Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1242
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik wil een Wahoo TICKR X kopen. Echter ben ik ook opzoek naar een goedkope smartwatch, waar ik de Wahoo mee kan koppelen zodat ik tijdens het hardlopen mijn hartslag kan aflezen zonder dat ik de hele tijd mijn telefoon in mijn handen moet houden. Omdat ik hem alleen voor het hardlopen zal gebruiken ben ik op zoek naar een goedkope smartwatch die ik kan koppen met de Wahoo. Bij voorkeur een van rond de 50 euro, maar ik weet niet of er smartwatches zijn in die prijsklasse vallen en te koppelen zijn met een Wahoo.
In andere functies van de smartwatch ben ik niet geïnteresseerd.

Heeft er iemand hier ervaring mee?

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:19
https://support.wahoofitn...-TICKR-X-compatible-with-

Ik zie alleen Android en iOS apps, en je zult een app moeten hebben die compatible is met het apparaat om de data te begrijpen van het apparaat op de smartwatch, of via de telefoon synchroniseren.
Misschien kun je beter andersom zoeken, en je hart monitor kopen bij een gewenste smartwatch/fitness tracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1242
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11-2024
Bedankt voor je reactie!

De reden waarom ik zo zoek, is omdat ik van deze band weet dat de hartslagmeting accuraat is bij interval training. Dus de hartslagmeter is belangrijker voor mij dan de smartwatch/fitness tracker.

[ Voor 6% gewijzigd door mike1242 op 12-01-2020 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:19
Zijn er andere mensen die deze hartmeter hebben en de informatie op een fitnesstrainer of smartwatch bekijken die je kent? Zo niet zou ik bij de verkoper informeren of op een specifiek forum voor dit apparaat. Je zult niet de eerste zijn met deze vraag, maar hier op Tweakers heb ik hem nog niet eerder voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beheermeneer
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-04 08:03
Deze smartwatch is eigenlijk een van de weinigen die externe sensoren die ANT+ of BLE hebben accepteert.
https://eu.wahoofitness.c...-watches/elemnt-rival/buy
ADVANCED RUNNING DYNAMICS WITH TICKR X
When paired with TICKR X, ANT+ Running Dynamics are recorded and displayed on the watch for real-time feedback. Seeing this data in real-time can help you make form adjustments, such as proper cadence, to improve your performance during your workout.

BROADCAST HEART RATE
ELEMNT RIVAL is able to broadcast your heart rate to other devices such as bike computers, treadmills and 3rd party apps.

DUAL-BAND ANT+ AND BLUETOOTH TECHNOLOGY
ANT+ and Bluetooth can connect to preferred heart rate monitors, power meters, speed and cadence sensors.
Ik ga deze zeer waarschijnlijk aanschaffen, aangezien de naadloos werkt met mijn Wahoo Element Bolt (fietscpu).

[ Voor 78% gewijzigd door Beheermeneer op 28-01-2021 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:50
swhnld schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 12:34:
https://support.wahoofitn...-TICKR-X-compatible-with-

Ik zie alleen Android en iOS apps, en je zult een app moeten hebben die compatible is met het apparaat om de data te begrijpen van het apparaat op de smartwatch, of via de telefoon synchroniseren.
Misschien kun je beter andersom zoeken, en je hart monitor kopen bij een gewenste smartwatch/fitness tracker?
Volgens die link
"As a Heart Rate Monitor, TICKR X works with numerous ANT+ and Bluetooth 4.0 compatible devices and apps."

Dus ieder device dat ANT+ of Bluetooth4.0 heeft kun je koppelen. Ik heb niet heel lang gezocht maar volgens mij is de garmin forerunner 35 wel een van de goedkoopste horloges die ANT+ heeft, maar wellicht zijn er goedkopere chinese mogelijkheden.
Misschien kun je in deze thread iets vinden: Het grote sporthorloge met GPS topic.
Edit: misschien is amazfit neo een optie je zou dan waarschijnlijk de TICKR X met bluetooth kunnen koppelen

[ Voor 9% gewijzigd door Medjai op 28-01-2021 11:48 ]

Pagina: 1