Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 21:34

strompel

PSN: jansoe13

Topicstarter
goedendag,

mijn Cat S61 crasht vanaf vanmiddag steeds. en nu wil de telefoon een factory reset, maar dan ben ik waarschijnlijk een hoop gegevens kwijt.

wat is nu het probleem :

de telefoon start nog wel op en ik kan via mijn pc ook nog in mijn whatsapp, maar naar een een tiental seconden verschijnt er in een wit blok over het scherm:

App toolbox is gestopt

dit komt een aantal keren in beeld en daarna valt hij in android recovery en staat er:

Android Recovery
Cat/Cats61/CatS61
8.1.0/OPM1.171019.011/LTE_D0201121.0S61_0.060.01
user/release-keys
Use volume up/down and power.
Can't load Android system. Your data may be corrupt. If you continue to get this message, you may need to perform a factory data reset and erase all user data stored on this device.

try again
factory data reset.

De laatse twee zijn dan de keuzes.

Nu heb ik geprobeerd:

zonder sim
zonder sd
in de veilige modus.

maar krijg in alle gevallen : App toolbox is gestopt. een aantal keren dan weer het rijtje wat ik uit getypt heb.

Op zich wil ik wel een factory reset doen, maar ik wil mijn gegevens van whatsapp niet kwijt raken.

Iemand enig idee hoe dit aan te pakken ? mijn dank zou groot zijn.

*knip* betaalde diensten horen thuis in de V&A.

Alvast bedankt

Ronald.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 20-12-2019 19:00 ]

Beste antwoord (via rens-br op 27-12-2019 14:32)

• strompel

strompel

Topicstarter
Na een aantal dagen tobben er maar een poosje voor gaan zitten en uiteindelijk de oplossing gevonden.:

De app toolbox blijkt in het menu met alle apps te zitten. op het icoon van de app een 5-tal seconden vasthouden tot dat app-info verschijnt. en in deze app het geheugen en cache wissen. (en misschien geforceerd uitschakelen).

ondertussen de pop-up APP-TOOLBOX IS GESTOPT negeren.

dit kan al met al wel een aantal pogingen duren. maar is bij mij in ieder geval gelukt.

mochten meer mensen dit probleem hebben en iets op aan te vullen hebben bijvoorbeeld hoe deze situatie te voorkomen hoor ik het graag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@strompel is Whatsapp het enige wat je wilt bewaren? Want wellicht heb je de backup naar Google Drive aanstaan en kan je alles vanuit daar restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

Topicstarter
rens-br schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:00:
@strompel is Whatsapp het enige wat je wilt bewaren? Want wellicht heb je de backup naar Google Drive aanstaan en kan je alles vanuit daar restoren.
Die heb ik wel aanstaan, maar werkt normaal alleen via wifi volgens mij en dat heb ik weer nooit aanstaan. dus ik weet niet wat ik dan overhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
strompel schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:03:
Die heb ik wel aanstaan, maar werkt normaal alleen via wifi volgens mij en dat heb ik weer nooit aanstaan. dus ik weet niet wat ik dan overhoud.
Dat is lastig dan inderdaad. In Google Drive onder backups kan je overigens wel zien wanneer de laatste backup is gemaakt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• strompel

strompel

Topicstarter
Na een aantal dagen tobben er maar een poosje voor gaan zitten en uiteindelijk de oplossing gevonden.:

De app toolbox blijkt in het menu met alle apps te zitten. op het icoon van de app een 5-tal seconden vasthouden tot dat app-info verschijnt. en in deze app het geheugen en cache wissen. (en misschien geforceerd uitschakelen).

dit kan al met al wel een aantal pogingen duren. maar is bij mij in ieder geval gelukt.

mochten meer mensen dit probleem hebben en iets op aan te vullen hebben bijvoorbeeld hoe deze situatie te voorkomen hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem, maar geraakt niet opgelost.

Zeer ontevreden over gsm.

