goedendag,
mijn Cat S61 crasht vanaf vanmiddag steeds. en nu wil de telefoon een factory reset, maar dan ben ik waarschijnlijk een hoop gegevens kwijt.
wat is nu het probleem :
de telefoon start nog wel op en ik kan via mijn pc ook nog in mijn whatsapp, maar naar een een tiental seconden verschijnt er in een wit blok over het scherm:
App toolbox is gestopt
dit komt een aantal keren in beeld en daarna valt hij in android recovery en staat er:
Android Recovery
Cat/Cats61/CatS61
8.1.0/OPM1.171019.011/LTE_D0201121.0S61_0.060.01
user/release-keys
Use volume up/down and power.
Can't load Android system. Your data may be corrupt. If you continue to get this message, you may need to perform a factory data reset and erase all user data stored on this device.
try again
factory data reset.
De laatse twee zijn dan de keuzes.
Nu heb ik geprobeerd:
zonder sim
zonder sd
in de veilige modus.
maar krijg in alle gevallen : App toolbox is gestopt. een aantal keren dan weer het rijtje wat ik uit getypt heb.
Op zich wil ik wel een factory reset doen, maar ik wil mijn gegevens van whatsapp niet kwijt raken.
Iemand enig idee hoe dit aan te pakken ? mijn dank zou groot zijn.
*knip* betaalde diensten horen thuis in de V&A.
Alvast bedankt
Ronald.
mijn Cat S61 crasht vanaf vanmiddag steeds. en nu wil de telefoon een factory reset, maar dan ben ik waarschijnlijk een hoop gegevens kwijt.
wat is nu het probleem :
de telefoon start nog wel op en ik kan via mijn pc ook nog in mijn whatsapp, maar naar een een tiental seconden verschijnt er in een wit blok over het scherm:
App toolbox is gestopt
dit komt een aantal keren in beeld en daarna valt hij in android recovery en staat er:
Android Recovery
Cat/Cats61/CatS61
8.1.0/OPM1.171019.011/LTE_D0201121.0S61_0.060.01
user/release-keys
Use volume up/down and power.
Can't load Android system. Your data may be corrupt. If you continue to get this message, you may need to perform a factory data reset and erase all user data stored on this device.
try again
factory data reset.
De laatse twee zijn dan de keuzes.
Nu heb ik geprobeerd:
zonder sim
zonder sd
in de veilige modus.
maar krijg in alle gevallen : App toolbox is gestopt. een aantal keren dan weer het rijtje wat ik uit getypt heb.
Op zich wil ik wel een factory reset doen, maar ik wil mijn gegevens van whatsapp niet kwijt raken.
Iemand enig idee hoe dit aan te pakken ? mijn dank zou groot zijn.
*knip* betaalde diensten horen thuis in de V&A.
Alvast bedankt
Ronald.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 20-12-2019 19:00 ]
PSN: jansoe13