Brom over speakers met de Airport Exreme A1264

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dixie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-06 22:02
Ik heb een net aangeschafte Airport Exstream A1264 en heb alles geïnstalleerd/geconfigureerd (groen lampje brand,(verbonden met een netwerkkabel van mijn hoofdrouter van Ziggo) en is ook zichtbaar met de Airport App op mijn iPhone. Dus verbinding heb ik).
De mini 3,5 mm jack van de AA1264, zit met 2 tulipstekkers verbonden op een lijn-ingang van mijn versterker.

Als ik nu muziek (van b.v. Songflip) via mijn iPhone wil sturen via de Airport A1264 naar mijn speakers, dan krijg ik samen met de muziek een brom te horen. ;(

Vraag, wat kan dat zijn en vooral; hoe kom ik van die brom af ? _/-\o_

PS.Muziek afspelen met een rechtstreekse verbinding van de iPhone en de lijn-ingang, gaat wel goed en is bromvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-04 11:01
Ergens moet de netfrequentie geinduceerd worden op het signaal in je netwerkkabels of toestel.
Een stroomkabel die ergens te dicht komt. Kabels verleggen en/of afgeschermde netwerkkabels.

http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dixie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-06 22:02
Nou, het is opgelost !
Ik gebruikte eerst een 3.5 Jack met 3 tulipstekkers. Met de gedachte, ik gebruik er maar 2... Echter vind de AirPort dat kennelijk niet fijn.
Ik vond er nog een met 2 tulip stekkers, die aangesloten en de brom was weg ;-).

Iedereen bedankt voor het meedenken en antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ja duh, dan heb je geen audiokbel, maar een audio/videokabel gebruikt. Das wel erg basic....

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

Dubbel met Brom over de speakers, bij afspelen, vanaf mijn iPhone (5S). (waar ook al een alias binnen AUD voor gemaakt was).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.