iPod nano 2nd gen werkend krijgen onder Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Klooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-09 17:02
Hallo allemaal, ik had nog een iPod nano 2nd gen liggen en dacht deze week even aan mijn laptop te koppelen. Maar ik krijg geen iTunes/iPlay werkend op mijn win 10 laptop.
Hebben jullie hier ook problemen mee en/of hebben jullie andere software hiervoor?
Ik heb al een ticket lopen bij Apple en probeer jullie hiervan ook op de hoogte te houden..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reactie is afgesplitst van [iPod Classic] iFlash adapter & Rockbox software ervaringen. Problemen horen in een eigen topic, en dit heeft daarnaast niks the maken met iFlash of Rockbox.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:05

Fiber

Beaches are for storming.

Welke versie van iTunes probeer je? iTunes staat ook gewoon in de Windows Store...

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:14

nelizmastr

Goed wies kapot

I reject your reality and substitute my own

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
A. Klooster schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 21:26:
Hallo allemaal, ik had nog een iPod nano 2nd gen liggen en dacht deze week even aan mijn laptop te koppelen. Maar ik krijg geen iTunes/iPlay werkend op mijn win 10 laptop.
Hebben jullie hier ook problemen mee en/of hebben jullie andere software hiervoor?
Ik heb al een ticket lopen bij Apple en probeer jullie hiervan ook op de hoogte te houden..
Apple ondersteunt je nano nog? dat verbaast me wel :)

De huidige iTunes versie ondersteund gewoon alle oude iPods enzo, dus daar ligt het niet aan. Doet hij het wel op een andere computer?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik had bij mijn nano 3G een Mac gebruikt, op Windows wilde iTunes het niet zien. Misschien is dat een optie?

• A. Klooster
hallo allemaal, ben aangenaam verrast op deze reacties .. of mijn ipod nog ondersteund wordt
probeer ik juist uit te vogelen. als ik deze aan de praat krijg ga ik misschien ook kijken naar
een classic 7th gen ..
ik ga eerst de oude iTunes proberen e installeren en kijk van daaruit verder

alvast bedankt voor het meedenken ..

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe is de USB-kabel en weet je zeker dat die werkt? Is het een originele of is het er eentje van ali-express oid?

Ik weet uit ervaring dat ze nogal kieskeurig kunnen zijn. Heb zelf een iPod Video 5th gen. Die is ook erg kieskeurig.

Overigens heb ik een iPod 3rd gen. Die werkt onder windows 10 en ook met nieuwere versies van iTunes. Dat is een iPod van 2003. De iPod Nano 2th gen is van 2006. Heb zelf geen Nano 2th gen liggen Alleen van de 5th gen maar kan mij niet voorstellen dat eentje van 2003 wel werkt en eentje van 2006 niet.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Klooster
de kabel is OEM en in uitstekende condittie, verder maakte het nix uit of ik de ipod aangesloten had of niet.
ik heb ondertussen de oude versie van iTunes geïnstalleerd
en die werkt, wel vreemd dat de nieuwe versie en iPlay niet eens opstarten op mijn laptop ..

verder heb ik de bluetooth 30pin dongle gekocht op ebay, als die binnen is laat ik weten hoe die werkt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik doe regelmatig nog wat met iPod’s vanaf de Video 5.5 (Upgraden, onderdelen vervangen, enz) en nieuwe firmware erin flashen blijft een roulette hier.

Meerdere kabels. Diverse iPods, iTunes op Mojave, Finder in Catalina. Zelden is het een first try first serve situatie.

Als je weet dat de kabel en de iPod goed is dan blijft het meermaals proberen 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Klooster
rominick schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:42:
Ik had bij mijn nano 3G een Mac gebruikt, op Windows wilde iTunes het niet zien. Misschien is dat een optie?
Ik heb maar 1 computer tot mijn beschikking en heb helaas geen Mac-money liggen voor een leuke macpjuter ..
Pagina: 1