Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1527460k
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-03-2020
Ik ben opzoek naar een applicatie (liefst Windows & Android, echter is enkel Android een must) waar je je inkomsten en uitgaven mee kan categoriseren, met actieve bank sync. Dit wil dus zeggen dat de app inzage heeft op de bankrekening.Verder wil ik ook graag zelf categorie aan kunnen maken,

Ik heb tot nu toe 1 app gevonden, genaamd "Wallet" van budgetbakers. Hoewel de app er zeer goed uit ziet, heb ik zeer slechte ervaringen met de support van Wallet. Ik heb deze namelijk reeds geprobeerd want deze zou synchronisatie hebben met mijn huidige bank. Dit werk echter totaal niet. De support die ik vervolgens kreeg stelde niks voor.

Nu heb ik de vraag weet iemand nog een andere app die dit doet. Ik heb ook gehoord van Yolt, maar die heeft helaas geen integratie met nederlandse banken.

Verder ben ik bereid om van bank te switchen mocht het nodig zijn (zolang de bank maar nederlands is..) Dus dat is voor mij ook geen selectie criteria.

Verder hoef ik geen discussie of dit wel slim is om te doen ja of nee, ik heb dit zelf sterk afgewogen en ik zie er de voordelen van in, als ik een beter inzicht krijg ik mijn inkomsten/uitgaven.

TLDR: ik ben opzoek naar een inkomsten/uitgave management app met actieve bank synchronisatie waarbij ik zelf categorieen kan opvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-05 12:04

Richard

Kuru Kuru Kururin

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Volgens mij doet Dyme wat jij wil.
Een van de eerste resultaten binnen een Google zoekopdracht, maargoed.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-05 10:49
Grip van ABN een optie?

Ik kan hier mijn eigen ING rekening mee koppelen en dit is voor mij voldoende om inzicht te krijgen.

[ Voor 69% gewijzigd door tdm850ed op 06-01-2020 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1527460k
Wintervacht schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:36:
Volgens mij doet Dyme wat jij wil.
Een van de eerste resultaten binnen een Google zoekopdracht, maargoed.
Deze heb ik ook gevonden, maar die lijkt voornamelijk voor 'recurring' kosten in de vorm van subscriptions. Ik ben echter ook opzoek naar die indexatie van de lunches enzo. Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1527460k
tdm850ed schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:37:
Grip van ABN een optie?

Ik kan hier mijn eigen ING rekening mee koppelen en dit is voor mij voldoende om inzicht te krijgen.
Ik ga deze eens proberen. Ik zie dat het helaas niet mogelijk is zelf categorieën te maken. Ik ga even kijken of de bestaande categorieën voor mij voldoende zijn. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandiJoos
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 16:59
Ik heb een soortgelijke vraag. Kun je een update geven @1527460k ? Heb je een perfecte app gevonden? Waren Dyme en ABN's Grip iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@GrandiJoos Ik denk niet dat @1527460k hier nog gaat reageren, er zijn geen posts van na dit topic bekend. Waarschijnlijk kun je beter gaan zoeken in het topic wat @Richard aanhaalt.
Pagina: 1