Aankoop bij www.wiresoft.com/ Nog Geen Key binnen.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.109 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:32
Ik denk dat het verstandig is om even een topic te openen, dan kunnen @Sp33dFr34k en @Cyberpope ook laten weten of zij de key's inmiddels hebben ontvangen, Ik heb nog geen key nu 7;47uur, office wel geïnstalleerd en dus nog niet geactiveerd.
Het gaat om deze actie Mel33 in "Centraal aanbiedingen topic v2.0"
https://www.wiresoft.com/
Kerstactie, DUITS

Nu windows 10 pro voor 3,49 € incluis btw
beetje scrollen, en dan de datum van vandaag

Ik krijg klachten over deze hier in de tweakers DM , ik heb er zelf nog niets gekocht ik wilde morgen eens kijken wat de aanbieding was
ik lees nu dit na, https://www.wiresoft.com/rechtslage

Maar al 2 die wat gekocht hebben, @Sp33dFr34k en @Cyberpope hebben niks binnen

Edit:
Ik weet niet of het hier in dit topic mag, maar even een aanvulling!

Ondanks de meldingen van de 2 Tweakers heb ik het kado van vandaag gekocht, Office 2019 voor 4,49 €, Ik krijg een papyal bon, en de bestellings- mail van wiresoft kwam in mijn spamfolder met het volgende adres en gegevens
Soheil Hosseini softwarehandel24
support@softwarehandel24.de
+49 08006030220
De mail en het account bevatten de link, die een bestand download van https://cdnware.cloud/ met dus 3 bestanden. Click To Run.bat om office te installeren, en nog 2, verderop in dit bericht vermeld, Click To Run klikken en office wordt geïnstalleerd, dat gaat goed.

En in het account dat ik heb aangemaakt op wiresoft, staat een download link van een Office Deployment Tool (ODT) met een office icoon setup.exe bestand, en een Click To Run.bat en een configuration.xml die je zelf kan aanpassen, en de key in kan vullen (die ik nog niet heb)(dus het is een soort enterprice versie) er gebeurd nog niets als ik setup.exe aanklik,(alleen een dos scherm die even open gaat.(hoop dat het geen malware is, maar er loeit nog niks bij mijn scanners)
Nu vandaag nog afwachten of ik een key krijg.
In mijn account bij wiresoft, staat dat hij nog niet is verwerkt, ( Bestellung wurde noch nicht bearbeitet)

keus is aan u, ik laat het vandaag nog weten of ik een key heb, ik zal ze ook even bellen, als de key niet binnen is.

Edit2;
Er stond bij de aankoop wel een vinkje die je aan moet vinken, met de woorden dat als je hem hebt gedownload je geen recht meer hebt op herroepings- recht, dat is dan nog wel het slinkse eraan, maar ik wacht even af hoe het loopt, misschien zetten ze de key in de xml,., als de bestelling klaar is (die je mee download in hun link) dan snap ik het niet recht hebben op herroeping ook wel, maar dat is een aanname vooralsnog. ik wacht af.
Koop met paypal of visa zou ik zeggen
Ik heb wel een paar malwarebytes meldingen.
log malware
Exploit: 1
Malware.Exploit.Agent.Generic, C:\Users\mijn-naam\Documents\https:\support.office.com\client\results?HelpID=66405&lcid=1043&syslcid=1043&uilcid=1043&ShowNav=true&VERSION=19&NS=WINWORD&app=webview&context=%7BAppVersionMajor0A16GeblokkeerdCAppVersionMinor0A0GeblokkeerdCAppVersionBuild0A10353GeblokkeerdCAppVersionUpdate0A20037%7D, 0, 392684, 0.0.0, %5

