Mijn vraag:
Als ik tweakers bezoek op mijn laptop via Chrome dan krijg ik een witte pagina met: Tweakers.net heeft een ongeldige reactie verzonden.
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Ik heb dit tot nu toe alleen bij de tweakers site alle andere website's kan ik gewoon bezoeken met chrome.
Bezoek ik tweakers.net via Internet Explorer, geen problemen!
Bezoek ik tweakers.net via mijn hotspot van mijn telefoon via Chrome, ook geen problemen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 laptop
Laatste versie van Chrome en ook Chrome Beta geprobeerd, beide zelfde resultaat.
Dit is trouwens wel op het netwerk op mijn werk
Maar het rare is dat het alleen op Chrome is en niet in IE, dus dat kan geen Firewall dingetjes zijn of wel?
Voorheen werkte het trouwens wel gewoon!
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Reset gedaan van de browser, cookies etc. (echt alles verwijderd)
2. SSL-cache gewist
3. Host bestand van windows verwijderd (stond niets handmatig in)
4. QUIC gedisabled in chrome (ook na opnieuw installeren van Chrome)
5. Chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd
6. Chrome verwijderd en chrome beta geinstalleerd
7. Datum en tijd gecontroleerd van mijn laptop en deze zijn correct. Handmatig ingesteld, geen resultaat daarna terug gezet naar automatisch (ook extra sync gedaan), ook geen resultaat
Ik snap er werkelijk niets van dat ik alleen via Chrome, bij tweakers.net ik problemen heb.
Iemand enig idee?
Als ik tweakers bezoek op mijn laptop via Chrome dan krijg ik een witte pagina met: Tweakers.net heeft een ongeldige reactie verzonden.
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Ik heb dit tot nu toe alleen bij de tweakers site alle andere website's kan ik gewoon bezoeken met chrome.
Bezoek ik tweakers.net via Internet Explorer, geen problemen!
Bezoek ik tweakers.net via mijn hotspot van mijn telefoon via Chrome, ook geen problemen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 laptop
Laatste versie van Chrome en ook Chrome Beta geprobeerd, beide zelfde resultaat.
Dit is trouwens wel op het netwerk op mijn werk
Maar het rare is dat het alleen op Chrome is en niet in IE, dus dat kan geen Firewall dingetjes zijn of wel?
Voorheen werkte het trouwens wel gewoon!
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Reset gedaan van de browser, cookies etc. (echt alles verwijderd)
2. SSL-cache gewist
3. Host bestand van windows verwijderd (stond niets handmatig in)
4. QUIC gedisabled in chrome (ook na opnieuw installeren van Chrome)
5. Chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd
6. Chrome verwijderd en chrome beta geinstalleerd
7. Datum en tijd gecontroleerd van mijn laptop en deze zijn correct. Handmatig ingesteld, geen resultaat daarna terug gezet naar automatisch (ook extra sync gedaan), ook geen resultaat
Ik snap er werkelijk niets van dat ik alleen via Chrome, bij tweakers.net ik problemen heb.
Iemand enig idee?
[ Voor 7% gewijzigd door stijn1309 op 19-08-2019 10:33 ]