Werner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strompel schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:20:

Dag Ronald,

Dank voor jouw uitleg hoe dit probleem te verhelpen. Heeft mij enorm geholpen!
Is het probleem daarna nog wel eens terug gekomen bij jou?

Groet, Rosan

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2020 11:44 . Reden: refererend naar reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:43:
[...]

Dag Ronald,

Dank voor jouw uitleg hoe dit probleem te verhelpen. Heeft mij enorm geholpen!
Is het probleem daarna nog wel eens terug gekomen bij jou?

Groet, Rosan
Nee, tot nu toe niet. en ik gebruik die app ook nooit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadVe
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-09 08:42
Beste Strompel,

Het heeft jou enkele dagen tobben gekost... maar dankzij jouw uitleg mij maar een uurtje.. Bedankt!!!

Vreemd dat nu ineens gebruikers van de S61 met dit probleem komen...

Groet, Aad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mede S61 gebruikers,

Heb al voor de tweede keer deze melding gehad.

Bij de eerste keer dat deze melding op kwam spelen er voor gekozen de "factory data reset" te doen.
Helaas heeft dit tot nu toe maar een week geholpen, heb nu voor de tweede keer deze melding gehad tot nu toe succesvol het geheugen en cache gegevens kunnen wissen.

Hoop dat deze problemen nu hiermee opgelost zijn.

Dit is tevens niet de eerste keer dat ik problemen heb gehad met de S61.
Heb na nog geen maand na het ontvangen van mijn telefoon ook al een softwarefout gehad, heb toen een nieuwe S61 ontvangen. Telefoon reageerde toen helemaal nergens meer op.

Gegroet, Joris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biggetjes
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-07 11:09
Ik heb hetzelfde probleem gehad vandaag, met een S41

Door inderdaad de data en cache te clearen van de app toolbox lijkt het opgelost.
Aangezien ik deze app nooit gebruik, zou ik hem graag weggooien maar helaas mag ik hem niet uninstalleren of disablen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem sinds afgelopen zondag met een cat s41.

Eerst in de ochtend factory reset gedaan in het menu met de twee opties in rood / geel. dat verhielp het probleem voor die dag, s'avonds begon het weer met de popup en crashen.

Ben ik blij dat ik via google op dit forum terrecht ben gekomen en een snelle fix gevonden heb met wat hier aangegeven werd de cache en data clearen in toolbox app.
Was er al bang voor dat de telefoon niet meer te gebruiken was of een harde reset te moeten doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 22:09:
Hier hetzelfde probleem sinds afgelopen zondag met een cat s41.

Eerst in de ochtend factory reset gedaan in het menu met de twee opties in rood / geel. dat verhielp het probleem voor die dag, s'avonds begon het weer met de popup en crashen.

Ben ik blij dat ik via google op dit forum terrecht ben gekomen en een snelle fix gevonden heb met wat hier aangegeven werd de cache en data clearen in toolbox app.
Was er al bang voor dat de telefoon niet meer te gebruiken was of een harde reset te moeten doen.
Een factory reset is geen harde reset? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjah22
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 29-04-2022
Ik werd vanochtend wakker met het zelfde probleem met mijn CAT S41. Gelukkig kwam ik deze post tegen!

Wel een beetje gefrustreerd naar die app zoeken want ondertussen al 10 pogingen verder doordat mijn telefoon steeds afsluit. Na veel zoeken blijkt dat de app, letterlijk "App Toolbox" heet en dus niet bij de T van Toolbox staat... Het is trouwens een geel zwart logo.

Dank je wel voor deze oplossing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strompel

strompel

Topicstarter
heb ook even support van Cat bericht gedaan.:

antwoord:

Dear Ronald,

Thank you for contacting us.

Unfortunately, we do not offer customer service in your preferred language. You may try sending us a new email in English, German, French, Spanish, Portuguese or Italian, and one of our experts will surely be able to help.

