Heb mijn cases uitgebreid met extra fan's. Daardoor meer achtergrond ruis. I.v.m. loactie dit niet gewenst. Ben wezen kijken naar diverse mogelijkheden.
Optie 1:
Noppenschuim (Gamma).
Nadeel: erg dik ongeveer 2cm.
Voordeel: hele goede geluidsisolatie
Optie 2:
Kurk (lokale kurkboer
)
Nadeel: niet geschikt voor rondingen.
Voordeel: redelijke geluidsisolatie.
Optie 3:
Pakket/laminaat isolatie. (Gamma)
Nadeel: ivm gouden toplaag probleem met temperatuur??
Voordeel: heel dun (ongeveer 4 mm!!) en makkelijk te verwerken ook op onvlakke ondergrond.
Toelichting:
Wat ik bij Gamma vond (optie 3) is een deken van 4 mm dik piepschuim met aan één kant een goudkleurig metaal folie. Vond het zeer interessant. Het dempt 10 dB
Misschien ook inters\essant voor mensen met interne verlichting, is namelijk ook verkrijgbaar met zilverkleurig folie.
Zie je het voor je Case van binnen bekleed met ALu en verlicht door een NEON buisje.. 8-)8-)8-)
Wat ik graag wil weten of andere mensen hier ervaring mee hebben, of tips hebben.
Optie 1:
Noppenschuim (Gamma).
Nadeel: erg dik ongeveer 2cm.
Voordeel: hele goede geluidsisolatie
Optie 2:
Kurk (lokale kurkboer
Nadeel: niet geschikt voor rondingen.
Voordeel: redelijke geluidsisolatie.
Optie 3:
Pakket/laminaat isolatie. (Gamma)
Nadeel: ivm gouden toplaag probleem met temperatuur??
Voordeel: heel dun (ongeveer 4 mm!!) en makkelijk te verwerken ook op onvlakke ondergrond.
Toelichting:
Wat ik bij Gamma vond (optie 3) is een deken van 4 mm dik piepschuim met aan één kant een goudkleurig metaal folie. Vond het zeer interessant. Het dempt 10 dB
Misschien ook inters\essant voor mensen met interne verlichting, is namelijk ook verkrijgbaar met zilverkleurig folie.
Zie je het voor je Case van binnen bekleed met ALu en verlicht door een NEON buisje.. 8-)8-)8-)
Wat ik graag wil weten of andere mensen hier ervaring mee hebben, of tips hebben.
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....