Topics & topics met specifieke tags verbergen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Topicstarter
Naar aanleiding van een ander topic heb ik het verzoek het mogelijk te maken om specifieke topic (ook waarin je niet hebt gereageerd) en/of topics voorzien van specifieke tags, te verbergen.

Zelf scroll ik bijvoorbeeld regelmatig door de Actieve Topics heen, maar er zijn types topic waar ik bewust ver van blijf. Meer concreet, topics als deze:

Onrust, oorlog en IS in het Midden-Oosten

Dat is voorzien van de tags: "Midden-oosten" en "Oorlog"

Ik zou zo'n topic (en topics met gelijksoortige tags) graag volledig willen verbergen, zodat ik niet iedere keer het topic voorbij zie komen.
(Ja, ik weet het, filter-bubble en selectief struisvogelen, maar ik doe dat op Facebook ook en ik slaap daar een stuk rustiger van.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:07
Wat een makkelijke optie zou zijn is dat de tags als class worden toegevoegd aan de tr van de tabel zodat je het met custom css er uit kunt filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Topicstarter
mbenjamins schreef op maandag 6 januari 2020 @ 21:57:
Wat een makkelijke optie zou zijn is dat de tags als class worden toegevoegd aan de tr van de tabel zodat je het met custom css er uit kunt filteren.
Kan, maar ik ben niet zo van de custom CSS en de optie is er al, voor topics waarin je hebt gereageerd. :)
In ieder geval voor reguliere topics.

Dat zou voor mij al een hele verbetering zijn. Zo vaak komen topics die ik expliciet niet wil zien niet voor, kleine moeite is om dat ff op "verberg" (dat mooie "verbodenin te rijden" bordje) te klikken.

Hiden op basis van tag is nog mooier uiteraard.

De ellende is dat ik niet het hele subforum wil hiden.
"Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij" is best een leuk subforum waar genoeg voorbij komt dat ik wél wil lezen. :)

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:37

bloody

0.000 KB!!

hm topics != posts... ik maak wel een nieuw topic aan

[ Voor 84% gewijzigd door bloody op 13-08-2020 12:53 ]

nope

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

Topicstarter
Met de huidige actualiteit, merk ik dat ik opnieuw sterk behoefte heb aan zo'n "verberg dit topic" knopje zodat specifieke topics ergens terecht komen waar ik ze verder kan negeren.

Wellicht inmiddels meer mensen behoefte aan waardoor er nagedacht kan worden of dit geïmplementeerd kan worden?

(Het gaat dus om topics die ik niet volg, waar ik niet actief in ben of ben geweest, maar die ik wél wil verbergen uit het overzicht bij "Actieve Topics".)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

Topicstarter
Kleine nabrander. Ik zie dat er wel een gedeeltelijke oplossing is, zei het ietwat verstopt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ov1VR_5Y8H5_fvltpsMEivA3fuQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wBqMUuexI0rXMkVY13dW9zjc.png?f=user_large

Voor deze specifieke onderwerpen werkt het, maar ik kan me voorstellen dat niet voor alles een apart subforum in het leven word geroepen dus mijn initiële verzoek blijft actueel. (Voor nu is dit iig wel een fijne deeloplossing.)

Pagina: 1