Ik zoek een?
Smartphone om mijn Samsung Galaxy S5 te vervangen. Deze is echt op en loop vooral tegen de slechte batterijduur aan. Ik wil daarom een telefoon met:
- Android
- Goede batterijduur
- Relatief goede camera binnen de prijsklasse
- futureproof (ik koop niet elke twee jaar een nieuwe smartphone)
Wat is je budget?
Mijn budget ligt op max 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Weinig spannends: whatsapp, instagram en soms een game. Ik zou er ook graag mooie foto's mee maken.
Ik ben niet van plan zelf nog enorm te tweaken aan het apparaat.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke telefoons ik wel ben tegengekomen:
- Samsung Galaxy S9
- Google Pixel 3
- Oneplus 6T of 7
- Huawei P30
Alles heeft ook nog eens en pro/plus-versie of juist een light-versie, waardoor de keuze nog lastiger wordt. Laat het duidelijk zijn dat ik hier weinig verstand van heb.
Welke vragen heb je hier nog over?
Naast het kopen van een nieuwe telefoon zie ik ook mogelijkheden om een tweedehands toestel te kopen (bijv bij Used Products of Cex Leiden) met garantie. Kan iemand dit aanraden of juist afraden?
Smartphone om mijn Samsung Galaxy S5 te vervangen. Deze is echt op en loop vooral tegen de slechte batterijduur aan. Ik wil daarom een telefoon met:
- Android
- Goede batterijduur
- Relatief goede camera binnen de prijsklasse
- futureproof (ik koop niet elke twee jaar een nieuwe smartphone)
Wat is je budget?
Mijn budget ligt op max 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Weinig spannends: whatsapp, instagram en soms een game. Ik zou er ook graag mooie foto's mee maken.
Ik ben niet van plan zelf nog enorm te tweaken aan het apparaat.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke telefoons ik wel ben tegengekomen:
- Samsung Galaxy S9
- Google Pixel 3
- Oneplus 6T of 7
- Huawei P30
Alles heeft ook nog eens en pro/plus-versie of juist een light-versie, waardoor de keuze nog lastiger wordt. Laat het duidelijk zijn dat ik hier weinig verstand van heb.
Welke vragen heb je hier nog over?
Naast het kopen van een nieuwe telefoon zie ik ook mogelijkheden om een tweedehands toestel te kopen (bijv bij Used Products of Cex Leiden) met garantie. Kan iemand dit aanraden of juist afraden?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 1321740 op 09-01-2020 17:50 ]