Mismoderatie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj88
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-10-2022
Rj88 in 'nieuws: Samsung Galaxy A71 en A51 komen eind januari uit voor 469 en...

Het spijt mij zeer, maar de moderatie loopt nu wel heel erg de spuigaten uit.
Mijn post was dan wel in het Engels (voor welk ik direct mijn excuses heb gegeven), maar zeker relevant!
Het ging immers om de concurrentie!

7x -1 "Ongewenst" (naast een aantal +1 en +3) is ronduit belachelijk!

Gelieve hier eens naar te kijken, want het lijkt mij meer op en "fanboy/fangirl" actie..

[ Voor 12% gewijzigd door Rj88 op 03-01-2020 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 13:43
Je kan het Engelstalige bericht nog altijd omzetten naar Nederlands? Nu vind ik zelf -1 niet kloppen, maar het feit dat het bericht in het Engels is zorgt er mogelijk ook een beetje voor?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je kunt mismoderaties aandragen in het volgende topic: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX

De post waar je nu naar linked bestaat uit niets anders dan moderatieklachten. Dat is terecht een -1.

Ik neem aan dat je eigenlijk deze post bedoelde: Rj88 in 'nieuws: Samsung Galaxy A71 en A51 komen eind januari uit voor 469 en...

Ik vermoed dat je een -1 krijgt omdat je totaal onnodig in het Engels schrijft terwijl de voertaal hier gewoon Nederlands is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj88
Bor schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:53:
Je kunt mismoderaties aandragen in het volgende topic: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX

De post waar je nu naar linked bestaat uit niets anders dan moderatieklachten. Dat is terecht een -1.

Ik neem aan dat je eigenlijk deze post bedoelde: Rj88 in 'nieuws: Samsung Galaxy A71 en A51 komen eind januari uit voor 469 en...

Ik vermoed dat je een -1 krijgt omdat je totaal onnodig in het Engels schrijft terwijl de voertaal hier gewoon Nederlands is.
Ik begrijp dat ik een -1 krijg voor mijn comment in de andere post. Dat maakt mij om eerlijk te zijn ook niet heel veel uit.

Het ging mij in dit geval inderdaad om de post in het Engels. Zoals aangegeven, dit was een foutje vanuit mijn kant (ben al 8 jaar niet woonachtig in NL), en ik had helaas geen tijd om dit te veranderen.

Het doel van de post in kwestie is om andere personen te helpen, door te verwijzen naar een sterke concurrent (die bij velen wellicht nog niet goed bekend is).

Engels is de internationale voertaal. "Ongewenst" is de bijdrage zeker niet. Dit is niet (chauvinistisch) Frankrijk. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:14
Een Engelse reactie op een Nederlandstalige site komt eenmaal niet betrouwbaar over. De tijd dat je hier hebt gestoken, had je ook je reactie kunnen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Een Engelstalige post op een Nederlandstalige site komt minimaal als spammerig over (want: Mogelijke gekopieerd van een andere site want waarom anders in het Engels neerpennen). If not spammerig, dan minimaal pretentieus, beide goed voor -1 imho :+ :P (je bent echt niet de enige vaste bezoeker van Tweakers die zich niet in Nld woont :z )

Als je dan ook nog eens de moeite doet om hier in het Nederlands je beklag te doen ipv gewoon de post te vertalen komt alleen nog maar verdachter over }:O

[ Voor 14% gewijzigd door naitsoezn op 03-01-2020 20:13 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj88
naitsoezn schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:10:
Een Engelstalige post op een Nederlandstalige site komt minimaal als spammerig over (want: Mogelijke gekopieerd van een andere site want waarom anders in het Engels neerpennen). If not spammerig, dan minimaal pretentieus, beide goed voor -1 imho :+ :P (je bent echt niet de enige vaste bezoeker van Tweakers die zich niet in Nld woont :z )

Als je dan ook nog eens de moeite doet om hier in het Nederlands je beklag te doen ipv gewoon de post te vertalen komt alleen nog maar verdachter over }:O
Ik weet niet of jullie eens gekeken hebben, echter mijn forum post komt redelijk na de comment. Na de comment te hebben geschreven, had ik alleen tijd om kort een Note met excuses toe te voegen (in het NL). Daarna terug in meetings.

Ik ga natuurlijk niet 1-2 uur later de post vertalen. Zeker niet na de moderatie. Taal of niet, ik vind het persoonlijk belachelijk hoe de moderatie hier werkt en dat personen puur een -1 geven omdat het niet de standaard taal is.

Anyhow I'm laat het hier bij. Ben toch weinig op deze site. Vooral gezien de laatste jaren steeds meer artikelen "geruchten" zijn of/en copy paste vertaal werk van andere websites , en dan ook nog eens enkele dagen nadat het al op die andere sites staat. Originaliteit of HW exclusives lijken er niet meer bij te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Rj88 op 03-01-2020 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxWax
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-05 19:02
OxWax in 'nieuws: 713 Citrix-servers in Nederland zijn kwetsbaar voor remote ...

Ik geef aan dat een woord ook andere betekenissen kan hebben en ik krijg -1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Steven030 deze staat nu beter, -1 was inderdaad te laag.

Deze kan wel dicht. We kunnen hiermee verder in Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.