We are investigating why the App Toolbox stops running. This software issue causing the device to enter into a rebooting cycle.
1) Restart the device
2) Once the device reboots, tap and hold the Tool box app icon (widget)
3) Select "App info" option > Storage > Clear data and cache
4) Scroll back and select "Force stop"
5) Finally reboot the device with the power button.

Please try completing these steps as fast as possible, as the device may restart itself during the process. If that happens please start the process over and try again.

Best regards,
Zhaklin - Cat® phones support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casper de Boer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 16:57
Goedemorgen allen,

Ook ik werd vanochtend wakker met een Cat S61 in recovery mode.
Na een reboot heb ik ongeveer 10 seconden voordat mijn toestel crashed en reboot.

Eerste instantie geprobeerd zo veel mogelijk uit te schakelen (SIM er uit, Wifi uit, enz.), probleem bleef zich voordoen. Overigens krijg ik geen melding van App Toolbox in mijn scherm.

Terwijl mijn vrouw dit draadje had gevonden had ik mijn toestel in veilige modus opgestart (enig idee welke combinatie dit is? ik kreeg hem hier per ongeluk in)
In deze modus blijft het toestel draaien met alleen de vooraf geïnstalleerde software, de rest is greyed-out.

Nu net met succes alle foto's en data overgezet naar de PC.
Toestel weer normaal opgestart en meteen App Toolbox gestopt + gestript van alle rechten waar ik bij kon. Toestel lijkt het nu weer prima te doen.
1 apart detail toen ik het toestel opnieuw opstarte waarbij er geen Wifi of SIM kaart in zat: de telefoon start op naar woensdag 31 december om 17:00???

In de begin periode van de CAT S60 heb ik wel vaker problemen gehad met de Toolbox maar na een aantal updates was dit probleem weg. Voor de S61 is dit de eerste keer dat ik er tegenaan loop.

LG-HM123MR-U34 | LG-G12WL (ARTCOOL Stylist) | Orcon HRC-500 MaxComfort | 4.160 WP Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 12:36
Ik heb mijn toestel factory gereset maar na een paar weken toch weer dezelfde problemen.

cat website geeft ook aan er van op de hoogte te zijn en er aan te werken.
https://www.catphones.com/en-gb/help-support/s61-support/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
We are aware of an issue with the Toolbox application becoming unresponsive on some of our devices. Please be assured, that we are urgently working on a permanent fix for this issue. In the meantime, to help get your handset back to full operation, please follow the steps below.

Navigate to the Toolbox application within the starter menu and PRESS AND HOLD THE APPLICATION ICON and select ‘APP INFO’ 
    Click the ‘FORCE STOP’ button in the top right of your screen
    Select the option ‘STORAGE & CACHE’ from the menu at the bottom of this page
    Select ‘CLEAR CACHE’ 

If the above steps do not solve any problems you are facing, please contact Cat phones support.

We apologise for the inconvenience caused and will be regularly updating this page with any further developments.

dit werkt voorlopig

1) Restart the device
2) Once the device reboots, tap and hold the Tool box app icon (widget)
3) Select "App info" option > Storage > Clear data and cache
4) Scroll back and select "Force stop"
5) Finally reboot the device with the power button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

Topicstarter
mijn Cat 61 heeft er voor de tweede keer last van gekregen nu ongeveer 3 weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Meerwijk
  • Laatst online: 09-09 15:52
Mijn CatS41 heeft hetzelfde euvel. En ik wil helemaal geen Cat Apps. :(

Plotseling hebben veel mensen last van dit probleem zonder dat de app geupdate is. Ik vermoed daarom dat het probleem ontstaat door een verandering in de Cat-app-server. De cache wordt corrupt door data die wordt opgehaald.

Ik heb voor de zekerheid een no root firlewall geinstalleerd en ik ontzeg de app toolbox de toegang tot internet. https://play.google.com/s...?id=com.mobisoft.webguard Op deze manier hoop ik dat ik van het probleem verstoken blijf.