-Exploit-gegevens-
Getroffen toepassing: Microsoft Office Word
Beveiligingslaag: Application Behavior Protection
Beveiligingstechniek: Exploit payload process blocked
Bestandsnaam: C:\Users\mijn-naam\Documents\https:\support.office.com\client\results?HelpID=66405&lcid=1043&syslcid=1043&uilcid=1043&ShowNav=true&VERSION=19&NS=WINWORD&app=webview&context=%7BAppVersionMajor%3A16%2CAppVersionMinor%3A0%2CAppVersionBuild%3A10353%2CAppVersionUpdate%3A20037%7D
URL:
Dus of het normaal is dat ik een exploit zie van malwarebytes, weet ik niet, het gebeurde ook toen ik in Word het Nederlands taalpakket kon downloaden, Word gaf dat aan. dus die klik werd geblokkeerd
maar in de log van MBAM stond een url die wel naar de juiste site leidde.
Malware.Exploit.Agent.Generic, C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe -- https:\go.microsoft.com\fwlink\?LinkId=614981, Geblokkeerd, 0, 392684, 0.0.0

-Exploit-gegevens-
Getroffen toepassing: Microsoft Office Word
Beveiligingslaag: Application Behavior Protection
Beveiligingstechniek: Exploit payload process blocked
Bestandsnaam: C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe -- https:\go.microsoft.com\fwlink\?LinkId=614981
URL:
Dus vooralsnog geen key.
En mijn andere internet beveiliging vind niets. En alles werkt normaal

[ Voor 21% gewijzigd door Mel33 op 23-12-2019 08:02 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurpaard66
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
Mel33 schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:49:
Ik denk dat het verstandig is om even een topic te openen, dan kunnen @Sp33dFr34k en @Cyberpope ook laten weten of zij de key's inmiddels hebben ontvangen, Ik heb nog geen key nu 7;47uur, office wel geïnstalleerd en dus nog niet geactiveerd.

[...]

log malware

[...]

Dus of het normaal is dat ik een exploit zie van malwarebytes, weet ik niet, het gebeurde ook toen ik in Word het Nederlands taalpakket kon downloaden, Word gaf dat aan. dus die klik werd geblokkeerd

[...]

Dus vooralsnog geen key.
Blij met dit topic. Ik heb aanbieding van office 2019 pakket voor €4,50. Dacht ga eerst wat research naar dit bedrijf doen. Ben benieuwd naar verdere ervaringen en reacties op jou topic. Keep us posted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:48
dat is geen aanbieding. Ebay.de staat vol met goedkope keys voor Windows 10 en Office. Allemaal illegale keys. Jij hebt nu zelfs een nog grotere schurk gevonden die gewoon cracks verkoopt... ja je hebt vast een stukje Malware erbij gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 15:26

eagle00789

Est. November 2005

Mel33 schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:49:

[...]

log malware

[...]

[...]

Dus vooralsnog geen key.
Sorry, dat is geen malware, maar gewoon het officepakket die communiceert met de servers van Microsoft. fake positive dus. Check de URL maar die er bij staat vermeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:32
vj_slof schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:45:
dat is geen aanbieding. Ebay.de staat vol met goedkope keys voor Windows 10 en Office. Allemaal illegale keys. Jij hebt nu zelfs een nog grotere schurk gevonden die gewoon cracks verkoopt... ja je hebt vast een stukje Malware erbij gekocht.
Ik heb links en van alles erbij staan in dit topic en bij het actie topic, je kan ook een stuk vinden over licenties, recht. https://www.wiresoft.com/rechtslage
Hij is zo open, eens een poging wagen

@eagle00789 nee dat dacht ik ook, de actie is wss door MBAm als verdacht gezien, want de link verwijst gewoon naar de offciele Microsoft site

Ja ik zal de setup.exe uit elkaar moeten trekken of daar iets raars zit of een verwijzing naar een scimmy site of prog.
ik wacht het eerst nog even af, mijn pc werkt nog normaal, pff moet ik wireshark uitlezen, ook nog, nou this bijna 9uur.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik zie op dit moment geen discussiewaarde in dit topic. Vragen naar ervaringen (met grijze keys) is niet de bedoeling op Tweakers.

Verder zie ik ook geen duidelijk doel voor dit topic en ook geen reden om hem naar SF te verplaatsen. Hier gaat dan ook een slotje op.

Kom je er met de webshop niet uit, kan je altijd nog een topic openen in SF. Houd je daarbij wel aan het Shopping Forum - Beleid

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.