Vraag

• Ghazze
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08-01-2020
Siri spreekt geen vlaams op apple watch , terwijl alles correct is ingesteld.
De iphone of ipad doet dit wel, de watch echter zwijgt dan in alle talen.
Blijkbaar komt dit omdat de downloadoptie voor vlaams niet is geactiveerd voor een apple watch.
De vlamingen moeten dan maar uit noodzaak kiezen voor het Nederlands uit Nederland ( ook op hun iphone)
Geen kwaad woord hierover, maar iedereen hoort toch liever zijn eigen taaltje! Niet?
De apple support viel bij deze volledig uit de lucht en zei dat ik via apple.com/feedback een formuliertje moest invullen.
Hoe meer mensen hoe meer kans ik zou maken dat de developers er iets aan zouden doen.
Bij deze mijn vraag aan iedereen: vul dit aub in.
De apple watchers onder de ongeveer 6,5 miljoen vlamingen zullen u dankbaar zijn.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja maakt hier meer kans verwacht ik.
[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:44
Ik veronderstel dat je al in de instellingen gekeken hebt, daar zie je namelijk dat er een optie is Nederlands (België). Staat dit bij u ingesteld?
Dit geld eigenlijk als Vlaams alleen noemt het geen Vlaams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit soort werving is niet toegestaan. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.