Het kostte nogal wat keren rebooten voordat ik er was. Ik heb bijvoorbeeld een andere launcher (Evie) en ik had toolbox gehide. Het kostte dus al een heel aantal keer rebooten om de app sowieso zichtbaar te maken en te benaderen om op de app info te kunnen klikken. :(

Ik had al helemaal geen zin in een factory reset. Ik heb net uren zitten klooien omdat alles na een toestel swap opnieuw ingesteld moest worden. Google backup werkt echt niet feilloos, heb ik ontdekt. Meeste apps worden helemaal niet meegenomen. Ik wilde dankzij de posts hierboven dus wel even doormodderen.

Ik stond wel op het punt om de telefoon uit het raam te gooien. Maar ja, daar kan ie gewoon tegen...

[ Voor 10% gewijzigd door Rob Meerwijk op 23-01-2020 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Meerwijk
  • Laatst online: 09-09 15:52
Nu een dag later ben ik nogal tevreden met het resultaat van de firewall. Toolbox gebruikt 20,48kb cache geheugen. Knappe jongen als hij dat weet te corrumperen :) Nog wel even afwachten of het zo goed blijft gaan.

Verder gebruikte mijn geswapte toestel nogal veel batterij. Ik was gewend met mijn vorige s41 om ongeveer 3 dagen met een batterijlading te doen. Nu haalde ik maar net meer dan een dag. Stond op mijn lijstje om eens naar te kijken. Na het "kalt stellen" van Toolbox met de firewall stond de telefoon na een nachtje slapen nog op 98% en nu halve dag verder nog steeds op 92%. Het zou kunnen dat Toolbox mijn batterij aan het leegtrekken was.

Ik kreeg de volgende reactie van Catphones support, nadat ik gevraagd had of ze die App niet verwijderbaar of stopbaar wilden maken.
Currently, there is no way to remove the Cat loaded apps, since these are included in the Android install, even if you do a factory reset. Our Teams are also working on the next Android update that will resolve this and some have been distributed out for testing in other areas, so expect a fix to be finalised soon.
Ik hoop dat dit betekent dat we in de nabije toekomst dat rare Toolbox gewoon kunnen uitzetten of het liefst verwijderen. Op dit moment is het volkomen onterecht nog een kritische app in de Android distributie van Cat, dwz dat Android denkt dat het niet zonder kan. Van die beslissing hebben ze nu vast spijt :+

[ Voor 40% gewijzigd door Rob Meerwijk op 24-01-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega van mij kwam net met een nieuwe Cat S61 aanzetten. Hij is niet meer te bedienen vanaf gisteren. Continue komt hij in die modus terecht dat je kunt kiezen uit "factory data reset" of "try again". Hij doet dan try again en probeert na opstarten zo snel mogelijk de toolbox geforceerd te stoppen maar dat lukt niet. Hij blijft aan en op moment dat je de optie clear cache wilt opzoeken dan begint alweer de herstart naar die bootmodus van try again. Soort van bootloop lijkt het wel.

Iemand ideeën om hieruit te komen? Voor een telefoon vanaf 800 euro is dit wel een groot nadeel. Ook al zouden ze een update uitbrengen ervoor dan heeft hij geen tijd om het te installeren met die bootloops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:36:
Collega van mij kwam net met een nieuwe Cat S61 aanzetten. Hij is niet meer te bedienen vanaf gisteren. Continue komt hij in die modus terecht dat je kunt kiezen uit "factory data reset" of "try again". Hij doet dan try again en probeert na opstarten zo snel mogelijk de toolbox geforceerd te stoppen maar dat lukt niet. Hij blijft aan en op moment dat je de optie clear cache wilt opzoeken dan begint alweer de herstart naar die bootmodus van try again. Soort van bootloop lijkt het wel.

