie ik: net::ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Zit er toevallig een virusscanner tussen die vervelend doet? Ik zie namelijk geen vreemd gedrag verder.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Het is uiteindelijk door onze netwerk man opgelost, iets met een oud cipher binnen het SSL certificaat? In ieder geval dus iets in de firewall aangepast waardoor het weer werkt...