Jawel ik heb wel TDBU van de karwei!Vos schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:22:
[...]
Kleine kick, dit is geen TDBU toch? Zelf zoekende naar een betaalbare TDBU oplossing geschikt voor HA.
Iemand die al iets heeft weten te retrofitten? Heb diverse Luxaflex plise duettes. Zowel smalle als brede, TDBU en gewone. Allemaal met een smart koord, maar dus wel handbediend.
Ik zou dolgraag op zijn minst een deel motoriseren. Alleen de brede 52? mm, of alleen de onderste van de TDBU.
Wil best de dremel in de as zetten, maar kan geen adapters of koppelstukken printen.
Ik zou dolgraag op zijn minst een deel motoriseren. Alleen de brede 52? mm, of alleen de onderste van de TDBU.
Wil best de dremel in de as zetten, maar kan geen adapters of koppelstukken printen.
ZP, Gasloos sinds 2017, Nibe F1155, 12.4kWp 30° O/W + 4.4kWp 0°, 3x Victron MP2-5000 + 60 kWh
Even een trapje omhoog weer. Wat zijn er weinig mogelijkheden op dit gebied zeg! Via Veneta kan ik nog steeds niks vinden en de lokale leveranciers (koop liefst via hen) zijn niet op de hoogte en kunnen alleen het duurste van het duurste aanbieden. Terwijl het redelijk simpele techniek is. Karwei dan nog steeds de beste oplossing?Vos schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:22:
[...]
Ok thnx. Zal eens kijken. Ik meende dat ik alleen elektrische top down zag.
Het mag best wat kosten, maar met 7 ramen in de woonkamer wil ik geen 1,5k investeren per raam.