Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel veel games, en wil deze op ultra spelen zonder moeite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord muis koptelefoon, en net een nieuwe AlienWare aw2518hf aangeschaftl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben zelf op zoek gegaan naar een build zie hieronder, en wil graag wat advies wat jullie er van vinden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf denk ik wat ik nu heb gekozen dat daar mijn voorkeur naar uit gaat, na wat lezen op forums etc....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat wat ik heb gekozen een aantal jaren mee kan, in de toekomst koop ik wel weer een betere videokaart
Ga je overklokken?
Geen idee nog
Wat verwacht je van ons?
Wil graag advies van jullie, wat jullie van deze build vinden, alle tips zijn welkom.
Ik speel veel games, en wil deze op ultra spelen zonder moeite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord muis koptelefoon, en net een nieuwe AlienWare aw2518hf aangeschaftl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben zelf op zoek gegaan naar een build zie hieronder, en wil graag wat advies wat jullie er van vinden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf denk ik wat ik nu heb gekozen dat daar mijn voorkeur naar uit gaat, na wat lezen op forums etc....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat wat ik heb gekozen een aantal jaren mee kan, in de toekomst koop ik wel weer een betere videokaart
Ga je overklokken?
Geen idee nog
Wat verwacht je van ons?
Wil graag advies van jullie, wat jullie van deze build vinden, alle tips zijn welkom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 325,05 | € 325,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 446,01 | € 446,01 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H700i Blauw/Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 192,39 | € 192,39 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,65 | € 92,65 |
| 2 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 135,09 | € 270,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.779,27 | ||