Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel veel games, en wil deze op ultra spelen zonder moeite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 2000 en 2500 euro mag het systeem gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord muis koptelefoon, en net een nieuwe AlienWare aw2518hf aangeschaft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben zelf op zoek gegaan naar een build zie hieronder, en wil graag wat advies wat jullie er van denken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf denk ik wat ik nu heb gekozen dat daar mijn voorkeur naar uit ga, na wat lezen op forums etc....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wensen verder niet, als deze build maar een aantal jaren mee gaat, 5 tot 8 jaar..
Ga je overklokken?
Nog geen idee
Wat verwacht je van ons?
Wil graag advies van jullie, wat jullie van deze build vinden, alle tips zijn welkom.
Als het goedkoper kan hoor ik dat graag, als het systeem er maar niet op achteruit gaat.
Ik speel veel games, en wil deze op ultra spelen zonder moeite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 2000 en 2500 euro mag het systeem gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord muis koptelefoon, en net een nieuwe AlienWare aw2518hf aangeschaft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben zelf op zoek gegaan naar een build zie hieronder, en wil graag wat advies wat jullie er van denken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf denk ik wat ik nu heb gekozen dat daar mijn voorkeur naar uit ga, na wat lezen op forums etc....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wensen verder niet, als deze build maar een aantal jaren mee gaat, 5 tot 8 jaar..
Ga je overklokken?
Nog geen idee
Wat verwacht je van ons?
Wil graag advies van jullie, wat jullie van deze build vinden, alle tips zijn welkom.
Als het goedkoper kan hoor ik dat graag, als het systeem er maar niet op achteruit gaat.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3800X Boxed | € 368,51 | € 368,51 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Pro Carbon WiFi | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 825,- | € 825,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 2,5", 4TB | € 128,85 | € 128,85 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB520 RGB | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair LL140 RGB 140mm Dual Light Loop RGB LED PWM Fan - Twin pack + Lighting Node PRO, 140mm | € 78,85 | € 78,85 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 136,73 | € 136,73 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V Series V650 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 209,- | € 209,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.186,83 | ||