Iemand ideeën om hieruit te komen? Voor een telefoon vanaf 800 euro is dit wel een groot nadeel. Ook al zouden ze een update uitbrengen ervoor dan heeft hij geen tijd om het te installeren met die bootloops.
het lijkt op het probleem wat hierboven beschreven staat, verschijnt er ook steeds (ongeveer 10 x ) een popup met 'app toolbox is gestopt" . dan is alsnog de enige oplossing zoals in dit topic omschreven.

heb ook cat gecontacteerd, die geven dat ook aan.

Of een factory reset, bij een compleet nieuwe telefoon hoeft dat geen probleem te zijn.

Ik ben het er wel met je eens dat dit niet moet kunnen met een telefoon van 800+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strompel schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:59:
[...]

het lijkt op het probleem wat hierboven beschreven staat, verschijnt er ook steeds (ongeveer 10 x ) een popup met 'app toolbox is gestopt" . dan is alsnog de enige oplossing zoals in dit topic omschreven.

heb ook cat gecontacteerd, die geven dat ook aan.

Of een factory reset, bij een compleet nieuwe telefoon hoeft dat geen probleem te zijn.

Ik ben het er wel met je eens dat dit niet moet kunnen met een telefoon van 800+
Nee, deze melding verschijnt niet. Hij kan maar 10 seconden in zijn telefoon en dan begint de reboot weer in recovery mode met de twee opties. Hij had deze telefoon genomen vanwege de warmtecamera lasermeter en luchtkwaliteitssensor. Ik zei al tegen hem dat hij beter de support van CAT kan gaan bellen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdOpHetNet
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-01-2023
Goeiemorgen.

Zat met t zelfde probleem op S41. Contact opgenomen met CAT support en de volgende oplossing aangedragen gekregen: (stap 1 & 2 moet je snel doen, zo gauw datum is aangepast stopt de melding en heb je de tijd om de rest uit te voeren)

1. Set device to airplane mode
2. Change date to a month previous (you will need to turn off Network Time before the Set Time option appears) (instellingen -> Systeem -> Datum & tijd)
3. Clear the Cache and Data on the app tool box
a) Settings
b) Apps & notifications
c) See all
d) App Toolbox
e) Storage
f) Clear data
g) Clear cache
h) Force stop
4. Reboot device
5. Deactivate airplane mode
6. Back up data to the Gmail account
7. Reset the time back to normal.

Once you have done this, the phone should be useable again. We are aware that this issue may reoccur after a week or so - so you may need to repeat this process until a fix is released for the issue.

Please accept our apologies for this issue. Rest assured, your device is physically fine, and there is nothing you have done that has caused this error.

note: uitgevoerd. t/m stap 4. - datum een maand terug gezet. (automatische tijdzone ook uitgeschakeld) na reboot staat airplane mode automatisch weer uit. Autmatische tijdzone niet terug ingeschakeld. datum staat automatisch weer op goede dag. Probleem lijkt verholpen.

[ Voor 4% gewijzigd door EdOpHetNet op 28-01-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega is weer erin gekomen en de cache kunnen legen van de S61. Maar sinds de update van Android 8 naar 9 doet de warmtecamera het niet meer. Wat een service zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
Ik heb de update naar 9 nog niet gedaan (vind sowieso dat ze daar erg traag mee zijn, dit was tijdens de release al beloofd maar het heeft bijna 2 jaar moeten duren!) en ga daar zo te lezen nog maar mee wachten ook (zie meer klachten over hetzelfde probleem met de warmtecamera)

[ Voor 25% gewijzigd door Wannial op 28-01-2020 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:52:
Collega is weer erin gekomen en de cache kunnen legen van de S61. Maar sinds de update van Android 8 naar 9 doet de warmtecamera het niet meer. Wat een service zeg.
net even gekeken, die van mij draait nog op android 8.1.0
en niveau van beveiligingspatch 1 mei 2019

controleren op update : Je systeem is up-to-date.

bijna 8 maand geen update gehad dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wannial schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:45:
Ik heb de update naar 9 nog niet gedaan (vind sowieso dat ze daar erg traag mee zijn, dit was tijdens de release al beloofd maar het heeft bijna 2 jaar moeten duren!) en ga daar zo te lezen nog maar mee wachten ook (zie meer klachten over hetzelfde probleem met de warmtecamera)
Camera doet het weer. Hij moest opnieuw machtiging voor locatie aanzetten. Appmachtigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
strompel schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 19:39:
[...]

net even gekeken, die van mij draait nog op android 8.1.0
en niveau van beveiligingspatch 1 mei 2019

controleren op update : Je systeem is up-to-date.

bijna 8 maand geen update gehad dus.
same here, krijg android 9 niet automatisch gepushed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Updates heb ik netjes gehad. Alleen na de laatste update heb ik wel één keer gehad dat hij spontaan opnieuw ging opstarten maar telkens ergens tijdens het opstarten van Android weer opnieuw ging opstarten. Na een factory reset dat probleem niet meer gehad.

(wel andere problemen.....
1e toestel: accu binnen een half jaar bagger pas na de 3e keer opsturen een nieuwe gekregen maar:
2e toestel: accu goed maar op een gegeven moment niet werkende VOC sensor, instructies op de site opgevolgd maar daarna vocht achter het glas bij de laser
3e toestel: wederom de accu die dramatisch is..... Het is een geweldig fijn toestel maar heb zo langzamerhand wel enorm de balen dat ik nu wéér ellende heb; vanavond laden van 30 naar 100% in rap tempo maar ook in rap tempo weer omlaag met zo'n 1% per minuut :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zowel een S41 als S61. De 61 heeft dezelfde klachten als WFvN. Hele nacht opgeladen en na een uur moet die weer aan de lader. Op het moment lopen we continu overal met de acculader heen.

De S41 valt af en toe zomaar uit en start dan pas op als de lader eraan hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
Ik krijg net vandaag de andoid P update gepushed, nog niet geinstalleerd.

ik heb de accu problemen ook @WFvN , random discharge etc. zelfde problemen die jij beschrijft, ben er nu een ticket voor aan het openen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wannial schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:44:
Ik krijg net vandaag de andoid P update gepushed, nog niet geinstalleerd.

ik heb de accu problemen ook @WFvN , random discharge etc. zelfde problemen die jij beschrijft, ben er nu een ticket voor aan het openen
Succes dan maar.... DynaFix heeft mijn eerste toestel weer retour gezonden zonder dat er iets aan gedaan was. Ik heb ze allerhande informatie, screendumps van verloop van acculading, etc. verstrekt. Kosten voor een aangetekend pakketje naar de kl*ten. :X.

Wel bijzonder dat jij nu pas een keer die update gepusht hebt gekregen. Ik heb hem ergens in december 2019 al gehad. Verder geen problemen mee gehad op één keer die 'corrupted data'-ellende na. Maar dat was gelukkig eenmalig.

Vandaag ook de mijne (3e inmiddels) verstuurd.

offtopic:
Gelukkig heb ik nog mijn oude Cat S60 (Die ik sinds ik de S61 heb, bijna net zo vaak heb moeten gebruiken omdat m'n S61 ter reparatie weg was :X) Ik ben nu toch maar aan het kijken naar een nieuw/ander toestel. De BlackView BV 9800 Pro lijkt mij wel fraai. Wel een stuk groter, Gorillaglass 3, op sommige vlakken wat mindere specs dan de S61 maar op andere vlakken weer beter. Ik wil in ieder geval (voor mijn werk) een FLIR erop hebben zitten; voor mijn beroep wel héél erg handig.

over accuproblemen en andere hardwareproblemen met de S61 [CAT S61] Diverse problemen

[ Voor 19% gewijzigd door WFvN op 04-03-2020 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wannial
Ik heb cat gezegd dat ik dynafix weiger, pertinent. Ben benieuwd. Toen met m'n cat60 terugwegsturen kon het direct naar hun ipv dynafix dus hopelijk nu weer.
Pagina: 1